Apertura di u Centru di Educazione, Cultura è Vita Sociale di Arnavutköy

Arnavutkoy Education Culture and Social Life Center Apertu
Apertura di u Centru di Educazione, Cultura è Vita Sociale di Arnavutköy

Parlendu à l'apertura di u Centru di Educazione, Cultura è Vita Sociale di Arnavutköy, u presidente di CHP Kemal Kılıçdaroğlu, presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluChjamendu à, "Istanbul Metropolitanu ùn avia mancu un kindergarten; fate 80,90 kindergartens. Continuerete à fà cusì. Aghju dettu "soprattuttu partendu da i zoni di i slum", è fate ancu voi. Sò assai felice. Mentre i citadini sò felici, vi vede chì i servizii chì furnite sò apprezzati da i citadini. Spergu chì faremu ciò chì avete fattu sottu u putere di l'Alleanza Nazione. Mostreremu à u mondu cumu fà ", disse. Dumandendu à a ghjente di Arnavutköy per prutege u centru, İmamoğlu hà dettu: "Prutegge stu locu, guardallu, dumandate di più, sviluppallu. Questu hè u vostru, u nostru populu. Ogni serviziu hè u vostru. Ùn ci hè micca prughjettu di partitu quì. Hè cusì chì servemu. Dunque, micca negligenza è tradimentu; Rappresentemu rispettu è cura. Sè vo site cuscenza di u vostru valore è u putere cum'è citadinu, i vostri interessi sarà cura di, micca una manata di pirsuni, è vi faria ciò chì tù dici.

Apertura di Arnavutköy Education, Culture and Social Life Center; U presidente di CHP Kemal Kılıçdaroğlu, u vicepresidentu di CHP Seyit Torun, u presidente provinciale di CHP Istanbul Canan Kaftancıoğlu è u sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluHè statu tenutu cù a participazione di Kılıçdaroğlu hà fattu un discorsu in a cerimonia di apertura in Yunus Emre Mahallesi, chì hà iniziatu in una atmosfera festiva. Kılıçdaroğlu hà dichjaratu chì İmamoğlu, chì hè ghjuntu à u microfonu davanti à ellu, hà fattu un bellu discorsu è hà dettu: "Sapemu tutti, più o menu, quantu hè impurtante di serve Istanbul è di serve i Istanbuliti à u stessu tempu. Cusì, ogni ghjornu, i Istanbulites fighjanu, in una certa manera, cumu una persona chì anu vutatu è fattu merre serve a cità. Ellu disse: "150 Prughjetti in 150 Days"... "I mo amichi travaglianu, forse ci saranu 200 prughjetti à a fine di l'annu". Hè pussibule; Puderia esse 200, puderia esse 500, puderia esse 1000. Perchè Istanbul hè stata trascurata per anni ".

"U POPLU chì GUARDA ISTANBUL PER L'OCCHI DI RANT DEVIE EVITAR A CITTA'"

Definisce Istanbul, chì era a capitale di 3 grandi imperi, cum'è "a cità più bella di u mondu", Kılıçdaroğlu hà dettu:

"U presidente hà dettu: "Ùn guardemu micca a cità cum'è un affittu". Quelli chì u fighjulavanu cù l'ochji di l'affittu in u passatu, quelli chì dicianu "Tari di cuponu ùn saranu micca datu à nimu senza dumandà à mè" ; alluntanate a manu è u pede da Istanbul. Fighjemu Istanbul è i so abitanti cum'è esseri umani, cum'è Istanbul cù una storia gloriosa. U nostru sindaco face ancu. U Partitu Populare Republicanu da Arnavutköy riceve menu voti; hè vera. Ma a culpa ùn hè micca di Arnavutköyliler. Avemu a culpa. Avete andatu à pusà à a tavula di i citadini in Arnavutköy ? Avete avutu u vostru tè o caffè? Avete intesu u so prublema ? Ci pusemu in Ankara è facemu discorsi: "Lasciate Arnavutköy vutà per noi ..." E dice: "Ùn dà micca". "Venite amicu", dice, "sitate à a mo tavola. Dumandate se mi ricordu una situazione. Aghju un funerale, fateci e vostre cundolenze. Ùn avemu micca fattu questi. Ma avà facemu. Avemu da vene. Seremu à pusà. Parleremu. Ci diceremu addiu. Abbracciaremu : ùn separemu micca ; seremu inseme. Seremu inseme per a ghjustizia, per u dirittu, per a lege. Vogliu chì tutti sapianu questu ".

