Prughjettu di Trasformazione di l'Edifiziu Unicu KİPTAŞ, KadıköyCuminciò à

U prughjettu di cunversione di a struttura unica KIPTAS hà iniziatu in Kadikoy
Prughjettu di Trasformazione di l'Edifiziu Unicu KİPTAŞ, KadıköyCuminciò à

KİPTAŞ, filiale di İBB, u "Progettu di Trasformazione di l'Edifiziu Unicu", chì serà realizatu per a prima volta in a storia di l'istituzione, Kadıköy Hè cuminciatu in Özden Apartment in Kozyatağı. U presidente İBB, chì pressò u buttone chì verserà u primu mortar per furmà a fundazione di u novu appartamentu Özden, inseme cù İdil Öztürk di 4 anni, unu di i più ghjovani residenti di l'edificiu. Ekrem İmamoğlu, "Aghju dettu à u nostru Direttore Generale è à l'altri direttore generale; Aghju dettu "Vogliu 100, 200, 300 siti di custruzzione" in e strade è i quartieri di Istanbul. Pudemu fà? Pudemu. Pudemu ottene questu in un annu, amichi. È duvemu. Saria veramente a nostra medaglia più grande ". Enfatizendu chì a lotta di trasfurmazioni urbane contr'à u terrimotu richiede una mobilizazione tutale, İmamoğlu hà ripetutu u so appellu per a creazione di un "Consigliu di Coordinazione di u Terremotu" in questu cuntestu. Enfatizendu a necessità di stabilisce una struttura simile à l'AFAD in questu sensu, İmamoğlu hà dettu: "Ùn ci hè micca pulitica in questu affari. Ùn ci hè micca cuncettu di un sindaco di distrittu chì appartene à i partiti A, B, C in questa attività. Semu pronti à unisce à u bracciu più forte cù tutti. "Imaginate; ci sò alcune urganisazioni non governamentali, ci sò camere prufessiunali, ci sò i rapprisentanti di a municipalità di distrittu, ci hè a municipalità metropolitana, l'Uffiziu di u Guvernatore hè quì, u Ministeru di l'Urbanizazione hè quì... Pensemu inseme, agimu inseme... Ùn era micca. abbastanza; i cuntrattanti ci sò. Ùn hè micca abbastanza; Ci sò rapprisentanti di l'industria di a custruzione è a produzzione di materiale. Ùn hè micca abbastanza; i banche ci sò. Ùn hè micca abbastanza; e cumpagnie d'assicuranza ci sò. Pensu chì a chjave per stà inseme è risolve tuttu questu hè veramente quì. "Signore, ci hè questu sughjettu, ci hè sta legislazione". Ùn pudemu micca risolve stu prublema in modu acceleratu attraversu decine di regulamenti è decine di regulamenti.

I filiali di İBB KİPTAŞ, BİMTAŞ è İmar A.Ş. realiceranu u "Progettu di Trasfurmazione di l'Edifiziu Unicu" per a prima volta in a storia di l'istituzione. Kadıköy A fundazione di e novi case resistenti à i terremoti di i pruprietarii di appartamenti chì vivenu in Özden Apartment in Kozyatağı Mahallesi, in u scopu di a maratona "150 Progetti in 150 Days", u sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğlu cacciatu da. İmamoğlu hà fattu un discorsu prima di a cerimonia di inaugurazione. Dichjarà chì anu purtatu un cambiamentu di mentalità à Istanbul in a trasformazione urbana, İmamoğlu hà enfatizatu chì KIPTAS hà realizatu a trasfurmazioni di un edifiziu singulare per a prima volta in a so storia. Nutendu chì anu iniziatu un prucessu speciale à u puntu di trasfurmazioni per 3 anni, İmamoğlu hà dettu: "U primu chì dicu à i mo amichi, basatu annantu à i dati veri chì avemu ricevutu, hè questu: Fratellu, entrerete in u vicinatu, vi crià un terrenu di fiducia à u puntu di u cambiamentu di l'edifizii, è in ligna cù sta terra di fiducia, vi cuopererete cù i cuntratturi è i cuntratturi per scopi di prufittu, vi sustene a trasfurmazioni di e case di u nostru populu senza. Questa hè una mubilizazione. Questu hè un prublema di sopravvivenza per u nostru paese. Questu hè u veru prublema di sopravvivenza di Istanbul. Ddiu pruibisce, perdita di vita, perdita di pruprietà, perdita di morale, perdita di finanzii... Quandu si mette tuttu inseme; ci piega a schiena ", hà avvistatu. Enfatizendu chì a so priorità hè di assicurà a salvezza di a vita, İmamoğlu hà dettu: "Hè imperativu chì trasfurmemu questi edifici senza creà è distribuisce affitti".

