U Qatar Investment Fund diventa un Partner in Eurasia Tunnel

U Qatar Investment Fund si unisce à u Tunnel Eurasia
U Qatar Investment Fund diventa un Partner in Eurasia Tunnel

Sicondu l'annunziu fattu nantu à u situ web di l'Autorità di a Competizione, u partner sudcoreanu di u Tunnel Eurasia hà vindutu alcune di e so azioni à l'Autorità di Investimenti di Qatar da i fondi statali di Qatar.

Qatar Investment Authority, unu di i dui più grandi fondi statali di Qatar, hè diventatu un cumpagnu in unu di i più impurtanti investimenti infrastrutturali di Istanbul per cumprà una parte di azioni da i partenarii sudcoreani di u Tunnel Eurasia. Sicondu u situ web ufficiale di l'Autorità di a Competizione, a decisione presa in a riunione di u Cunsigliu di l'8 d'aostu di u 2002 hè stata publicata in certi plataformi è siti web chì furniscenu dati di u mercatu in diretta u 12 settembre à meziornu.

Yapı Merkezi è u Gruppu SK di Corea di u Sud avianu ognuna una participazione di 50 per centu in Avrasya Tüneli İşletme İnşaat ve Yatırım A.Ş. (ATAŞ), chì opera u tunnel. L'Autorità di a Cumpetizione hà decisu chì ùn ci hè micca bisognu di permessu per a presa di cuntrollu.

In a decisione publicata nantu à u situ web di l'Autorità di a Cumpetizione, SK HoldCo Pte. Ltd. è infine investisce in Avrasya Tüneli İşletme İnşaat ve Yatırım A.Ş. attraversu QH Oil Investments LLC.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*