A Banca Centrale hà riduciutu u tassu d'interessu à 12 per centu

A Banca Centrale riduce u tassu d'interessu à u percentuale
u bancu cintrali

U Bancu Centrale (CBRT) hà decisu di calà a tarifa di pulitica da 13 per centu à 12 per centu in a so riunione oghje.

In a dichjarazione fatta da u CBRT, hè statu dichjaratu:

"U Cumitatu di Pulitica Monetaria (u Cumitatu) hà decisu di riduce a tarifa d'asta di repo di una settimana, chì hè a tarifa di pulitica, da 13 per centu à 12 per centu.

L'effettu debilitamentu di i risichi geopolitichi nantu à l'attività ecunomica in u mondu cuntinueghja à aumentà. E previsioni di crescita glubale per u periodu prossimu cuntinueghjanu à esse aghjurnatu in diminuzione, è e valutazioni chì a recessione hè un fattore di risicu inevitabbile sò diventate generalizate. Ancu s'è l'effetti negativi di e restrizioni di supply in certi settori, in particulare in l'alimentu di basa, sò stati ridotti grazia à l'arnesi di suluzione strategicu sviluppati da Turchia, a tendenza à l'alza di i prezzi di i pruduttori è di i cunsumatori cuntinueghja à una scala internaziunale. L'effetti di l'inflazione glubale alta nantu à l'expectativa di l'inflazione è i mercati finanziarii internaziunali sò attentamente monitorati. In ogni casu, i banche cintrali di i paesi sviluppati enfatizanu chì l'aumentu di l'inflazione pò piglià più di l'espertu per via di l'aumentu di i prezzi di l'energia, a discrepanza di l'offerta è a dumanda è a rigidità in i mercati di u travagliu. Sicondu a prospettiva ecunomica chì difiere trà i paesi, a divergenza cuntinueghja in i passi di a pulitica monetaria è e cumunicazioni di i banche cintrali di i paesi sviluppati. Hè osservatu chì i sforzi per truvà suluzioni cù novi pratiche di supportu è arnesi sviluppati da i banche cintrali per cresce incertezze in i mercati finanziarii cuntinueghjanu.

Una forte crescita hè stata osservata in a prima mità di u 2022. L'indicatori principali da u principiu di lugliu indicanu una rallentazione di a crescita per via di a debilitazione di a dumanda estera. I guadagni di l'impieghi sò più pusitivi di l'ecunumie paragunabili. In cunsiderà i settori chì cuntribuiscenu à l'aumentu di l'impieghi, si vede chì a dinamica di crescita hè sustinuta da guadagni strutturali. Mentre chì a parte di cumpunenti sustinibili in a cumpusizioni di a crescita hè aumentata, a forte cuntribuzione di u turismu à u saldu di u cuntu currente, superendu l'expectativa, cuntinueghja. Inoltre, l'altu cursu di i prezzi di l'energia è a pussibilità di una recessione in i principali mercati di l'esportazione mantenenu i risichi nantu à u saldu di u contu currente. Hè impurtante per a stabilità di i prezzi chì u saldu di u contu currente diventa permanente à livelli sustinibili. U ritmu di crescita di i prestiti è a riunione di i risorsi finanziarii righjunti cù l'attività ecunomica in cunfurmità cù u so scopu sò strettamente monitorati. Inoltre, u equilibriu righjuntu da a gap di u tassu d'interessu di pulitica-prestitu, chì hà apertu significativamente di pocu tempu, cù a cuntribuzione di e misure macroprudential annunziate, hè attentamente monitoratu. U Cunsigliu hà da cuntinuà à rinfurzà i so strumenti per sustene l'efficacità di u mecanismu di trasmissione monetaria.

In l'aumentu osservatu in l'inflazione; L'effetti ritardati è indiretti di l'aumentu di u costu di l'energia causatu da i sviluppi geopolitichi, l'effetti di e furmazione di prezzi alluntanati da i fundamenti ecunomichi, è i forti scossa negativi di l'offerta causati da l'aumentu di l'energia glubale, i prezzi di l'alimentariu è di i prudutti agriculi cuntinueghjanu à esse influenti. U Cunsigliu prevede chì u prucessu di disinflazioni principiarà cù u ristabilimentu di l'ambiente di pace globale, inseme cù i passi fatti è decisamente implementati per rinfurzà a stabilità di prezzi sustinibili è a stabilità finanziaria. Tuttavia, i principali indicatori per u terzu trimestre indicanu chì a rallentazione di l'attività ecunomica cuntinueghja per via di a diminuzione di a dumanda straniera. In un periodu quandu l'incertezze in quantu à a crescita glubale è i risichi geopolitichi aumentanu, hè impurtante chì e cundizioni finanziarii sò supportu in quantu à sustene l'accelerazione di a produzzione industriale è a tendenza crescente di l'impieghi. In questu cuntestu, u Cunsigliu hà decisu di diminuisce a tarifa di pulitica per 100 punti di basa è hà valutatu chì a tarifa di pulitica aghjurnata hè abbastanza sottu à a prospettiva attuale. In ordine à istituziunalizà a stabilità di i prezzi in una manera sustinibili, u CBRT cuntinueghja à rivisiri un quadru pulitica cumpleta chì incuragisce liraization permanente è rinfurzata in tutti i strumenti pulitica. I passi di pulitica di creditu, collateral è liquidità, chì i prucessi di valutazione sò stati cumpletati, cuntinueghjanu à esse usatu per rinfurzà l'efficacità di u mecanismu di trasmissione di a pulitica monetaria.

In cunfurmità cù l'ughjettu principale di a stabilità di i prezzi, u CBRT hà da cuntinuà risolutamente à utilizà tutti l'arnesi à a so dispusizione in u quadru di a strategia di liraization, finu à chì emergenu indicatori forti chì indicanu una diminuzione permanente di l'inflazione è u scopu di 5 per centu à mediu termine. hè ottenuta. A stabilità da ottene in u livellu generale di i prezzi affettarà positivamente a stabilità macroeconomica è a stabilità finanziaria per via di a diminuzione di i primi di risichi di u paese, a continuazione di a sustituzione inversa di a valuta è a tendenza à l'alza di e riserve di valuta, è a diminuzione permanente di i costi di finanziamentu. Cusì, serà creatu un terrenu adattatu per a continuità di l'investimentu, a produzzione è a crescita di l'impieghi in modu sanu è sustinibule.

U Cunsigliu hà da cuntinuà à piglià e so decisioni in un quadru trasparente, prevedibile è orientatu à i dati. U riassuntu di a riunione di u Cumitatu di Politica Monetaria serà publicatu in cinque ghjorni di travagliu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*