Accordu firmatu per a China Kirghizistan Uzbekistan Railway

Un accordu firmatu per a China Kirghizistan Uzbekistan Railway
Accordu firmatu per a China Kirghizistan Uzbekistan Railway

Un accordu di cuuperazione riguardanti u prughjettu di custruzzione di a sezione di a ferrovia Cina-Kirghizistan-Uzbekistan in u territoriu di Kirghizistan hè statu firmatu in Samarcanda, Uzbekistan.

In a dichjarazione fatta da u Centru di Stampa di a Presidenza Kirghizistan, hè statu dichjaratu chì in a cità di Samarcanda, chì accoglierà a cima di i capi di i Stati membri di l'Organizazione di Cooperazione di Shanghai (SCO), hè statu firmatu un accordu di cooperazione in quantu à u prugettu di custruzzione di a seccione di a ferrovia Cina-Kirghizistan-Uzbekistan in Kirghizistan.

Hè nutatu chì l'accordu hè firmatu da u Ministru di u Trasportu è di a Comunicazione di u Kirghizistan Erkinbek Osoyev, u Ministru di u Trasportu di l'Uzbekistan Ilhom Mahkamov è u presidente di u Cumitatu Statale per u Sviluppu è Riforme di China He Lifen.

Hè statu dichjaratu chì l'accordu prevede a fine di u studiu di fattibilità nantu à a strada Torugart-Barley-Makmal-Jalalabad, induve a custruzzione di a ferrovia Cina-Kirghizistan-Uzbekistan serà fatta, da u 1 di ghjugnu 2023 à u più tardi.

Hè statu dichjaratu chì i partiti firmaranu un accordu tripartitu chì hà u scopu di distribuisce i costi di u studiu di fattibilità in parte uguali trà i partiti.

Grazie à u prughjettu di a ferrovia Cina-Kirghizistan-Uzbekistan, hè destinatu à furnisce l'Asia Centrale l'accessu à i mercati di u Sudeste, l'Asia Occidentale è u Mediu Oriente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*