STRESS "CEMİL MERİÇ".

Kılıçdaroğlu, enfatizendu chì u nome di a biblioteca aperta in u centru hè "Cemil Meriç" hè preziosu per elli, disse: "Questu mostra chì valoremu quelli chì si meritanu. Mostra chì ùn discriminemu micca in quantu à a so cuntribuzione à a nostra literatura è a storia intellettuale, micca à i so punti di vista pulitichi. Queste persone sò una parte di a nostra storia, a nostra cultura, a nostra literatura. Dunque, per discriminà, per separà unu di "noi" è l'altru cum'è "micca da noi", questu ùn succede più. À a misura di u so valore, sapemu chì tutti sò preziosi. In questu puntu l'abbracciaremu. Qualchi in u campu di l'arte, certi in u campu di a cultura, certi in u campu di a pittura, alcuni in u campu di a storia, certi in a pulitica ; Sì tutti anu successu in un campu d'una manera o di l'altru, i rispetteremu sempre in questu puntu, è seranu sempre rispettati in quellu criteriu ".

"A DISCRIMINAZIONE È A TENUTA DI L'ORIZONTI ùn hè micca utile"

Toccu à u fattu chì alcuni sindaci di u distrittu di u Partitu AK ùn anu micca assistitu à l'inviti di l'IMM, Kılıçdaroğlu hà dettu:

"A discriminazione deve esse sradicata da stu paese avà. sgiò presidente; Fate a vostra parte è continuate à fà. Anch'elli anu da amparà ciò chì hè a nostra cultura, a nostra credenza, a nostra filusufìa. Venemu da a filusufìa di Yunus. Venemu da a filusufìa di Ahi Evran. Venemu da a filusufìa di Mevlana. Venemu da a filusufìa di i santi Khorasan. Ùn avemu micca discriminazione, ùn avemu micca rancore contru à nimu. Ùn ci cunvene micca à discriminà è tene rancu. Hè per quessa ch'ellu hà vutatu u partitu A, hà vutatu u partitu B ; questu hè qualcosa di sfarente. A pulitica hè separata, ma l'umanità hè separata. U merre hà dettu à i me amichi : Ch'ellu ci vote o micca ; Darete servizii partendu da i quartieri poveri. Arnavutköy hè unu di elli. In un certu sensu, hè definitu cum'è a periferia di Istanbul. Istanbul hè separata, Arnavutköy hè separata. Ma a ghjente di Arnavutköy deve ancu prufittà di tutti i valori creati da Istanbul. Forse ùn hà micca soldi per piglià u zitellu à u mare o à a spiaggia, ma avà hà da amparà à natà quì. Quì andarà à a biblioteca. Quì amparate a tecnulugia. Quì hà da sviluppà a so cultura. Serà quì cù i so amichi. Ampararà quantu hè preziosu di ghjucà inseme è di cooperà. A mamma purterà u so zitellu in modu sicuru è u lascerà in a nursery quì. S'ellu vole travaglià, hà da travaglià più cunfortu. O andendu à un matrimoniu o andendu à una condolence. Quandu pensa: "Induve duverebbe lascià u mo figliolu", u futuru u lascià in questu Centru di Vita Soziale in Arnavutköy. Vulemu solu una cosa da elli: quand'elli lascianu i so figlioli quì è vanu à una condolence, un matrimoniu o qualsiasi viaghju in pace, almenu si giranu è pricà, "Quandu Allah sia cuntentu di quelli chì custruianu sta facilità è l'anu purtatu. à Arnavutköy', solu questu. Nunda altru".

"Signora PRESIDENTE, avete fattu una cosa assai bella"

