TCDD Transportation General Manager Yalçın Messaghju di u 166th Anniversary of Railways

Ufuk Yalcin
Ufuk Yalcin

Cù u primu scavi per a custruzzione di a linea ferroviaria İzmir-Aydın u 23 di settembre di u 1856, sperimu a felicità di portà l'avventura ferroviaria chì hà iniziatu in Anatolia à u so 166u annu cù perseveranza è determinazione.

Cari culleghi;

Duranti u nostru imperu, i nostri antenati cunnessu l'Anatolia cù e rete di ferru da Hijaz à Rumeli, cù l'investimenti ferroviari chì anu iniziatu. Hè statu ancu una fonte d'orgogliu per noi di rializà altri prughjetti chì anu lasciatu in eredità.

Dopu à u periodu di a Lotta Naziunale, a mubilizazione ferroviaria cuntinueghja senza rallentà è hà ghjucatu un rolu impurtante in a rinascita di u nostru paese da a cendra.

Cari culleghi,

A nostra avventura ferroviaria, chì hà righjuntu u so periodu più glorioso da u 2003, cuntinueghja sottu a guida di u nostru presidente, u sgiò Recep Tayyip Erdoğan, cù a forza chì derivemu da i sforzi dedicati di u nostru Ministeru di Trasportu è Infrastruttura.

Facemu u trasportu di passageri è di merchenzie nantu à 11.590 1.241 km di linee cunvinziunali, 219 XNUMX km d'alta velocità, XNUMX km di treni d'alta velocità, in linea cù i criterii di serviziu richiesti da a nostra età, cù una cultura ferroviaria chì si avvicina à dui seculi.

In u trasportu urbanu, servemu ancu cù operazioni suburbane, cù Başkentray in Ankara è Marmaray in Istanbul.

Inoltre, grazia à Marmaray, chì hè a suluzione à a densità di trafficu di a nostra cità distinta, Istanbul, avemu diventatu un ligame indispensabile in u corridore mediu in u trasportu di merci.

Da una banda, assicuremu a continuità di u cummerciu mundiale cù u nostru serviziu di trasportu di merchenzie nantu à a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, in millaie di chilometri da a Cina à l'Europa, da a Russia à u Mediu Oriente; Per d 'altra banda, simu sensittivi à negatività cum'è disastri naturali è crisi ecunomiche sperimentate da i paesi amiche è fraterni, è trasmettemu i nostri "Treni di a Bontà" in tuttu u mondu.

Ùn hè micca una coincidenza chì i nostri industriali è imprenditori preferiscenu "TCDD Transportation" per furnisce i so prudutti di travagliu duru à u mercatu domesticu è straneru.

Sapemu tutti chì daretu à sta preferenza, ci hè un grande sforzu di noi ferrovieri, da i nostri treni à i nostri machinisti, chì travaglianu duramente per u sviluppu è u sviluppu di u nostru paese, cù a cuscenza è a cultura di i ferrovieri, è chì superanu tutti. tippi di difficultà ghjornu è notte, a priscinniri di neve è invernu, è cumpiendu e so rispunsabilità.

Dà sforzu à a storia di 166 anni di e nostre ferrovie, è rializeghja prughjetti magnifichi cum'è a Ferrovia Hejaz, II. Cummemurà Abdülhamid Han, Gazi Mustafa Kemal Atatürk, chì hà iniziatu a mobilizazione ferroviaria dopu à a Lotta Naziunale, u nostru primu direttore generale Behiç Erkin, chì hà furnitu supportu logisticu à l'Armata Turca in a lotta di vita è di morte di a nostra nazione, è i nostri ferrovieri, chì avemu mandatu à u martiriu per i so duveri, cù misericordia è gratitùdine. Benedite e so ànime.

Inoltre, vogliu sprime a mo gratitudine à u nostru presidente, u sgiò Recep Tayyip Erdoğan, chì hà fattu a nostra industria un'età d'oru cù l'investimenti ferroviari chì hà iniziatu da u 2003, è à Adil Karaismailoğlu, u nostru Ministru di Trasporti è Infrastrutture. , per u so sustegnu invariabile.

Vogliu chì u 166th anniversariu di e nostre ferrovie sia benefica per u nostru paese, a regione è l'industria, è offre u mo amore più prufondu à tutti i mo fratelli è sorelle ferroviarie chì furniscenu servizii di trasportu 7 ore à ghjornu, 24 ghjorni à settimana.

Felice 166 anniversariu di e nostre ferrovie.

Ufuk Yalcin
Direttore Generale di TCDD Transportation

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*