U scrittore è presentatore di sport Kenan Onuk chjamatu pista di atletica

U scrittore è presentatore di sport Kenan Onukun premiatu à Adi Athletics Track
U scrittore è presentatore di sport Kenan Onuk chjamatu pista di atletica

A Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM) hà chjamatu a pista internaziunale di pista in Maltepe dopu à u scrittore è presentatore sportivu Kenan Onuk, mortu in u 2005. U presidente di l'IMM face esami nantu à a pista Ekrem İmamoğlu"Hè una di e persone chì deve esse pigliatu cum'è un esempiu in a stampa sportiva, cusì mantenemu u so nome vivu nantu à a nostra pista", disse.

A pista di atletica cù standard internaziunali in Maltepe, chì hè diventata operativa u 19 di Maghju, Commemorazione di Atatürk, Ghjuventù è Sport, hè diventata a prima pista di pista è campu di Istanbul, u 3 di Istanbul. U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu Hà fattu investigazioni nantu à a pista internaziunale. Imamoglu, chì hà visitatu tutta a pista cù una capacità di 121 persone, dopu si n'andò davanti à a camera.

DA U POPLU CHE SI DEVIA VEDE IN A PRESSA SPORTIVA »

Nutendu chì anu chjamatu a pista dopu à u scrittore è presentatore sportivu Kenan Onuk, chì hè mortu in u 2005, İmamoğlu hà dettu: "Certu chì m'interessava à u sport. In fatti, a mo prima licenza era l'atletica, è dopu a mo licenza di handball hè stata emessa. Salutu u mo maestru di educazione fisica Haydar Kazaz, chì m'hà guidatu in l'atletica in a scola primaria, chì Diu li dessi bona salute. Ellu disse l'atletica prima, poi u handball, ci hà disegnatu una strada cusì. Induve ci sò educatori cuscenti, i nostri figlioli ponu piglià una strada assai bona. Ma ci sò ancu persone educative di tacchi alti. Queste persone educative ti facenu sentu cum'è una scola, micca solu presentà o spiegà qualcosa. In questu cuntestu, Kenan Onuk era un educatore cumpletu per mè durante quellu periodu di scola primaria, secundaria è liceu in a mo vita. Diu hà pietà. Ci hà lasciatu assai ghjovani. Pensu chì hè una di e persone chì deve esse pigliatu cum'è un esempiu in a stampa sportiva. L'avemu chjamatu Maltepe, Kenan Onuk Athletics Track. Perchè mentre parlavamu di l'atletica, di u basket, è ancu di u tennis cusì, avemu avutu un prucessu chì insegna, insegna, insegna. Diu hà pietà. Seraghju onoratu di mantene u so nome vivu quì ".

"VULEMU CAMMINARÀ VERU I GIOCHI OLIMPICI 2036 CUN PASSI SICURI"

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu Dichjarà chì volenu piglià passi fermi versu i Ghjochi Olimpichi di u 2036, hà dettu: "Semu una gestione chì sà chì a preparazione per l'Olimpiadi pò maturà per mezu di un prucessu chì si trasforma in una accettazione suciale è un abitudine sportivu suciale. In questu cuntestu, vulemu chì e rami basi cum'è l'atletica, a gimnastica è a natazione diventenu più forti in a nostra cità. Quandu aghju vistu sta zona, aghju struitu chì duvemu principià immediatamente. In fatti, questu hè un spaziu induve ponu esse cuncorsi internaziunali. Hè un spaziu induve ancu u Campionatu Europeu pò esse urganizatu "

"LAVAREmu PER MIGLIORARE I SPORTI IN SCOLE"

İmamoğlu hà dettu chì stanu travagliendu in u gimnasio è i bisogni materiali di e scole, "Avemu finitu un mandatu d'estate, e scole si apre. Cù l'apertura di e scole, sò ancu chì i nostri figlioli anu bisognu di sport regularmente. In questu cuntestu, mi piacerebbe chì e nostre scole cooperanu cun noi in certi rami in tali strutture. Visitaraghju e nostre scole spessu in pochi mesi ogni volta chì aghju l'uppurtunità. Aghju i mo amichi chì travaglianu nantu à a necessità di gimnasti in quasi 30 scole per sviluppà sporti interni, è avemu u scopu di stabilisce una fundazione cullettiva prima di a fine di questu annu. Solu l'annu passatu, avemu apertu una palestra di scola vicinu à quellu numeru. Hè un stabilimentu assai mudernu, aghju avvistu i mo amichi per esse sicuru d'utilizà materiali di qualità cù u so equipamentu, u so layout, è francamente, mi cura ancu di questu prublema. Perchè ogni atleta chì vene quì meriteghja esse in un campu cumpletu. Di sicuru, i stimati gestori di sta bella facilità a prutegeranu è u sviluppu ", disse.

2 USI IN 9 MESI

A pista di atletica, chì hè stata purtata à Istanbul à u livellu internaziunale; Havi una tribuna cù una capacità tutale di 980 persone, cumprese un publicu di 110, un protokollu di 31 persone è una stampa di 121. Serve a ghjente di Istanbul trà 06: 30-10: 00 / 19: 00-23: 00 è trà 10: 00-19: 00 durante a furmazione di atleti licenziati. In u scopu di e Scole Sportive, i furmazioni sò datu à i zitelli di 7-10 anni in a branche di Atletica. 9243 usi sò stati fatti in lugliu è aostu. U nostru serviziu cuntinueghja.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*