Indirizzendu İmamoğlu cù e parolle "Sgiò presidente, avete fattu una cosa assai bona", Kılıçdaroğlu hà dettu: "Avete apertu un centru culturale, un centru sportivu, un centru di vita, un nursery in Arnavutköy. Questu hè un investimentu impurtante in a storia di Arnavutköy; lasciami sprime. Hè per quessa chì dicu questu: Iè, u Metropolitanu di Istanbul ùn avia mancu un nursery; fate 80,90 kindergartens. Continuerete à fà cusì. Aghju dettu soprattuttu partendu da i zoni slum. Voi fate ancu. Sò assai felice. Mentre i citadini sò felici, vi vede chì i servizii chì furnite sò apprezzati da i citadini. Lasciami dichjarà una cosa più: Ci hè solu una cumuna in u mondu chì hà custruitu 10 metro maiò à u stessu tempu; A Municipalità Metropolitana di Istanbul. Offre grandi servizii. Questi servizii deve esse spiegatu. Cunflitti quotidiani, classici, pulitichi; questi succede. Ma u nostru ideale, u nostru scopu; serveranu e so cità in i paesi induve si trovanu tutti i nostri merri metropolitani. Abbracciaranu a ghjente. Ascoltaranu e vostre preoccupazioni. Spergu chì faremu ciò chì avete fattu sottu u putere di l'Alleanza Nazione. Cumu fà, mustraremu u mondu. Li mustraremu ancu. Cumu puderia esse prutetti i diritti di i poveri ? Li mustraremu ancu. Cumu sò stati pigliati i beni arrubati da e bande di cinque ? A mustraremu sia à Turchia sia à u mondu. Qualchissia hà da manghjà i diritti di i poveri, u poviru manghjarà i diritti di i poveri ; "Sgiò Kemal" u fighjularà. Ùn sò micca. Ùn pudemu micca guardà. Faremu tuttu in u quadru di a ghjustizia. Perchè a religione di u statu hè a ghjustizia. Ùn deviaremu micca da a ghjustizia. Chì tutti i nostri chjassi esse luminosi ".

İMAMOĞLU: "SEMME PARTI CU RISPETTU PER E POPLE, CURA PER A CITTA'"

Dicendu: "Sperimentemu l'eccitazione di '150 Prughjetti in 150 Days' ogni ghjornu, ogni settimana", İmamoğlu hà dettu: "Trè anni fà, avemu partitu cù u mottu "Rispettu per e persone, cura di a cità". "Rispetteremu è penseremu cù 16 milioni di Istanbuliti. Averemu ancu cura di a nostra Istanbul, chì hà millaie d'anni di storia, à u più altu livellu ". Puderia sona cum'è una dichjarazione simplice quandu si mette in parolle, ma ùn hè micca. Sè vo ùn stà micca cù e parolle, s'ellu a mette in pratica, s'è vo dimustrate chì senti chì a vita in Istanbul in u megliu modu pussibule è chì migliurà a so qualità, crede mi, u mottu chì avemu descrittu significa cose assai impurtanti . Di sicuru, certi servizii sò stati realizati in Istanbul per un quartu di seculu. In ogni casu, tutti vedemu è sperienze, soprattuttu in l'ultimu periodu, chì quandu andemu in questu, identificemu una negligenza chì emerge cù determinazioni ancu più altu è un prucessu chì sfurtunatamenti ùn si focalizeghja micca nantu à e persone à u più altu livellu. Perchè ùn ci era micca intesu in Istanbul chì dimustrava rispettu à e persone è u caratteru di pensà inseme cù 16 milioni di persone. Avemu vistu chì ùn mostranu micca a capacità di piglià cura di sta cità, è ùn anu micca una tale sensibilità ", disse.

"GIRTU A SCHIENA À I BISOGNI DI E POPLU, TU GESTISTE SOLAMENTE A PERCEPZIONE"

Dicendu: "Ammucciendu daretu à uni pochi di successi di l'ingegneria, soprattuttu uni pochi di prughjetti cù una struttura finanziaria assai problematica è dubbiosa, gestionerete u fattu chì serve u populu di Istanbul, è solu cum'è una percepzione", disse İmamoğlu. trascuraterebbe 16 milioni di persone in Istanbul. Quandu si tratta di serviziu è esecutivu, nimu pensa più di trasferisce risorse à una manata di persone. Avemu rumpitu sta catena di negligenza è l'avemu ghjittatu. In quantu à u serviziu, quali sò e priurità di e persone chì ci campanu, di quellu periodu, di quellu ambiente, cum'è in u passatu, sbucciatu è sbattutu cum'è prima... ? Piuttostu chè di pruvà à creà un spaziu mettendu in avanti solu una certa mentalità ideologica, piuttostu chè quellu cuncettu, ci si basa nantu à a demugrafia di e persone chì campanu quì, a so età media, quanti figlioli, quanti donne, quanti ghjovani, ciò chì i bisogni sò priurità; Basatu nantu à questu, formemu i nostri prughjetti ".

