U Festival GastroAntep hà cuminciatu cù a cugliera di pistacchi è a fabbricazione di Shire

U Festival GastroAntep hà cuminciatu cù a cugliera di pistacchi è a pruduzzioni di l'acitu
U Festival GastroAntep hà cuminciatu cù a cugliera di pistacchi è a fabbricazione di Shire

U Festival Internaziunale di Gastronomia (GastroAntep), chì hè statu urganizatu per a 4a volta quist'annu da a Municipalità Metropolitana di Gaziantep sottu a coordinazione di u Governatore di Gaziantep è in cuuperazione cù a Fundazione di Sviluppu Gaziantep (GAGEV), hà iniziatu cù a cugliera di arachidi è a produzzione di sidru.

À l'apertura di u festival in Batalhöyük, u presidente Fatma Şahin, chì si n'andò à l'arburetu di pistacchi cù a so robba lucale, u Ministru di Cultura è Turismu Mehmet Nuri Ersoy è i membri di u protokollu riuniscenu pistachi da l'arburi. In seguitu, "sire", chì hè u nome generale datu à i prudutti cum'è salsiccia, amulet, fetta, melassa fatta cù uva, hè stata cuminciata.

U presidente Fatma Şahin, chì pulì e sementi di pepite, melanzane è zucchini in a zona, abbandunò i cacahuete è i noci nantu à e corde per seccu à u sole in l'ultima parte di l'avvenimentu.

In u so discorsu in Batalhöyük, u presidente Şahin hà dichjaratu chì anu tenutu u 4u Festival GastroAntep cù a participazione di u Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy, è hà dettu:

"Oghje, ci sò participanti da circa 70 paesi. 300 chefs famosi è stellati Michelin sò quì. Ciò chì si parla oghje in una cità gastronomica, tuttu ciò chì travaglia in i so festivali, sò tutti parlati in Gaziantep. U nostru ministru hà assistitu à l'apertura di u nostru festival. L'accolta. U nostru titulu GastroAntep quist'annu hè "Gastronomia Sostenibile". U mutivu per quessa chì dirigemu u nostru festivale nantu à questu tema hè chì, inseme à a pandemia, u sviluppu durevule hè a più grande agenda di u mondu. U sviluppu umanu è ambientale hè assai impurtante in stu tipu di sviluppu. Avemu bisognu di prutezzione di u nostru ambiente è di vultà à l'essenza. Per vultà à l'essenza, ci vole à fighjà a nostra cucina lucale. Avemu sceltu i nostri arachidi oghje. Avemu fattu u nostru sucu d'uva è sciroppu. Ùn si deve dì chì hè sire, cuntene noci è avellana cù u sucu d'uva. Ci hè un grande sforzu. A puesia hè ancu una grande guariscenza. Sapemu chì stu pruduttu hè bonu per a malatia d'Alzheimer. Avemu ancu essiccatori. Tutti questi sò una ecunumia, una esportazione, una cultura, un sistema ciclicu. In questu sistema circular, aumentemu a nostra terra irrigabile inseme cù i nostri diputati è u guvernatore. Avemu travagliatu nantu à a nostra energia rinnuvevule. Cuntinuemu u nostru travagliu basatu annantu à u tema di u sviluppu durevule ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*