İMAMOĞLU: "DOPU 7-8 MESI, I NOSTRI CITTADINATI DORRMRANU CONFORTAMENTE IN NIDI RESISTENTI À I TERREMOTI"

I filiali di İBB KİPTAŞ, BİMTAŞ è İmar A.Ş. Dichjarà chì anu agitu inseme in questu prucessu, İmamoğlu hà attiratu l'attenzione à u fattu chì travaglianu ancu in partenariatu cù e municipalità di distrittu in questu cuntestu. "Avemu pusatu è parlatu cù i pruprietarii di Özden Apartment, senza guardà lu cum'è affittu. I mo amichi anu cunclusu questu prucessu quì. Micca assai, ma dopu à 7-8 mesi, sti citadini averà un sonnu còmode in e so case scintillanti a prova di terramoti. A pace di mente ùn si pò cumprà cù soldi ", disse. Dicendu: "Quellu chì vede u prublema di a trasfurmazioni urbane cum'è una questione di arricchimentu piuttostu chè una questione di sicurezza di vita, significa chì ùn facenu micca un travagliu chì causarà più dannu à sè stessu in a so vita", İmamoğlu hà dettu: cunnosce stu settore. Sò una persona in questa industria. Sò in queste tavule per circa 30 anni. E sfurtunatamenti avemu avutu assai esempi di questu. Ùn fate micca, ùn fate micca. In questu sensu, a nostra chjama à tutti i nostri citadini hè quella; KİPTAŞ ùn hà micca limite, nè limite. A nostra porta hè aperta per fà affari cù cuntratturi solidi è cuntratturi chì avemu pigliatu a guaranzia di ".

"U 35 per centu di i nostri citadini ùn ci hà micca lasciatu in i so edifici"

"Aghju dettu à u nostru Direttore Generale è à l'altri direttore generale; Aghju dettu: "Vogliu 100, 200 siti di custruzzione" in e strade è i quartieri di Istanbul ", hà dettu İmamoğlu, è hà dettu: "Vogliu 300. Pudemu fà? Pudemu. Pudemu ottene questu in un annu, amichi. È duvemu. Saria veramente a nostra medaglia più grande. Dumane, u ghjornu dopu, u prublema di "Mentre stavamu campendu in edifizii putenziali in questa cità, avemu purtatu 1 mila è 1,5 mila famiglie in a so casa in 10-15 anni in bona salute, cù travaglii di quartiere" crea un tremenda pace per noi. Vogliu vince sta medaglia cù a mo nazione. In questu cuntestu, i mo cumpagni di viaghju studiaranu stu prucessu cun grande mubilizazione. In particulare, vulemu chì tutti l'edifizii custruiti prima di u 99 per piglià in contu stu risicu è chì i so edifici sò verificati o fà fà. Vicinu à u 35-40 per centu di e persone ùn ci anu micca lasciatu cuntrollà i so edifici. I nostri citadini ùn volenu micca affruntà questu. Impussibule. Ùn ci hè nunda più impurtante chè questu. Di sicuru, ùn avemu micca stabilitu a corte di 25-30 anni fà quì. Ma avemu a rispunsabilità di affruntà è di risolve. Pudemu avè fattu un sbagliu, pudemu avè fattu un sbagliu cum'è nazione. Avemu da risolve questu. Dunque, aspittemu chì i nostri citadini avè sta sensibilità è participazione. Vulemu mette i fundamenti di edifizii resistenti à u terrimotu, novi è qualificati. È ùn hà micca festa. Questu ùn hà micca pulitica. Ùn ci hè micca un sindaco di distrittu chì appartene à i partiti A, B, C in questu affare. Semu pronti à unisce à u bracciu più forte in bracciu cun elli tutti ".

