U presidente Soyer parla di e celebrazioni di i 100 anni di İzmir

U presidente Soyer parla di e celebrazioni di l'anniversariu di Izmir
U presidente Soyer parla di e celebrazioni di i 100 anni di İzmir

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer Hà parlatu di e celebrazioni di u 100 anniversariu di İzmir in a sessione parlamentaria. U presidente Soyer hà dettu: "Hè stata una riunione chì hà datu speranza è morale à tutta a Turchia. Perchè u nostru populu hè stancu di esse polarizatu, separatu è marginalizatu ", disse.

U Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Izmir si riunì per a prima volta in settembre u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerHè stata fatta sottu a direzzione di. A riunione in a nova sala di assemblea stabilita in u Kulturpark Hall N ° 4 hà iniziatu cù a proiezione di u video chì descrive l'attività di a Municipalità Metropolitana per un mesi. Allora Prof. da u Dipartimentu di Ingegneria Geologica di l'Università Hacettepe. Dr. Candan Gökçeoğlu hà spartutu u risultatu di a ricerca nantu à a frana in Çiğli Cumhuriyet Mahallesi. Spieghendu ciò chì deve esse fattu in a regione, Candan Gökçeoğlu hà dichjaratu chì i ministeri è l'istituzioni cunnessi anu da sustene ancu u travagliu di a Municipalità Metropolitana di Izmir.

"Sò assai allegru, felice è fieru"

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà valutatu u 100 anniversariu di a liberazione di İzmir in a sessione parlamentaria. U presidente Soyer hà dettu: "Avemu dui motivi principali per e celebrazioni di u 9 di settembre chì avemu urganizatu questu annu. Prima, 100 anni hè un periodu assai impurtante in a storia di i paesi. 100 anni deve esse ricordati è ricurdati. L'esempiu aghju sempre; A Torre Eiffel hè stata custruita à l'occasione di i 100 anni di a Rivuluzione francese. I paesi anu sempre vulsutu celebrà u 100 anniversariu di a so vittoria è a so repubblica in una grande manera. Questu hè assai comprensibile. Quandu eru candidatu, aghju dettu: "Sò furtunatu di esse u merre di stu paese à u 100 anniversariu di a republica è a liberazione di stu paese". Quantu simu furtunati di celebrà u nostru 100 anniversariu. Sò assai felice, assai felice, assai fieru ", disse.

"Un ghjornu, qualchissia pruverà à fà i traditori eroi"

Dichjarà chì a memoria di u paese deve esse rinfrescata, Soyer hà dettu: "Se ùn rinfriscà micca quella memoria in questu paese, un ghjornu qualchissia pruverà à fà i traditori eroi. Un ghjornu, qualcunu prova di discrive e vittorie vincite cù decine di minuti cum'è vittorie vincite senza sparà una bala. Avemu da rinfriscà a nostra memoria. U traditore Vahdettin lasciò u paese. Questa hè l'infurmazione di a scola elementaria 2nd grade. Pò esse pruvatu à scrive una altra storia, ma i fatti ùn cambianu micca. Pudete fà un altru sforzu. Puderete vulete mostrà l'eroi. Ma i fatti ùn cambianu micca. Çanakkale, chì era chjamatu "Canakkale hè impassibile" è migghiara di martiri sò stati dati, hè statu passatu. Cumu hè passatu? Hè passatu senza un colpu. Chì hè accadutu à a memoria amata di i martiri ? Vahdettin è Damat Ferit Pasha firmavanu u Trattatu di Sèvres.

"Ùn avemu micca un prublema cù i nostri antenati"

Ricordendu chì Fatih Sultan Mehmet avia pigliatu Istanbul, u presidente Soyer hà dettu: "Hè u ghjovanu capu più carismaticu, quadru-lingua, visionariu di u mondu à quellu tempu. U nostru antenatu, simu fieri. Ùn hè micca u monopoliu di qualchissia per esse fieru di i nostri antenati. Semu tutti persone di stu paese è sò i nostri antenati. Cum'è Piri Reis, Mimar Sinan hè u nostru antenatu, è Barbaros Hayrettin Pasha hè u nostru antenatu, Fatih Sultan Mehmet Han hè u nostru antenatu. Ùn avemu micca un prublema cù i nostri antenati. Hè necessariu distingue trà traditori è eroi di a patria. Se ùn l'analizzate micca, mette in u stessu cuntinuu, ùn serà micca. Avete feritu l'ànima di i martiri ".

