Ahmet Özhan hè diventatu u "Sheikh" di a Setta di Chirurgia! Quale hè Ahmet Özhan, Quanti anni hà, Da induve hè ?

Ahmet Ozhan Diventa Sheik di a Setta di a Chirurgia Quale hè Ahmet Ozhan Quanti anni hà da induve?
Ahmet Özhan hè diventatu u "Sheikh" di a Setta di Chirurgia! Quale hè Ahmet Özhan, Quanti anni hà, Da induve hè ?

Dopu à a morte di Ömer Tuğrul İnanç à l'età di 76 à principiu di settembre, u novu sheikh di a setta hè statu annunziatu.

Mustafa Özel, l'editore in capu di a rivista İnsicam, hà annunziatu chì u novu postu di a so setta hè u cantante di musica classica turca Ahmet Özhan.

Ahmet Özhan, chì hè statu un membru di l'Ordine Chirurgicu dapoi ch'ellu avia 17 anni, guidava l'avvenimenti chjamati "meşk" in i ghjorni chì İnançer era assente.

Quale hè Ahmet Ozhan?

Ahmet Şükrü Kadıöz, cunnisciutu ancu Ahmet Özhan (natu 26 August 1950, Şanlıurfa), hè un attore è cantante turcu.

Hà finitu a so educazione musicale à u Conservatoriu Municipale di Istanbul è a Società di Musica Üsküdar à a fini di l'anni 1960. A so prima sperienza prufessiunale hè stata in Bebek Belediye Casino in u 1968. Ahmet Özhan, chì hè apparsu nantu à u palcuscenicu à una ghjovana età, hè cunnisciutu com'è u pupulare musicista turcu di l'anni 1970 è 1980. In l'anni dopu, anu benefiziu di diversi maestri di u tempu, intantu, in più di l'opere di arregistramentu ; Hà participatu cum'è solista è presentatore in filmi, serie televisive è cuncerti, opere di radiu è prugrammi musicali di diversi canali televisivi. Hà parechje opere di 45, dischi, cassette è CD.

In più di a musica turca populari è classica, Ahmet Özhan hè statu u pioniere di una nova tendenza in u so paese cù i so travaglii nantu à a musica Sufi dapoi u principiu di l'anni 80.

Duranti a so vita artistica, hà vintu assai premii in i campi populari è altri di a musica turca, cuntribuitu à l'arti di u paese cù centinaie di cuncerti in u paese, è hà datu festivals in parechji paesi è cuncerti in cinque cuntinenti. Özhan hà ricevutu u titulu di "artista statale" in u 1998.

Ahmet Özhan, chì hà travagliatu cum'è artista di sonu in TRT Istanbul Radio trà u 1981 è u 1991, hà participatu à a creazione di u Ministeru di a Cultura è u Turismu, Istanbul Historical Turkish Music Ensemble in 1991 è hè statu u direttore generale d'arte di questu ensemble da tandu. .

L'inseme cuntinueghja a so attività cù cuncerti di musica classica è mistica in avvenimenti cum'è u Festival Internazionale di Musica di Istanbul, è ancu in celebrazioni di Konya Mevlana. L'artista hà iniziatu u primu prughjettu di l'album Sufi, chì hà chjamatu "Meşk", cù l'album "Ramadan Hymns", chì hà publicatu in u 2006. L'artista participa ancu cum'è artista invitatu à e cerimonii Seb-i Aruz tenuti in Konya per commemorate Mevlana.

Ahmet Özhan hà dui figlioli, Özgül è Özcan, da u so matrimoniu cù Hatice Özhan. Hè maritatu cù Filiz Akbulut in 2013.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*