"Bursa City Choir Concert" tenutu

Bursa City Choir Concert Organizzato
"Bursa City Choir Concert" tenutu

À l'occasione di u 100 anniversariu di a liberazione di Bursa da l'occupazione greca, u Concertu di u Coru di a cità di Bursa hè statu urganizatu da l'Assemblea di e donne di u Cunsigliu di a cità di Bursa. 30 associazioni di musica turca, 17 direttori d'orchestra, 20 strumentisti è 200 coristi, chì anu cuntribuitu à a musica turca in Bursa, anu pigliatu u palcuscenicu, è una serata indimenticabile hè stata goduta da l'amatori di musica.

I celebrazioni di u 2 anniversariu di a fine di l'occupazione greca in Bursa, chì durò 2 anni, 2 mesi è 100 ghjorni, cuntinueghjanu cù diversi prugrammi. U "Bursa City Choir Concert", urganizatu da l'Assemblea di e Donne di u Cunsigliu Municipale di Bursa in cuuperazione cù u Coru di Musica Classica Turca di u Statu è a Direzzione di l'Orchestra di Bursa, hè stata tenuta à u Centru di Cultura di u Cungressu Merinos Atatürk cù una intensa participazione di l'amatori d'arte. Prima di u cuncertu, a mostra di l'artighjanali preparata da i membri di l'Assemblea di e donne di u Cunsigliu di a cità di Bursa hè stata aperta.

Affirmant qu'ils ont célébré le 100e anniversaire de la libération de Bursa de l'occupation grecque avec divers événements, le président Aktaş a déclaré que "Puşide-i Siyah" était couvert sur le lutrin de l'assemblée par l'instruction de Mustafa Kemal Atatürk, à cause de l'occupation de Bursa. 102 anni fà, è u "Bülbül" di Mehmet Akif M'hà ricurdatu ch'ellu hà scrittu u so puema. Ricordendu chì Bursa era a scena di massacri, almenu quantu ciò chì hè accadutu in Srebrenica à quellu tempu, u sindaco Aktaş hà dettu: "Quandu Bursa hè stata liberata da l'occupazione, "Puşide-i Siyah" hè statu cacciatu da a tribuna parlamentaria. A liberazione di Bursa hà ancu annunziatu a grande liberazione. Semu assai più forti avà 100 anni dopu. Per ùn cascà più in quelle situazioni, ci vole à aumentà a nostra unità è sulidarità, è u nostru impegnu à u nostru paese è a patria di più.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*