Centru di trasferimentu di trasportu publicu di Samsun cuntendu i ghjorni per entra in u serviziu

U Centru di Trasferimentu di u Trasportu Publicu Samsun cunta i ghjorni per entra in serviziu
Centru di trasferimentu di trasportu publicu di Samsun cuntendu i ghjorni per entra in u serviziu

A Municipalità Metropolitana di Samsun conta i ghjorni per presentà u Centru di Trasferimentu di u Trasportu Pùblicu, chì finisce cù i prublemi di trasportu sperimentati per parechji anni, à u serviziu di u publicu. Siccomu l'istituzione di u Centru Alo 153, chì gestionerà u trafficu di a cità in u Prughjettu di Sicurezza di u Trafficu Smart City, hè vicinu à a fine, i cummercianti di minibus in 14 distretti sperimentanu l'eccitazione di u trasportu di passageri à u centru. U sindaco metropolitanu Mustafa Demir, invece, hà dettu: "Metteremu sti dui prughjetti in serviziu in Samsun, a cità di u futuru, cù una ceremonia chì urganizeremu prestu".
Durante a campagna elettorale 2019, u sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Mustafa Demir, chì hà mantenutu a so prumessa di facilità d'accessu à u centru di a cità cù l'unicu veiculu chì hà datu à i cummercianti è i citadini di minibus, hà finitu a custruzzione di u Centru di Trasferimentu di u Trasportu Pùblicu. U centru di trasferimentu di i passageri, chì finisce u bramosu di trasportu à u centru cù i minibus chì portanu i passageri trà u centru di a cità è i quartieri, cù l'unicu veiculu chì i citadini anu bramatu dapoi anni, era situatu in l'area vicinu à u Centru Culturale Atatürk. Cù u so cunfortu è e caratteristiche, u centru hè stata pronta per l'apertura.

LADİK: LE NOSTRE VITTIME STA FINE

Doğan Eğrikaya, presidente di Ladik Minibuses Cooperative, chì hè unu di i cummercianti di minibus di u distrittu, aspittendu u ghjornu chì u centru di trasferimentu serà messu in serviziu, hà dettu: "A maiò parte di elli sò andati, ma uni pochi sò lasciati". è ch'elli sò entusiasmati aspittendu l'apertura di u centru. Eğrikaya hà dettu: "U mumentu chì noi è i nostri passageri aspittavamu da tantu tempu hè ghjuntu. Semu assai felici d'entre in a cità. Perchè, cum'è cunduttori di minibus, noi è i nostri passageri avemu avutu grandi difficultà. Avemu sempre riceve lagnanze. Per ghjunghje à a so destinazione in Samsun, i nostri passageri anu cambiatu 3 veiculi. Hè stata una perdita di soldi è una perdita di tempu. Questi prublemi seranu finiti avà, ci rilassemu tutti. Quandu u nùmeru di passageri aumenta in quantu lasceranu i so veiculi privati ​​​​in casa, i nostri lamenti di 10 anni finiscinu. Vulemu ringrazià assai u nostru presidente Mustafa Demir.

MERCURI : ASPETTA ECCITANTE

Enfatizendu chì a ghjente di Çarşamba andava à Samsun cambiendu 11-2 veiculi per 3 anni, u presidente di l'Associazione di Solidarietà è Assistenza di Carsamba Public Bus Enterprises, Kadem Aksoy hà dettu: "U nostru presidente Mustafa Demir hà fattu u nostru centru di trasferimentu di passageri di u distrittu cumpiendu u so soiu. prumetti à noi. Tuttu hè prontu. Aspittemu i vostri ordini. Quandu venemu à u centru dopu à l'apertura, aghju tagliatu u mo votu. I nostri passageri ùn saranu micca miserable cù i so carichi è e cose. À nome di i mo 100 cummercianti di autobus è di a mo associu, vi ringraziu assai. Sì i mari eranu inchiostru è e muntagne eranu penne, ùn sariamu micca capaci di vince a bè. Diu u benedica. Possanu e guarigioni dà".

U 19 MAIU : ASPETTEMU A GLORIA DI APERTURA

Esprimendu chì aspittàvanu l'apertura di u centru di trasferimentu di passageri, u presidente di a Cooperativa di Minibuses di 19 May, Muammer Akyüz, hà dettu: "Saluti à u nostru presidente, Mustafa Demir, chì hà finitu i nostri 17 anni di prigionia. Offremu i nostri ringraziamenti sinceri. Avemu patitu assai per anni. Quandu Bafra Garage hè statu demolitu, 80 di i mo veiculi travagliavanu attivamente quì. Attualmente pruvemu di gestisce cù 24 veiculi. I nostri studienti passanu a maiò parte di i so soldi, mentre chì i nostri passageri passanu una parte significativa di i so salarii in trasportu. Semu ghjunti à l'ultima tappa per finisce sti grievances. I nostri passageri chjamanu è dumandanu ancu. Aspittemu cun grande gioia è eccitazione a bona nutizia di l'apertura di u centru di trasferimentu da u nostru presidente.

WE USE TECHNOLOGY DIGITAL PLUS EFICIENTLY

U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Mustafa Demir, chì cuntinueghja à risolve i prublemi di l'infrastruttura è a superstruttura di a cità cù a qualità istituzionale chì porta à u guvernu lucale è i servizii municipali, hà dettu chì sò in vigilia di implementà dui prughjetti impurtanti. U presidente Demir hà dettu: "Femu l'usu più efficace di l'informazioni digitale è e tecnulugia di cumunicazione in i nostri prughjetti chì aumenteranu u cunfortu di a vita. Trasformemu u centru di suluzione chì risponde à e dumande è aspettative assicurendu una cumunicazione sana cù i nostri citadini, in u Centru di Gestione di a Città Alo 153 ". Attualmente, u prucessu di migrazione cuntinueghja cù e teste di u sistema. U nostru altru prughjettu impurtante hè u Centru di Trasferimentu di u Trasportu Pùblicu, chì hà da assicurà chì u nostru populu è i cummercianti di minibus ghjunghjeranu à u centru cù un veiculu unicu, promettendu. Metteremu questi dui prughjetti in serviziu assai prestu cù una ceremonia in Samsun, a cità di u futuru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*