S'hè tenuta una riunione annantu à a Rete di u Sistema Ferroviariu di Kayseri

S'hè tenuta una riunione annantu à a Rete di u Sistema Ferroviariu di Kayseri
S'hè tenuta una riunione annantu à a Rete di u Sistema Ferroviariu di Kayseri

Dichjarà chì u sistema ferroviariu travaglia per un trasportu più sicuru è più còmode cuntinueghja à tutta velocità, u presidente Büyükkılıç hà dettu: "U sviluppu di e rete di u sistema ferroviariu risolve parechji prublemi ligati à u trasportu urbanu".

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri Dr. Memduh Büyükkılıç cuntinueghja à travaglià nantu à prughjetti chì renderanu u sistema di trasportu di Kayseri mudernu è còmode. In questu cuntestu, u sindaco Büyükkılıç hà scontru cù İsmail Aktaş, Capu di u Dipartimentu di Prughjettu di Sistemi Ferroviari Urbani di a Municipalità Metropolitana, è hà tenutu una riunione annantu à a reta di u Sistema Ferroviario, chì hè unu di l'elementi impurtanti di u trasportu publicu in a cità.

In più di u sindaco Büyükkılıç, u Capu di u Dipartimentu di Prughjetti di Sistemi Ferroviari Urbani İsmail Aktaş, u Branch Manager Nurseda Karagöz, Fatma Şentürk è Zeynep Eroğlu anu assistitu à a riunione tenuta à a Presidenza Metropolitana di a Municipalità.

Esprimendu chì u sviluppu di e rete di u sistema ferroviariu hà risoltu parechji prublemi ligati à u trasportu urbanu in a riunione, u sindaco Büyükkılıç hà dettu: "Facemu assai studii nantu à a rete di u sistema ferroviariu per fà u trasportu in a cità più sicuru è più còmode. Furnisce cunfortu in e zone urbane hè assai impurtante per i nostri citadini è per noi ".

À a riunione presiduta da u presidente Büyükkılıç, l'ultimu statutu di i prughjetti di a rete di u Sistema Ferroviario in corso in Kayseri hè statu valutatu, l'investimenti sò stati discututi unu per unu è discututi in dettaglio.

À a riunione, Sedat Erdoğan, Capu di u Dipartimentu di Pianificazione di Trasportu è Sistema Ferroviariu, è Trasportu A.Ş. U General Manager Mehmet Canbulut era ancu presente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*