"ARNAVUTKOY puderia esse unu di i distretti chì avemu avutu l'ultimi voti ..."

"In questu centru cumpletu; İmamoğlu hà dettu:

"Arnavutköy hè in realtà una di e nostre regioni trascurate in questu sensu. Una zona hè stata creata in Arnavutköy, induve, sfurtunatamenti, i nostri citadini à pocu redditu ùn ponu accede à i servizii ligati à Istanbul. Forse anu avutu voti assai altu da quì. O forse anu gestitu u so distrittu è a cità in u passatu per anni, inseme cù a Municipalità Metropolitana. Ma ancu dichjarà chì; In fatti, Arnavutköy hè forse una di e zone più vittime di Istanbul. Lasciami mette in risaltu questu. Forse questu hè unu di i distretti induve avemu avutu u minimu voti. Ma avemu ancu fattu u nostru sforzu per dimustrà più attenzione à questi spazii, u nostru più amore per elli, u nostru sforzu meticulosu per dimustrà ciò chì significhemu veramente à un livellu più altu. Cuntinuemu à mette u più forte pussibule. Perchè, cusì hè a nostra intelligenza pulitica chì rapprisentamu, è cusì hè a nostra intelligenza umanitaria. Ci hè uni pochi di cose chì u nostru presidente hà previstu è hà dettu à noi da u principiu. Unu di elli; Ùn trascurarete micca i più aggravati, i più poveri è i più bisognosi. Ultimi; Andarè à i nostri citadini chì ùn anu micca vutatu per voi, ascolta i so prublemi è truvate suluzioni per elli. Hè per quessa chì simu in Arnavutköy. Esistemu, è cuntinuemu à esiste, cù i nostri travaglii forti, prughjetti cù caratteru, vicinu à e persone è risolve i prublemi di e persone. Semu decisi à cumpiendu sta prumessa ".

"SI L'AMMINISTRAZIONE PRECEDENTA APERTA, NON C'ERA KIDERGARTEN"

Ricordendu chì a custruzzione di u centru hà iniziatu prima di u so periodu di amministrazione, İmamoğlu hà dettu: "L'amministrazione precedente puderia avè apertu un tali centru quì; VERA. Ma ùn ci saria micca nursery in questu. Avemu cuminciatu à apre un kindergarten per a prima volta in a storia di a municipalità metropolitana per chì i zitelli di i nostri citadini à pocu redditu ponu riceve l'educazione pre-scola è i zitelli di sta cità ponu avè uguali cundizioni. Cerchemu di truvà 70 è 80 questu annu ", disse. Imamoglu hà listatu i servizii chì "ùn esisterebbenu micca" in u centru s'ellu ùn l'avianu apertu stessu: Uffiziu Regionale per l'Impiegazione, Biblioteca Cemil Meriç, Istitutu Istanbul İSMEK, Centru di Educazione per Individui cù Bisogni (ÖZGEM), Centru di Salute Pública, Cunsigliu Famiglia di Istanbul è Centru di Formazione (İSADEM), Centru Break Break, Centru di Serviziu Sociale è Facilità Soziale Arnavutköy Boğazköy.

"OGNI SERVIZU hè VOI"

Descrivendu u centru cù e parolle: "Un centru di vita straordinaria induve pudete vede u rispettu per e persone è a cura di a cità quandu entra è vaghjime in i so parchi, i paisaghji è i spazii interni", İmamoğlu hà dettu: "Invitu i nostri paisani albanesi à approfitta di l'opportunità quì è per dumandà più da noi. Vaiu à a bibliuteca, dicu à i nostri figlioli: "Ragazzi, di quale hè questu?" Certi dicenu "U vostru". Dicu micca, 'U vostru, micca u mio; tutti noi è i nostri figlioli chì sò ghjunti quì prima ». Allora agisce cum'è u pruprietariu. Allora prutegge stu locu, fighjate, dumandate di più, sviluppà. Questu hè u vostru, u nostru populu. Ogni serviziu hè u vostru ", disse. Dicendu: "Vogliu sottolineare una volta di più in presenza di u nostru presidente, İmamoğlu hà dettu:

