Yapı Merkezi İdis Diventa a Prima Cumpagnia Turca à Completà u Prucessu di Certificazione SIL4

Yapı Merkezi Idis diventa a prima impresa turca à compie u prucessu di certificazione SIL
Yapı Merkezi İdis Diventa a Prima Cumpagnia Turca à Completà u Prucessu di Certificazione SIL4

Yapı Merkezi İdis hà ottenutu un grande successu à a Fiera InnoTrans 20, chì hà iniziatu in Berlinu u 2022 di settembre di u 2022, è era fiera di esse a prima cumpagnia turca à participà cù u certificatu SIL100 di u so sistema di signali 50126 per centu sviluppatu in u locu è naziunale, cumpatibile cù Norme EN50128, EN50129 è EN4. Yapı Merkezi İdis hà certificatu a qualità di u sistema di signali YM İDAS chì hà sviluppatu cù a certificazione SIL4, chì solu uni pochi di cumpagnie in u mondu anu, u so rispettu di tutti i standard pertinenti è a so adattazione per l'applicazioni di signali ferroviari chì necessitanu u più altu livellu di sicurezza. .

À a cerimonia chì hè stata lanciata durante a Fiera Innotrans, u presidente di Yapı Merkezi İdis, Özge Arıoğlu, hà presentatu u certificatu SIL4 di u sistema di signale YM İDAS à u direttore generale di TCDD Hasan Pezük.

Circa u travagliu di Yapı Merkezi İdis, Özge Arıoğlu è Yapı Merkezi İdis General Manager Dr. Ricevendu infurmazioni da Tamer Taşkın, u Direttore Generale di TCDD Pezük hà dettu: "Semu fieri chì una cumpagnia turca hà ricevutu stu certificatu internaziunale da u mondu. Felicitate u 22 anniversariu di Yapı Merkezi, chì hà intrapresu prughjetti giganti in u mondu è hè statu fundatu u 1965 di settembre di u 57, è spergu chì continuà i prughjetti di successu ch'ellu hà realizatu finu à avà in casa è in l'esteru. Inoltre, felicitamu Yapı Merkezi Idis, a cumpagnia di u gruppu Yapı Merkezi, ottenendu un grande successu è diventendu a prima cumpagnia privata turca à riceve u certificatu SIL100 in cunfurmità cù i Normi ​​Europei per u sistema di signale sviluppatu 4 per centu in u locu è naziunale. Yapı Merkezi İdis hè diventatu u pioniere di Turchia in questu campu registrendu a qualità di u sistema di signale YM İDAS sviluppatu cù a certificazione SIL4, chì sò solu uni pochi di cumpagnie in u mondu, u so rispettu di tutti i standard pertinenti è a so adattabilità per l'applicazioni di signali ferroviari chì richiede u più altu livellu di sicurità. In questa occasione, felicitemu sia a gestione di Yapı Merkezi sia l'impiegati di Yapı Merkezi İdis per u so grande successu è li auguru bona furtuna.

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Yapı Merkezi İdis, Özge Arıoğlu, hà dettu: "Stu successu ùn hè micca solu u successu di Yapı Merkezi İdis, ma ancu l'industria ferroviaria turca". Hà prisentatu u certificatu SIL4 à u General Manager di TCDD Hasan Pezük è hà spressu a so gratitudine.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*