Kadıköy A Festa di i Cartoni Animati principia à u Parcu di Yogurtzu

Kadikoy Cartoon Festival principia in Yogurtcu Park
Kadıköy A Festa di i Cartoni Animati principia à u Parcu di Yogurtzu

Kadıköy Cartoon Festival, u 23 di sittembri Kadıköy Accumincia in u Parcu di Yogurtzu. U festival cuntinueghja finu à u 25 di sittembri cù manifestazioni culurite, da discorsi d'artisti à disegni animati, da mostre à l'asta.

Kadıköy U Festival di Cartoon, urganizatu da a Municipalità, si svolgerà gratuitamente in u Parcu Yoğurtçu trà 23-25 ​​settembre. In u festival, induve quasi 30 case di edituri è istituzioni participaranu, i stands aspittàranu i so visitatori trà 13.00 è 21.00 per trè ghjorni.

U Festival si terrà u venneri 23 di sittembri à a "Guida di l'Illustratore per a Survival - Modulu 5: U cuntrattu hè necessariu, ma cumu?" Cumincià cù una entrevista. À l'avvenimentu à 18.00:21.00, Atty. Haluk Inanici, atty. Dopu à i discorsi di Ceren Kupeli è Nurgül Şenefe, finiscinu cù u filmu "Dune: Planet of the Desert" à 14.00:18.00. U prugramma di u secondu ghjornu include a selezzione d'animazione di i Filmi Studenti di u Dipartimentu di Cartoon è Animazione di l'Università di Maltepe à 19.30:21.00. U prugramma includerà ancu parechje attività di disegnu in diretta in tuttu u ghjornu. Urganizata da l'Associazione Edizione di i zitelli è di i ghjovani, Ayşe Türemiş, Oytun İdil, Zeynep Alparslan seranu i parlanti, è a discorsu intitulatu "A nostra vita hè Fumetti" si terrà à XNUMX sottu a moderazione di Ümit Kireççi. L'ultima entrevista di u secondu ghjornu serà fatta da Devrim Kunter è Suat Duman. A conversazione serà à XNUMX cù u tema di "Comics and Detectives". L'attellu di disegnu è di pittura, chì durà tutta a ghjurnata, finiscinu cù un spettaculu d'animazione culurita chjamatu "U vostru nome" à XNUMX.

asta di fumetti

L'ultimu ghjornu di u festivale, una selezzione d'animazione custituita da i filmi di i studienti di u Dipartimentu di Cartoon è Animazione di l'Università di Maltepe hè presentata à l'amatori di i cartoni à 14.00. Ci sarà una attività di disegnu in diretta da Özgür Yıldırım à 15.00. U festival, chì accoglierà a ghjurnata di firmata di parechji caricaturisti, averà ancu una subasta. Altan Biçen, Güngör Uzun è Hüsnü Çoruk feranu e presentazioni à l'asta chì si terrà trà 15.00 è 18.00 da l'Associazione di Lettori di Fumetti, è Emre Demirkol serà u moderatore. Önder Çakı modererà a discorsu intitulatu "A cullizzioni di un Otakun (termu giapponese per e persone cun un interessu speciale in anime / manga)" da l'Associazione di Lettori di Fumetti à 16.00. Ahsen Özakkaş assisterà cum'è parlante. "U Cassetti" à 17.00 SohbetBurak Şentürk è Emrah Ablak seranu in u primu. A conversazione urganizata da u Dipartimentu di Cartoon è Animazione di l'Università di Maltepe, induve si discute u passatu, u presente è u futuru di l'animazione, hè à 18.00. I parlanti di a conversazione eranu Ateş Benice (Animatore - Direttore), Dr. Istruttore Membro Emre Zengineken (MAU ÇFA), Hüseyin Bulut (Animatore - Direttore), Assoc. Dr. Müjgan Yıldırım (Capu di Dipartimentu MAU ÇFA) è Prof. Dr. Selçuk Hünerli (Dipartimentu di Educazione Informatica è Tecnologie Instructive di l'Università di Istanbul). In l'ultima conversazione di u ghjornu, a relazione trà u tatuu è l'illustrazione serà discutitu. Esra Kürtür, Venus Ezgi Kurtoğlu è İlyas Algin seranu parlanti nantu à u tema "U flussu di l'arte in u corpu", chì serà tenutu da a Piattaforma Illustratori à 19.30 sottu a moderazione di Nurgül Şenefe. L'ultimu ghjornu di u festivale chjuderà cù a proiezione di u filmu "Doctor Strange: In the Multiverse Madness" à 21.00:XNUMX.

Attelli per adulti è zitelli

Duranti u festivale, si feranu attelli nantu à temi cum'è u disegnu criativu, u collage è u riciclamentu per l'adulti è i zitelli.L'iscrizzione à l'attelle, chì hè limitata à 10 persone, serà fatta in i stand.

Kadıköy U Festival di Cartoni Animati accoglie trè mostre

A mostra « Quelli chì mantenenu i Fumetti Viventi » urganizata da l'Associazione Lettori di Fumetti, è a mostra «Città, Vita, Istanbul» urganizata da a Piattaforma di l'Illustratori si terrà in memoria di Latif Demirci, u maestru caricaturista mortu 3 mesi fà, preparatu. da l'Associu Caricaturisti "Latif Exhibition" aspetterà i so visitori per tutta a festa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*