"ÙN PUDEmu RISOLVERE STESSA PROBLEMA PER TANTA LEGISLAZIONE"

Enfatizendu chì sò sempre pronti à agisce inseme cù u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Clima, İmamoğlu hà fattu a seguente chjama: "Ùn avemu mai ancu purtatu l'A di a pulitica nantu à questi prublemi cù u ministeru. Avemu pruvatu à pusà à a tavula in u modu più originale è liberu in ogni materia. Fortunatamente, in una larga misura, u Ministeru hà ancu pigliatu questu in contu in i so rilazioni cù noi. Grazie quì. Aghju solu sta questione: parlu di un sistema induve e decisioni sò prese rapidamente in Istanbul cù una struttura olistica, cun un "Cussellu di Coordinazione di Terremoti" - parlu di un sistema induve tutti sò implicati in u prublema chì avemu prupostu à u Ministeriu - cum'è AFAD. Cum'è u disastru hè trattatu cum'è un tema olisticu è a gestione hè destinata specificamente à Istanbul, imagine chì u prublema di rinnuvamentu di Istanbul, chì hè u prublema più grande prima di u disastru, hè ancu sottu un tettu in questu cuntestu. . Ci sò alcune urganisazioni non governamentali, ci sò e camere prufessiunali, ci sò i rapprisentanti di a municipalità di distrittu, ci hè a municipalità metropolitana, ci hè l'Uffiziu di u Guvernatore, ci hè u Ministeru di l'Urbanizazione... Pensemu inseme, agimu inseme. Ùn hè micca abbastanza; i cuntrattanti ci sò. Ùn hè micca abbastanza; Ci sò rapprisentanti di l'industria di a custruzione è a produzzione di materiale. Ùn hè micca abbastanza; i banche ci sò. Ùn hè micca abbastanza; e cumpagnie d'assicuranza ci sò. Pensu chì a chjave per stà inseme è risolve tuttu questu hè veramente quì. "Signore, ci hè questu sughjettu, ci hè sta legislazione". Ùn pudemu micca risolve stu prublema in modu acceleratu attraversu decine di regulamenti è decine di regulamenti. Per quessa, rinnovu è ripetite sta chjama. Allora s'ellu ci hè elezzione dumane, faraghju a stessa chjama. Perchè ùn hà micca scelta, nè festa. Perchè u terrimotu ùn hà micca ora, nè minutu, nè secondu. Pudemu sperienze un terrimotu ancu quandu parlemu quì. Avemu da urlà. "

ODABAŞI: "A mentalità cambiata"

Dichjarà chì ci hè statu un cambiamentu di mentalità dopu l'elezzioni di u 23 di ghjugnu 2019 in Istanbul, Kadıköy U sindaco Şerdil Dara Odabaşı hà dettu: "A capiscitura basatu annantu à u citadinu hè unu di i più grandi indicatori di stu cambiamentu di mentalità. Quì pudete truvà una frase chì si trasforma in una comprensione chì si basa nantu à i citadini, si preoccupa di i citadini è si preoccupa di i nostri vicini. KadıköyRicordendu chì Istanbul hè unu di i distretti più vicini à a Linea di Falla di l'Anatolia di u Nordu di Istanbul, Odabaşı hà dettu: "Questa situazione hà purtatu à un aumentu di a dumanda di trasformazione di strutture chì ùn sò micca resistenti à i terrimoti in l'ultimi anni, è in l'ultimi anni. d'altra parte, per via di l'offerta limitata offerta, i prezzi di l'alloghji è di l'affittu anu ancu aumentatu. Di novu in questu prucessu, Istanbulites, chì sò stati lasciati à a mercé di u mercatu è u settore, KadıköyA ghjente avia da sceglie trà a so vita è a so pruprietà ", disse.

