U primu museu di nave flottante di Cipru, Teal, situatu nantu à una zona custruita privata

U primu museu di navi flottante di Cipru situatu in una zona speciale custruita in Teal
U primu museu di nave flottante di Cipru, Teal, situatu nantu à una zona custruita privata

Cipru, unu di i porti più impurtanti per i marittimi in ogni periodu di a storia cù a so situazione in u centru di u Mediterraniu Orientale, riceve u Museu di Storia Marittima, chì serà u primu museu di navi flottante di l'isula, cù l'iniziativa di u Mediterraniu. Formazione vicinu à l'Oriente.

U Museu di Storia Marittima TEAL, chì accoglierà più di 5 mila materiali cum'è oggetti marittimi, mudelli di navi, carte nautiche, ritratti è ritratti, hè stata attaccata à l'area speciale custruita in u portu di Kyrenia cù una magnifica cerimonia.

Parechji invitati anu assistitu à a cerimonia, chì hè stata cun a participazione di u Ministru di i Travaglii Publici è Trasporti, Erhan Arıklı. A custruzzione di l'area speciale induve u Museu di Storia Marittima TEAL accolta i so visitatori in u Portu di Kyrenia hè stata cumpletata cù u travagliu realizatu da e squadre di l'Iniziativa di u Vicino Oriente. Cumpletu cù un travagliu duru, una parte significativa di quale i squadre anu realizatu sottu à l'acqua; 56 metri cubi di béton sò stati utilizati in l'arrangiamentu di l'area, chì hè 10 metri di lunghezza, 4 metri di larghezza è 3.500 metri di prufundità.

À propositu di TEAL

Teal

TEAL, chì hè statu pruduttu in i cantieri navali di Liverpool in u 1955 per esse usatu cum'è un dragamine in a Marina di u Regnu Unitu, hè statu trasferitu à a Marina Australiana dopu parechji anni di usu in a Marina Britannica. TEAL, chì serve ancu quì cum'è una nave militare, hà cuntinuatu à esse usatu in diverse zone cum'è u trasportu di passageri, a pesca è u turismu di sport acquatici in Tanzania è in i Caraibi dopu a so ritirata. In u 1994, hè stata purtata à a TRNC per esse aduprata cum'è una Nave di Formazione è di Ricerca in a Facultà Marittima di l'Università di u Vicino Oriente. TEAL, chì hè ancu usatu cum'è una nave di furmazione è di ricerca in a Facultà Marittima di l'Università di Kyrenia, cuntinueghja à serve com'è museu à a storia marittima di quale hè una parte impurtante.

À a ceremonia induve TEAL hè statu purtatu à a so nova casa in Kyrenia Harbour, u presidente di u Cunsigliu di Trustees di Near East Incorporation Prof. Dr. İrfan Suat Günsel è u Ministru di i Travaglii Publici è i Trasporti Erhan Arıklı anu fattu discorsi.

prof. Dr. İrfan Suat Günsel: "Cum'è l'Organizazione di u Vicino Oriente, a nostra più grande preoccupazione hè l'arte è l'opera d'arte; facendulu una parte indispensabile di a vita di ogni ghjornu di u populu è facendu d'ella una di e vini più impurtanti chì guadagnemu forza mentre andemu versu l'avvene ".

Cuminciandu u so discorsu dicendu chì u marittimu hè una parte assai impurtante di l'identità di Cipru per via di a so situazione è di a so storia, u presidente di u Cunsigliu di Trustees di a Formazione di u Vicino Oriente Prof. Dr. İrfan Suat Günsel hà dettu: "Ùn avemu micca un Museu di Storia Marittima cumpletu chì riflette a nostra ricca cultura è storia marittima. Sta situazione era una grande mancanza è perdita per u nostru paese è a regione. prof. Dr. Günsel hà dettu: "Questu difettu hè dovutu à a nostra nave di furmazione TEAL, chì hà furmatu decine di capitani in i nostri Università Vicine è Kyrenia per 27 anni, in cuuperazione cù u Ministeru di i Travaglii Publici è Trasporti; Semu fieri è felici di trasfurmallu in un Museu di Storia Marittima flottante ".

"Videndu l'arte è a cultura cum'è una ricerca d'elite di una piccula cumunità; Hè u peghju male chì pò esse fattu à una sucità, per dì u minimu ", disse u Prof. Dr. İrfan Suat Günsel hà dettu: "Cum'è l'Organizazione di u Vicino Oriente, u nostru sforzu più grande hè di distrughje sta percepzione è di creà arti è opere d'arte; per fà una parte indispensabile di a vita di ogni ghjornu di u populu; Hè per assicurà ch'ella sia assimilata è per fà una di e vini più impurtanti chì avemu da guadagnà forza mentre andemu versu l'avvene.

Esprimendu a so satisfaczione chì u Museu di Storia Marittima serà situatu in u portu di Kyrenia, una di e porte impurtanti di Cipru di u Nordu, Prof. Dr. Günsel hà dettu: "Vogliu ringrazià u Ministeru di l'Opere Pùbliche è i Trasporti per u so sustegnu à stu travagliu preziosu chì avemu purtatu à u nostru paese".

Felicitando l'unità di custruzzione chì opera in a Formazione di u Vicino Oriente, chì porta i travaglii in u portu di Girne, Prof. Dr. Günsel hà dettu: "In particulare, u sgiò Ömer Başaranlar, Coordinatore Generale di e Custruzzioni di Formazione di u Vicino Oriente, è Yiğit Gürdal, Ingegnere Civile; Felicita sinceramente tutta a nostra squadra, chì hà finitu un prughjettu assai spiciale è difficiule cù una fronte clara ".

Erhan Arıklı: "Sò onoratu di esse trà voi mentre facemu un grande passu versu a creazione di u Museu di Storia Marittima".

Accuminciandu u so discorsu dicendu chì era onoratu d'esse in una apertura cusì impurtante, u Ministru di i Travaglii Publici è Trasporti, Erhan Arıklı, anni fà, u Rettore Fundatore di l'Università Vicinu Oriente Dr. Hà sparte un ricordu chì avia cun Suat Günsel. Arıklı hà dettu chì hà boni relazioni cù l'Azerbaijan, è anni fà, u Dr. Quandu hà dumandatu à Suat Günsel per stabilisce una università in Azerbaijan, hà dettu ch'ellu hà ricevutu a risposta "Sò una persona di sti terri, investiraghju ogni centesimu chì guadagnu in queste terri".

Ricordendu chì anu visitatu GÜNSEL in u campus di l'Università di u Vicino Oriente cù u Cunsigliu di i Ministri in i ghjorni passati, u Ministru Arıklı hà dettu: "Eccu, Prof. Dr. İrfan Suat Günsel hà fattu una tale proiezione chì avemu ascoltatu cun admirazione inseme cù tutti i mo cumpagni ministri. Cunsiderate chì malgradu tutti i nostri sforzi, in un paese chì esporta solu 110 milioni di dollari annu è hà un deficit di 1,1 miliardi di dollari; Ellu disse chì da u 2030, u surplus di u cummerciu esteru superà 1 miliardi di dollari. Hè u nostru duvere di prutege stu prughjettu cun grande orgogliu ".
Sottulineendu chì a Famiglia Günsel hà purtatu assai à u paese cù i so prughjetti visionarii, Erhan Arıklı hà cunclusu u so discorsu dicendu: "Sò onoratu di esse trà voi mentre facemu un grande passu versu a creazione di u Museu di Storia Marittima, chì hè un prughjettu assai impurtante è visionariu quì oghje ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*