Un ponte di 122 metri di longu serà custruitu nantu à a strada chì facilità u trafficu in Konya

ponte abdulhamidhan
Un ponte di 122 metri di longu serà custruitu nantu à a strada chì facilità u trafficu in Konya

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà esaminatu a custruzzione di u ponte chì unirà a prima tappa è a seconda tappa di a strada Abdülhamid Han, lunga 14,5 chilometri, chì serà purtata à a cità da a municipalità metropolitana. U sindaco Altay hà dettu: "Cù stu ponte di 122 metri di lunghezza, averemu cunnessu a prima tappa è a seconda tappa. Inoltre, u prublema di u scaricamentu di l'acqua in u Canale Keçili serà risoltu quì senza risicu di inundazioni ". disse.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà esaminatu u travagliu di u ponte chì unirà a prima tappa di Abdülhamid Han Street, chì hà una lunghezza di 14,5 chilometri, à a seconda tappa, chì unirà Beyşehir Ring Road è Beyhekim Street.

Dichjarà chì facenu un grande sforzu per sviluppà Konya in ogni aspettu, u sindaco Altay hà enfatizatu chì una di e so priorità impurtanti hè u trafficu di Konya. Dichjarà chì stanu realizanu studii serii per risolve u prublema di trafficu, u sindaco Altay hà dettu: "Attualmente, simu à l'intersezzione di a prima è a seconda tappa di Abdülhamit Han Street. Avemu digià finitu a prima fase è a messu in serviziu. A seconda fasa hè stata veramente finita. Custruemu un ponte chì unisce i dui. Cù stu ponte di 122 metri, averemu cunnessu a prima tappa è a seconda tappa. Inoltre, u prublema di u scaricamentu di l'acqua in u Canale Keçili serà risoltu quì senza risicu di inundazione. Cusì, furniremu un serviziu di trasportu ininterrottu partendu da Beyhekim Street à Sille Road. In a terza fase, pensamu à compie u nostru travagliu in una zona da Sille Road à Meram Medical Faculty à a fine di questu annu. Cusì, furniremu u trasportu ininterrottu à l'Hospital di Meram Medical Faculty, l'Hospital Beyhekim, a Facultà Medica Seljuk è u stadiu. Cusì, guadagnemu una arteria principale impurtante trà Meram è Seljuks ".

Nutendu chì Abdülhamit Han Street, cù una lunghezza tutale di 14,5 chilometri, avarà un postu impurtante in u trafficu urbanu, u sindaco Altay hà dettu: "Pianificamu di riduce a densità di trafficu, in particulare in Beyşehir Road è Istanbul Road. Speremu, à a fine di l'annu, sta strada serà aperta è messa in serviziu. Tuttavia, cuntinuemu i nostri sforzi per apre una nova strada in Konya senza interruzzione. Vogliu ringrazià u nostru cuntrattu, ingegnere è u fratellu travagliadore chì hà cuntribuitu. Avemu u scopu di furnisce i nostri citadini cun un trasportu più veloce è più còmode mentre andendu da un locu à l'altru. Inoltre, l'Avenue Abdülhamithan serà una di e strade novi più prestigiose è più longu in Konya cù e so trè corsie di partenza, trè corsie d'arrivu è mediana. Bona furtuna à a nostra cità ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*