HA FATTU RIFERIMENTU À A "SCOPERTA FIKIRTEPE"

Kadıköy Indittendu chì u "disastru di Fikirtepe" hè statu sperimentatu in i so cunfini, Odabaşı hà dettu: "U puntu purtatu da a cunniscenza di u ministeru di 'Facciu u megliu, cunnoscu u megliu' in a regione di Fikirtepe, hè vissutu cum'è dolore in Fikirtepe. Oghje, cù stu prughjettu, cù l'intesa opposta, KadıköyMicca solu un edifiziu hè stata rinnuvata in. A mentalità ch'e aghju mintuatu hè stata demolita, è forse un intesu chì hè un stakeholder cù i so vicini, i citadini è i pruprietarii, chì producenu affari inseme cun elli, hè forse ricustruitu quì. Dunque, ùn pensate micca à questu locu cum'è demolisce un edifiziu è rinnuvà un edifiziu. Una mentalità di 25 anni hè stata distrutta quì; custruemu a fundazione è a custruzzione di una nova cunniscenza chì si cura di u populu è di i so vicini. Perchè; Prima di tuttu, u Signore IBB President Mr. Ekrem İmamoğlu Vulemu ringrazià tutti i nostri culleghi, tuttu u staffu Metropolitanu, soprattuttu per sta capiscitura. KadıköyPerchè anu cuminciatu in. Spergu KadıköyAvemu vistu assai più simili à stu prughjettu di trasfurmazioni di l'edifiziu in 'hà dettu.

KURT: "66 PERCENTU DI A DOMANDA PROVENU DA EDIFICI SINGU"

Dichjarà chì sò partiti cù u slogan "Istanbul si rinnova" circa un annu fà, KİPTAŞ A.Ş. U direttore generale Ali Kurt, invece, hà dettu: "Avemu impegnatu à rinnuvà tutte e strutture custruite prima di u 99 in Istanbul, senza prublemi di pruprietà o di pianu. Avemu gestionatu stu prucessu in una manera assai trasparente è participativa. Finu a data, avemu ricevutu applicazioni da 964 di 624 quartieri in Istanbul. L'applicazione chì avemu ricevutu finu à avà hè 149 mila 597 nantu à una unità indipendente, è u numeru di i nostri citadini chì campanu quì hè 547 mila 472. Avemu ricevutu applicazioni da tutti i nostri 39 distretti è attualmente, gestionemu attivamente u prucessu in 6 punti diffirenti. Circa 730 di queste applicazioni venenu da strutture singole ". Enfatizendu chì sò stati ancu affettati negativamente da l'aumentu di i costi derivanti da a crisa ecunomica, Kurt hà dettu: "A menu chì l'aumentu di i costi ùn si ferma, ùn pudemu micca prevene a crisa di l'abitazione, ùn importa quante case producemu in Turchia".

"NESSUNA SOCIETÀ IN A NOSTRA SCALA DEVE ESSERE TRASFORMATA SU STRUTTURE SINGLE"

Nutendu chì KİPTAŞ hè a 11a più grande cumpagnia di custruzzione in Turchia malgradu e cundizioni ecunomiche d'oghje, Kurt hà dettu: "Nisuna cumpagnia di a nostra scala si preoccupa tantu di a trasfurmazioni di edifizii unichi entri in u quartiere. Avemu vistu solu in u filmu. S'ellu ci era un pussibili terrimotu, forse avemu tiratu i detentori dritti fora di e macerie oghje. Perchè parlemu di una struttura chì hè stata distrutta da un colpu di scoop. E sfurtunatamenti in questa regione, ci sò decine di elli. In fatti, u nostru scopu era di dimustrà chì a Turchia pò cambià è di assicurà chì u sistema di "Rinnovazione di Istanbul" hè implementatu cum'è un mudellu in tutta a Turchia, per pruvà chì tutte e strutture risicate ponu esse trasfurmate. Kurt hà dettu à i citadini: "Comu dicemu sempre; Hè impurtante di stabilisce una fundazione, ma u principale hè di evacuà strutture risicate prima di un terremotu pussibule è assicurà a salvezza di a vita. Dicemu à i nostri citadini in Istanbul: "Venite, cumprumissu, rinnuvemu l'edificazioni à u costu".

İDİL DI 4 ANNI OTTENERÀ A SO CASA RESISTENTE À I TERREMOTI

Dopu à i discorsi; İmamoğlu, u deputatu di u Partitu IYI Hayrettin Nuhoğlu, Odabaşı, Kurt è i pruprietarii di l'appartamentu anu appughjatu i buttoni inseme per versà u primu mortare per u novu Özden Apartment. İdil Öztürk, di 4 anni, unu di i più ghjovani residenti di l'appartamentu, hà ancu cuntribuitu à a fundazione di a so nova casa pressu u buttone cù İmamoğlu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*