"Semu i guvernanti rispunsevuli di attivà u ritornu di u bilanciu di u nostru populu in u modu più eticu, più accountable, più pulitu è ​​trasparente cum'è un serviziu à i nostri citadini. Eccu i presidenti provinciali o diputati di u nostru Partitu Populare Republicanu, Partitu Deva, Partitu IYI. Ùn ci hè micca prughjettu di partitu quì. Iè, ci hè un merre di u Partitu Populare Republicanu chì hà implementatu un prughjettu chì appartene à u nostru populu, ma issu prughjettu hè u prugettu di a nostra nazione, u prugettu di u nostru populu. Hè cusì chì servemu. Dunque, rapprisemu u rispettu è a cura, micca a negligenza è u tradimentu. Sè vo site cuscente di u vostru valore è u putere cum'è citadinu, i vostri interessi seranu curati, micca una manata di persone, è ciò chì dite serà fattu ".

"I MIEI AMICI SURPRIRANU ..."

Esprimendu chì sò partiti cù l'obiettivu di "150 Prughjetti in 150 ghjorni", İmamoğlu hà dettu: "Cumpleremu questu à a fine di l'annu. Ma i mo amichi mi sorprenderanu, spergu chì stu numeru supererà 200. Certe volte apremu un prughjettu à ghjornu, à volte dui prughjetti à ghjornu. Ponemu a basa per parechji novi prughjetti. Creemu opere permanenti chì renderanu a vita di u nostru populu più faciule in ogni distrittu è quartiere di sta cità cara. Da 10 linee di metro à valli di vita, da parchi à prughjetti infrastrutturali, prughjetti di trasportu, centri educativi, biblioteche, dormitori, kindergarten, strutture sportive, centri di salute, aumentemu a qualità di vita di i nostri populi in Istanbul. Furnemu una forma di serviziu ghjustu è uguale in Istanbul. È induve andemu - hè a so scelta s'ellu vene o micca - invitemu u merre di quellu distrittu cun diligenza. Perchè rispettemu u merre elettu da i voti di u nostru populu à u più altu livellu, à nome di u nostru populu. S'ellu vene o micca hè à a vostra discrezione. Ùn u cunnoscu micca. Ch'elli dicianu à a nostra ghjente perchè ùn sò micca venuti, micca noi. Ma l'invitamu cun cura. Perchè sapemu chì in e prossime elezzione, pudemu invità un sindaco da u Partitu Populare Republicanu in Arnavutköy. Ùn avissimu mai fà à un altru ciò chì ùn vuleriamu micca fattu à noi stessi. Continueremu à migliurà a qualità di vita di u nostru populu, presidente. Continueremu i nostri sforzi diligenti per fà tutti uguali in Istanbul. Pudemu fà tuttu questu grazia à u sustegnu è l'energia di i nostri citadini. Di sicuru, cù u sustegnu di voi, u nostru stimatu Presidente, è tutti i nostri cumpagni di viaghju, è cun noi applaudendu stu prucessu, continueremu à fà cusì in modu più forte. Cù questi sentimenti, vogliu chì stu bellu centru di vita in Arnavutköy, prima di tuttu à a ghjente di Arnavutköy, è dopu à tutti i mo concittadini d'Istanbul, sia auspicious è auspicious.

NO À CENTRU

Cù a cinta tagliata dopu à i discorsi, u centru hè stata messa à u serviziu di u populu di Arnavutköy. Kılıçdaroğlu, Kaftancıoğlu è İmamoğlu anu fattu investigazioni in u centru sottu à l'intensu interessu di i citadini. Cù u centru culturale custruitu in Arnavutköy Yunus Emre District, a regione hà guadagnatu una nova faccia. Havi un centru culturale, un auditorium è una sala polivalente chì farà rinvivisce a vita suciale di a regione. Cù e so parechje funzioni, u centru serà un centru induve parechji servizii sò furniti micca solu per u distrittu di Boğazköy, ma ancu per u distrittu di Arnavutköy. In u centru; Uffiziu Regionale per l'Impiegazione, Biblioteca Cemil Meriç, Istitutu Istanbul İSMEK, Centru di Educazione Individuali in Needità (ÖZGEM), Centru di Salute Pùblica, Centru di Cunsigliu è Formazione Famiglia d'Istanbul (İSADEM), Centru di Break Break, Centru di Serviziu Soziale, Facilità Soziale Arnavutköy Boğazköy, Sala Sportiva è a nursery "Home Istanbul" serve. U centru hà ancu un parcheghju per 100 vitture.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*