U Festival di Danza è Cultura Folklorica Balcanica hà iniziatu cù l'Immagini culurite

U Festival di Danza Folklorica Balcanica è Cultura hà iniziatu cù Immagini culurite
U Festival di Danza è Cultura Folklorica Balcanica hà iniziatu cù l'Immagini culurite

U 16th Festival Folk Dance è Cultura di i Balcani urganizatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir hà iniziatu cù imagine culurite. Parlendu à a ceremonia di apertura in Cumhuriyet Square, u sindaco Soyer hà dettu: "Avemu da dà forza à l'altru è mantene a mente è a cuscenza cumuna più chè mai. "In particulare in questu clima puliticu induve i venti di a guerra si intensificanu, duvemu mantene a pace inseme", disse.

U Festival Folk Dances and Culture di i Balcani, chì hè statu tenutu per a prima volta in u 1935 sottu a guida di Mustafa Kemal Atatürk, hà iniziatu cù una cerimonia è una marchja di cortegiu in a Piazza di a Republica. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà accoltu a cerimonia d'apertura di u festival, chì hè stata iniziata cù u scopu di rinfurzà a fratellanza balcanica dopu à e parolle di Atatürk "Pace in casa, pace in u mondu" è hè stata tenuta per a 16a volta questu annu. Tunç Soyer, 24th, 25th è 26th Term Deputy Izmir Musa Çam, u sindaco di Konak Abdül Batur, cunsuli generali, rapprisentanti di l'associazioni Balkani è u populu di Izmir anu assistitu.

Soyer: U scopu hè di prutezzione di stu patrimoniu culturale unicu ereditatu da u nostru Antenatu.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, "Ci sò dui mutivi principali per quessa urganizemu stu festival in una manera magnifica; U primu hè di prutezzione di stu patrimoniu culturale unicu ereditatu da i nostri antenati, è u sicondu hè di dà voce à a pace mundiale cù l'ispirazione chì ricevemu da ellu. A cultura custituisce l'anima è l'essenza di una cità è di a sucetà. A cultura permette di stabilisce un ligame assai oltre e relazioni pulitiche, diplomatiche è ecunomiche per favurizà a pace è rinfurzà l'amicizia. Avemu tutti l'effetti di dui grandi disastri chì l'umanità hà sperimentatu in l'ultimi anni: a crisa climatica è a pandemia. Nisunu di noi sò liberi da e cunsequenze negative di sti disastri. Per quessa, ci tocca à dà forza è mantene u sensu cumunu è a cuscenza più chè mai. In particulare in stu clima puliticu induve i venti di a guerra si intensificanu, ci vole à mantene a pace inseme. Stu festival, iniziatu da Gazi Mustafa Kemal Atatürk, hè unu di i passi più universali fatti per stabilisce a pace trà i populi di i Balcani è u mondu. "Ùn hè micca una coincidenza chì Izmir hà sustinutu stu festival, chì i fundamenti sò stati posti 86 anni fà, per quindici anni... U Festival Balkani di Izmir hè u travagliu di u populu di Izmir, una di e cità cù a più grande populazione balcanica. in u mondu, chì amanu a repubblica, a pace è a libertà ", disse.

Purtarà gioia à a cità

Izmir Metropolitan Municipality Council Balkan Desk Responsible Atilla Baysak hà dettu: "Spergu chì sta festa, chì durà per 4 ghjorni, purterà culore, gioia è amicizia à a nostra cità. "Vogliu un mondu pacificu induve e mamme è i babbi ùn sò micca arrabbiati è i zitelli ùn pienghjenu", disse.

Dopu à i discorsi di apertura, u sindaco Soyer è a so delegazione chì l'accompagna anu assistitu à a marcia di u cortegiu. I citadini applaudianu è accumpagnavanu u corteghju, chì era accumpagnatu da musica è assistitu da gruppi di balli folklori in i so costumi lucali. U cortu finisci à a porta di Kültürpark Lausanne.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*