Primu Passu fattu per Studii di Esplorazione di Gas Naturale in Ordu

Primu Passu fattu per Studii di Esplorazione di Gas Naturale in l'Armata
Primu Passu fattu per Studii di Esplorazione di Gas Naturale in Ordu

U Ministru di l'Energia è e Risorse Naturali Fatih Dönmez, chì hè ghjuntu in Ordu a settimana passata per assistisce à a Reunione di Coordinazione Energetica, hà dettu chì u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Ordu Dr. U primu passu hè statu fattu per i travaglii di esplorazione di gas naturale, chì Mehmet Hilmi Güler hà spiegatu durante a so visita è chì hà causatu una grande eccitazione in Ordu.

U bastimentu di ricerca sismica "Barbaros Hayreddin Pasha", chì hà travagliatu annantu à l'esplorazione di gas naturale in u Mediterraniu Orientale dapoi un pezzu, hà ancoratu in u portu di Ünye di Ordu. Dopu chì i preparativi necessarii sò fatti, a nave farà l'esplorazione di gas naturale à una distanza di 25 miglia nautiche, secondu e dati sismichi ottenuti prima.

U BARBAROS HAYREDDIN PASA HA 84 METERS LONG

A nave, inizialmente chjamata "Polarcus Samur" è acquistata da a Norvegia da a Turkish Petroleum Corporation (TPAO), era chjamata "Barbaros Hayreddin Pasha". A nave, chì hè stata dipinta di rossu à u Cantieru Desan in Tuzla, hè 84 metri di longu. A nave, chì serà aduprata per l'esplorazione di gas naturale è petroliu, pò cullà dati sismichi bi è tridimensionali. A nave pò determinà automaticamente a so direzzione è a pusizione per via di a cumunicazione satellitare. A nave hà ancu un helipad.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*