"Avemu da sparisce cù i ladri è i ladri"

U presidente Soyer hà dettu: "Vulìanu emette 5 mandati di morte per u nostru eroe naziunale, Mustafa Kemal Atatürk, è uccidelu. WHO? Vahdettin... Quantu assassinii vulianu urganizà ? WHO? U sposu Ferit Pasha. È chì anu fattu ? Imbarcati in i cuirassati britannichi è partianu. Chì possu difende contru à questu omu ? U naziunalisimu, u patriotismu è u rispettu di l'antenati ùn sò micca monopolizatu da nimu in stu paese. Continueremu à ricurdà i nostri antenati cun rispettu. Ci tocca à sparte cù i ladri è i ladri. A storia ci dice questu. I nostri antenati anu insignatu à u mondu una grande lezione. Hè solu grecu, micca inglese. À i putenzi imperialisti di u mondu sanu. Questa hè una lotta naziunale chì inspira tutte e nazioni oppresse è mostra chì a piena indipendenza è a libertà hè pussibule. U più grande slap di l'imperialismu hè statu pigliatu da i nostri antenati. Ùn avemu micca prublema cù i nostri antenati. L'ottomanu hè nostru è a republica hè nostra. Ma Vahdettin, Damat Ferit Pasha... A nostra strada ùn scontru mai cù quelli traditori. "U dulore è a sofferenza chì anu inflittu ùn saranu mai scurdati", disse.

"Ùn puderia micca esse vacanze megliu cà questu"

Esprimendu chì ùn ci hè micca una lingua discriminatoria in a so dichjarazione di a notte di u 9 di settembre, u presidente Soyer hà dettu: "A gioia è l'intrattenimentu di e persone sò stati arrubati in questu paese. Micca solu u 9 di settembre, a Fiera Internaziunale di Izmir era incredibilmente affollata. Era geniale, a ghjente s'affacciava. Incredibbilmente culurita, vivace, affollata. Ùn avemu micca intesu nunda di negativu da una sola persona. A listessa cosa hè accaduta a sera di u 9 di sittembri. C'eranu centinaie di millaie di persone quì a sera di u 9 di sittembri, ùn vene una sola lagnanza ? Hè stata una riunione chì hà datu speranza è morale à tutta a Turchia. Tant l'IEF è u 9 settembre. Perchè u nostru populu hè stancu di parlà una lingua divisiva. Sò stanchi d'esse polarizzati, separati è marginalizati. Tutti si rallegravanu cù Tarkan in quella piazza, si ricurdavanu di i nostri antenati. Ùn puderia micca esse una festa megliu chè questu. Era veramente una festa ", disse.

"U primu ballu è l'ultimu ballu sò tutti dui da Izmir"

U presidente Soyer hà dichjaratu chì ci hè un clima polarizante in u paese è chì ci hè a pace. sözcüEllu disse chì vulianu creà a separazione da u mondu è disse: "Perchè nimu ùn difende a pace? Cumu ci opponemu à a pace ? U grecu è u francese sò insignati quandu necessariu. Se ci hè un attaccu, invasione, minaccia, İzmir hè prima. Sia u primu è l'ultimu ballu esce da Izmir. Chì nimu sia in dubbitu. Tuttavia, questu ùn significa micca oppostu à a pace. Avemu da difende a pace ".

Felicitazioni à u campionu mundiale

U presidente hà ancu felicitatu İsmail Nezir, chì hè diventatu u campionu mundiale vincendu a medaglia d'oru in a finale di 20 metri ostaculi à i Campionati Mondiali di Atletica Under-400 tenuti in Cali, Colombia.

U Parlamentu hè avà più efficace

I membri seguitanu avà l'agenda parlamentaria, chì era prima distribuita in stampa, da e tavolette nantu à e tavule nantu à quale si pusanu. Questu salva quasi 30 mila carte stampate per l'agenda. Inoltre, i tempi di parlà di i membri in a nova sala di l'assemblea sò riflessi nantu à u screnu, cù u scopu di cuntribuisce à l'usu ghjustu di u tempu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*