U presidente Zeybek mette a fine à e nutizie nantu à u prughjettu di u telefuninu

U presidente Zeybek mette u puntu finale nantu à a nutizie nantu à u prughjettu di u telefuninu
U presidente Zeybek mette a fine à e nutizie nantu à u prughjettu di u telefuninu

U sindaco d'Afyonkarahisar, Mehmet Zeybek, mette fine à a falsa nutizia nantu à u Prughjettu di Cable Car. U nostru presidente, chì hà clarificatu a falsa nutizia chì l'offerta di u prugettu hè stata annullata, hà dettu chì a cumpagnia principiarà i travaglii di fabricazione in questu mese.

"ÙN DONNEremu OPPORTUNITÀ À QUELLI CHE TRUVANU DI PESCA IN L'ACQUA IMPUGNAVA"

Rispondendu à a quistione posta nantu à u destinu di u prugettu in a riunione di u Cunsigliu di a cità, u sindaco hà dettu: "Qualchissia prova à piscà in acqua turchia in Afyon. Per permessu di Allah, ùn daremu micca quella opportunità... Un ghjurnalistu amicu nostru hà scrittu. "Alcune persone stanu sbavate, cercanu di parlà contru à questu, ma ùn puderanu micca truvà quella opportunità", disse.

"Stabiliremu u situ, cummincià a fabricazione"

Dicendu chì l'appruvazioni di u prugettu hè stata ottenuta da u Cunsigliu di i Monumenti, u presidente hà dettu; « Prima d'andà à a Reunione di l'Assemblea, aghju parlatu cù l'ufficiale di a cumpagnia di l'imprenditori... Hanu dumandatu à a Direzzione Generale di i Musei una decisione in quantu à u pianu di implementazione, a Direzzione Generale di i Musei hà fattu sta decisione, hè stata appruvata da u Cunsigliu di i Munumenti. Hà un situ di custruzzione in Amasya. Porta è stalla u situ di custruzzione u 10 o 15 di settembre è disse: "Aghju compru u materiale, tuttu hè prestu". Cumincià a produzzione ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*