U voluminu di l'affari di i settori cresce cù l'indicazioni geografiche

U voluminu di l'affari di i settori cresce cù u segnu giugraficu
U voluminu di l'affari di i settori cresce cù l'indicazioni geografiche

I prudutti registrati di l'indicazione geografica purtati à a cità in cunfurmità cù i sforzi di a Camera di Cummerciu è Industria di Bursa (BTSO) facenu cuntributi significativi à u voluminu cummerciale di i settori. I rapprisentanti di u settore chì producenu uva anu ancu aumentatu e so vendite cù a registrazione di l'indicazione geografica.

BTSO, l'urganizazione ombrella di u mondu cummerciale di Bursa, aumenta u valore ecunomicu registrendu i sapori di Bursa, chì hè trà e cità gastronomiche più impurtanti di Turchia. BTSO à data Chestnut Candy, cevizli cumpletu u prucessu d'indicazione geografica per a delizia turca, sucu d'uva, cantik, pita cù tahini, latte halva è doner kebab. U membru di u Cunsigliu di BTSO Aytuğ Onur, chì hà visitatu l'imprese chì producenu u sucu d'uva, hà dettu chì anu u scopu di trasfurmà u putere di Bursa in a produzzione in ricchezza, preservando i valori di a cità in u megliu modu è trasfirendu à e generazioni future. Affirmando chì Bursa hè una di e cità più ricche di Turchia cù a so struttura geografica, a so produzzione agricula, a diversità storica è culturale, Aytuğ Onur hà dettu: "Avemu riisciutu à registrà 7 prudutti differenti finu à a data. U succu di uva hè unu di i prudutti registrati. Avemu esaminatu e zone di produzzione di e nostre cumpagnie inseme cù a nostra delegazione. L'imprese chì avemu osservatu inseme cù a nostra squadra di auditu anu ricivutu marchi pieni da l'autorità. Vogliu sprime a mo gratitudine à tutte e nostre imprese chì sustenenu i nostri travaglii di indicazione geografica ". disse.

U SIGNU GEOGRAFU AUMENTU VENDI

U rapprisentante di u settore, Okan Ceylan, hà dettu chì producenu mostu d'uva marcatu geograficamente cù assai pruduzzione tradiziunale di sorbetti. Okan Ceylan, chì hà dichjaratu ch'elli pruducenu in modu cumplettamente naturali senza l'usu di edulcoranti è additivi, hà dettu: "Usemu orgogliu l'indicazione geografica in i nostri prudutti. U sustegnu datu da BTSO ci hà permessu di aghjunghje l'indicazione giugrafica à u mostu d'uva. E nostre vendite anu aumentatu significativamente dopu a registrazione di l'indicazione geografica. Vulemu ringrazià tutta a squadra chì hà cuntribuitu à questu prublema, in particulare İbrahim Burkay, presidente di BTSO. disse.

"SIAmu felici di travaglià inseme cù BTSO"

U rappresentante di l'industria Hakan İlhan Minare, chì hà dichjaratu ch'elli anu pruduciutu mostu d'uva dapoi 14 anni cum'è cumpagnia, hà dettu: "Avemu una capacità di produzzione ogni ghjornu di 35-40 mila buttiglie. Pensu chì simu una di e cumpagnie principali per must in indicazione geografica. Cù stu travagliu, BTSO hà realizatu un travagliu impurtante in quantu à a produzzione biologica. Vulemu ringrazià a gestione di BTSO ". disse.

BTSO cuntinueghja a so visita à l'imprese chì producenu cù u cumpletu di u prucessu di indicazione geografica. Università di Bursa Uludağ Facultà di Agricultura Dipartimentu di Ingegneria Alimentare U Prof. Onur hè un membru di u Cunsigliu di Amministrazione di BTSO. Dr. Ömer Utku Çopur, Dipartimentu di Ingegneria Alimentare di l'Università Tecnica di Bursa Dr. U membru di a Facultà Aycan Yiğit Çakır è u Ministeru di l'Agricultura è a Direzzione Provinciale di a Foresta di Bursa l'accumpagnavanu l'ingegnere agriculu Songül Acıköse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*