U Rifugiu per i Pescatori di u Parcu Samsun Bati Trasfurmatu in una facilità muderna

U Santuariu di i Pescatori di Samsun West Park Trasfurmatu in una facilità muderna
U Rifugiu per i Pescatori di u Parcu Samsun Bati Trasfurmatu in una facilità muderna

A Municipalità Metropolitana di Samsun hà trasfurmatu u Santuariu di i Pescatori di Batı Park in una facilità muderna per sviluppà a pesca amatoriale. Kadir Tercanlı, presidente di Batı Park Anglers and Water Sports Association, hà dettu: "Ci hè statu un cambiamentu chì ùn pudemu micca imagine. "U nostru refuggiu hè avà un locu più sicuru è mudernu". U sindaco metropolitanu Mustafa Demir hà dettu chì travaglianu 7/24 per a pace è a felicità di i citadini.

I nostri sforzi per migliurà e cundizioni di vita di i nostri pescatori dilettanti sò avà ghjunti à a fine. Avemu vistu chì i nostri piscadori è i visitori di u refuggiu sò felici.

U travagliu in u Santuariu di i Pescatori di Batı Park, u puntu di scontru di i pescatori amatori, hè ghjuntu à a fine. A Municipalità Metropolitana di Samsun, chì hà risoltu u prublema di l'acqua è u toilette in u refuggiu per parechji anni, sguassate i porches quì è espansione l'area è custruì 171 capanne muderne.

ÙN PUDEmu MANCU IMAGINA U CAMBIAMENTE

Dichjarà chì i travaglii sò ghjunti à a fine, u presidente di l'Associazione Bati Park Anglers and Water Sports Association, Kadir Tercanlı, hà dettu: "A custruzzione di l'entrata di a porta d'entrata è i travaglii di ritocco sò lasciati. A maiò parte hè finita. Ancu s'ellu si trova, u cambiamentu sperimentatu hè inimaginable. Era un locu amichevule per a famiglia. Quellu chì hà pigliatu a so famiglia avà passa i so weekend quì. Hè diventatu un locu decentu degnu di Samsun ", disse. Tercanlı hà dettu: "Ringraziemu u nostru presidente per i so servizii. Diu u benedica. Ci hè una gran diferenza trà a versione antica è quella attuale. U nostru presidente hà firmatu micca solu quì, ma ancu in ogni angulu di Samsun. Ch'ella sia strade rurale o strade di cità, e tracce di a Metropolitana sò in ogni locu. Seguimu da vicinu ogni travagliu fattu in a cità ", disse.

I pescatori dilettanti anu ringraziatu ancu u sindaco Mustafa Demir per u rifugiu mudernu, dicendu: "Prima chì a municipalità metropolitana facia u travagliu quì, questu locu era solu un terrenu per noi".

U RESTAURANT DI PESCA hè ancu pianificatu

Dichjarà chì u Rifugiu per i Pescatori di Batı Park hè statu trasfurmatu in una facilità muderna aperta à u publicu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Mustafa Demir, hà dettu: "I nostri sforzi per migliurà e cundizioni di vita di i nostri pescatori amatoriali stazionati in Bati Park sò avà finiti. Avemu vistu chì i nostri piscadori è i visitori di u refuggiu sò felici. Avemu demolitu tutti i capanni di tipu di veranda chì anu causatu a contaminazione visuale. Avemu fattu refugghi uniformi di cimentu per ognunu di i nostri pescatori. Avemu ancu pianificà un picculu ristorante di pisci. U nostru populu hà da pudè andà à manghjà pesce frescu quandu vulete. Quandu avemu finitu i travaglii di paisaghjistu, faremu una bella apertura. Travagliemu per a pace è a felicità di i citadini 7/24 ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*