U misteru insolutu di u ponte di Overtoun, cunnisciutu cum'è u ponte di suicidiu di cane

U misteru insolutu di u ponte di Overtoun, cunnisciutu cum'è u ponte di suicidiu di cane
U misteru insolutu di u ponte di Overtoun, cunnisciutu cum'è u ponte di suicidiu di cane

Overtoun Bridge hè una struttura listata di categoria B in Cape Overtoun nantu à a strada chì avvicinava Overtoun House vicinu à Dumbarton in West Dunbartonshire, Scozia. Hè stata cumpletata in u 1895 basatu annantu à un disignu di l'architettu paisaghjolu HE Milner.

Dapoi l'anni 1950, un gran numaru di cani sò stati signalati chì anu cascatu o saltatu da u ponte. U ponte hè statu soprannominatu u "Ponte Suicide di Cani" per via di l'avvenimenti chì generalmente risultatu in ferite gravi o morte quandu cascanu nantu à e rocce da una altezza di circa 15 m. Diverse spiegazioni sò state pruposte per questi morti, da accidenti naturali à attività paranormali.

In l'anni 1950, i lucali cuminciaru à riferite à u ponte cum'è u "Ponte di a Morte" o u "Ponte Suicide di Cani", postu chì i cani sò stati signalati chì anu saltatu da u ponte in a valle sottu. A storia hà guadagnatu più prominenza à a fini di l'anni 2000 è à l'iniziu di l'anni 2010. Dapoi i primi avvenimenti sò stati signalati, 50 cani sò morti da a caduta, è per piacè più di 600 anu sopravvissutu.

In u 2004, mentre Kenneth Meikle caminava cù a so famiglia è u Golden Retriever, u cane di colpu saltò da un ponte. U cane hà survivutu, ma era traumatizzatu da a caduta. Andendu in u 2005, almenu cinque cani più saltavanu annantu à u cursu di sei mesi. A pruprietaria di l'animali, Alice Trevorrow, chì caminava nantu à u ponte cù u so cane Cassie in u 2014, hà dettu: "Aghju parcheggiatu è ùn guidava micca u mo cane Cassie perchè era cusì ubbidiente ... Stava guardandu qualcosa nantu à u ponte, mè è i mo. figghiu marchjò versu Cassie. Avia di sicuru vistu qualcosa è saltà in paura. Qualcosa di sinistru succede nantu à quellu ponte. U so cumpurtamentu nantu à u ponte era definitu contru à u caratteru di u mo cane ".

Certi pirsuni si avvicinavanu razionalmente à i suicidi canini, dicendu chì i cani ponu sente l'odore di i picculi animali chì correnu in u caminu sottu u ponte, cusì saltannu.

Altri pensanu chì questu hè un locu paranormale. U locu di u ponte currisponde à a descrizzione di ciò chì i Celti pagani chjamanu u "puntu bellu". Si crede chì u puntu fine hè una zona fascinante induve u celu è a terra s'intersecanu.

Sta tiurìa hè stata refutata da u cacciatore lucale John Joyce, chì hà campatu in a zona dapoi 50 anni, è hà dichjaratu chì "ùn ci hè micca visoni in a zona". Tuttavia, in una investigazione di a Royal Society for the Protection of Birds, l'Ufficiale David Sexton hà truvatu chì una estremità di u ponte cuntene "nidi di topo, squirrel è visone". Inoltre, in un esperimentu induve deci cani sò stati esposti à canisteri pieni di l'odore di topi, squirrels è visoni, sette di i cani "sò stati diretti assai dramaticamente, assai di visoni".

A Società Scozzese per a Prevenzione di a Crudeltà à l'Animali hà studiatu u ponte è u so circondu, ma nimu di e so scuperte eranu cuncludenti.

In u 2019, Bob è Melissa Hill, pruprietarii di Overtoun House, anu dettu chì in i so 17 anni di stà in casa, avianu vistu numerosi cani chì si agitavanu, saltavanu è cascanu da un ponte. Bob Hill, un pastore urigginariu di Texas, hà nutatu chì l'odore di visone, martora è altri animali rendeva i cani inquieti, chì li fece saltà nantu à u muru di u ponte: "I cani sentenu l'odore di un visone, di una martora di pinu, o di qualchì altru mammiferu. , è po saltanu nantu à u ponte chì u so muru hè affucatu. Ma Hill hà ancu espresu a so cunvinzione chì a terra di Evin avia una sorta di qualità spirituale.

U maestru locale Paul Owens sustene chì u ponte è a vicina Overtoun House sò perseguitati da attività soprannaturali. Ellu dice chì i cani è l'altri animali sò suscettibili à una tale attività soprannaturale, cusì suggerisce chì i spiriti scuri sò rispunsevuli di attirà i cani à a morte.

In uttrovi di u 1994, u schizofrenicu paranoicu Kevin Moy hà cacciatu u so figliolu Eoghan di duie settimane à morte da un ponte perchè crede chì era una incarnazione di Satanassu per una marca di nascita. Hà sceltu u locu per via di a so associazione cù spiriti scuri chì tornanu à i ghjorni druidici. Dopu à l'attu di l'assassiniu, Moy hà pruvatu à suicidà saltendu da un ponte è tagliendu i so polsi parechje volte, ma hè stata arrestata è posta in un ospedale di salute mentale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*