L'8u è u 9u Trenu Kindness Partenu versu u Pakistan in a Stazione di Ankara

è u trenu di a gentilezza partì da a stazione di Ankara versu u Pakistan
L'8u è u 9u Trenu Kindness Partenu versu u Pakistan in a Stazione di Ankara

Sottu a coordinazione di a Presidenza di Gestione di Disastri è Emergenza (AFAD), cù a cooperazione di TCDD Transportation è di l'urganisazioni non governamentali, addiu à a Stazione di Ankara per l'8 è u 9 "Treni di a Bontà" chì purteranu materiali di succorsu in Pakistan, chì hè in difficultà. cù u disastru di l'inundazione causatu da e piogge di u monsonu, cirimonia hè stata. TCDD Taşımacılık A.Ş. Vice Direttore Generale Çetin Altun, Ambasciatore Pakistan Muhammed Sirus Seccad Gazi, Direttore Generale Diputatu di l'AFAD di Risposta à i Disastri Önder Bozkurt hà assistitu à a ceremonia.

U Direttore Generale di TCDD Trasportu Çetin Altun hà dettu chì 7 mila 3 tunnellate di materiali d'aiutu sò stati trasportati cù 690 "Treni di a Bontà" finu à a data, è hà dettu: "I nostri treni, chì avemu da addiu un pocu più tardi, copreranu un totale. distanza di 3 mila 991 chilometri à a Stazione Zahedan d'Iran. Tutti i ferroviari nantu à a strada di u trenu travaglianu duramente per assicurà chì i nostri treni è i materiali d'aiutu in elli ghjunghjenu à quelli chì anu bisognu u più prestu pussibule ".

Önder Bozkurt, Vice Direttore Generale di AFAD Disaster Response, hà dichjaratu chì i "Treni di Bontà" da 4 pruvince partenu per i Pakistani è hà dettu: "Speremu chì i materiali di aiuti umanitarii basi cum'è pacchetti d'aiutu, scatuli d'igiene, tende è coperte andendu in treni; Aiuta i vittimi di l'inundazioni, i sopravviventi è i pakistani chì sò affettati da l'inundazione in a regione. Li furnisce benefizii è cunvenzioni à u puntu di risponde à i so bisogni basi.

L'ambasciadore Pakistani Muhammed Sirus Seccad Gazi hà ringraziatu u populu turcu per u so aiutu è hà dettu: "Questi treni portanu circa 350 tunnellate d'aiutu alimentariu. Aiuterà assai à u prublema alimentari in Pakistan ", disse.

Dopu à i discorsi, e preghiere sò state fatte per quelli chì anu persu a vita in Pakistan è i treni chì pesavanu 1040 tunnellate è chì portavanu 57 mila 266 scatuli di manciari è materiali d'igiene sò stati mandati. I treni copreranu una distanza tutale di 3 mila 991 chilometri finu à a Stazione Zahedan d'Iran in 8 ghjorni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*