Akşener è İmamoğlu anu apertu u Centru Culturale Çengelköy

Aksener è Imamoglu Cengelkoy Cultural Center
Akşener è İmamoğlu anu apertu u Centru Culturale Çengelköy

L'apertura di u Centru Culturale Çengelköy, chì hè stata cumpletata da a Municipalità Metropolitana di Istanbul in u scopu di a maratona "150 Prughjetti in 150 Days", hà assistitu u presidente di u Partitu İYİ Meral Akşener, u Vicepresidente di u Gruppu CHP di a Gran Assemblea Nazionale Turca Engin Altay è İBB. President. Ekrem İmamoğluHè statu tenutu cù a participazione di . Akşener hà dettu: "Oghje, simu in una apertura induve a cunniscenza di u statu suciale è di a municipalità suciale hè presentata", è aghjunse: "U municipalismu è i servizii municipali sò assai boni. Ma u municipalismu suciale hè ancu assai, assai bellu. "Hè bellu cumminà i dui", disse. Sottulineendu chì ùn anu micca a mentalità di dà priorità à i lochi induve ricevenu più voti in grandi investimenti cum'è u metro è altri prughjetti, İmamoğlu hà dettu: "Ùn avemu mai s'assumiglia à l'amministrazione precedente in questu sensu, è ùn seremu mai simili. . 'A pulitica hè tuttu. Ùn avemu mai statu, è ùn seremu mai, schiavi di a mentalità di "qualcosa si pò fà per u partitu è ​​u votu". Per noi, 16 milioni di Istanbuliti sò unu è uguali. Hanu i stessi diritti è dignità. "Ùn pudete micca vede ancu l'ombra di discriminazione o partisanità in ognunu di i 150 prughjetti", disse.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hà finitu u Centru Culturale Çengelköy, custruitu nantu à una superficie di 2017 mila 13 metri quadrati, a custruzzione di quale hà iniziatu in 800, cù un investimentu di circa 20 milioni di lire. U centru, chì hè statu apertu in u scopu di a maratona "150 Projects in 150 Days", hè statu apertu da u presidente di u Partitu İYİ Meral Akşener, u Vicepresidente di u Gruppu CHP di a Gran Assemblea Nazionale Turca Engin Altay è u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul. Ekrem İmamoğluHè statu tenutu cù a participazione di . Parlendu à a ceremonia di apertura, u presidente di u Partitu İYİ Akşener hà iniziatu e so parolle dicendu: "Oghje, simu in una apertura induve a cunniscenza di u statu suciale è di a municipalità suciale hè presentata". Dichjarà chì hà viaghjatu da u distrittu à u distrittu in Istanbul, cum'è tutta a Turchia, è hà vistu parechje storie umane, Akşener hà spartutu cù i participanti alcune di e storie di povertà prufonda ch'ella hà assistitu. Rimarchendu chì soprattuttu i zitelli, i ghjovani è e donne sperimentanu una miseria profonda più severamente, Akşener hà dettu: "U municipalismu è i servizii municipali sò assai boni. Ma u municipalismu suciale hè ancu assai, assai bellu. Cumminendu i dui hè grande. Iè, Turchia hà risorse. Turchia hà risorse umane è risorse economiche. Ma simu in un puntu di svolta induve parechje negatività cum'è i rifiuti in Turchia, u nepotismu in Turchia, a mancanza di meritu in Turchia, u favoritismu in Turchia sò erodendu e risorse in Turchia, guidanu a ghjente à a disperazione, è sfurtunatamenti, a caratteristica di u statu di esse un u statu suciali sparisce rapidamente ". disse.

İMAMOĞLU: "I nostri prughjetti ùn sò micca solu grandi prughjetti di ingegneria"

In u so discorsu, u presidente IMM İmamoğlu hà presentatu un breve riassuntu di i servizii chì furnianu durante u so mandatu di circa 3,5 anni. Enfatizendu chì anu aumentatu u so ritmu, a velocità di fà affari è di produzzione di soluzioni in questu prucessu, İmamoğlu hà dettu: "150 Prughjetti in 150 Days, questu hè l'espressione di u puntu chì avemu ghjuntu". "Cù ognunu di i nostri prughjetti, in realtà rendemu a vita più faciule in Istanbul, risponde à i bisogni di u nostru populu è rende felici i nostri concittadini", hà dettu İmamoğlu, aghjustendu: "Certamente ugemu di realizà un prucessu in Istanbul chì renderà i nostri dui prughjetti. ghjente, a nostra nazione è tutti i membri di l'Alleanza Nazione felice. Ùn avemu micca è ùn serà micca una gestione cù a mentalità di "facemu dui grandi prughjetti d'ingegneria è poi gestisce u prucessu". "Se guardate i nostri prughjetti 150, vi vede micca solu grandi prughjetti di ingegneria, ma ancu prughjetti assai impurtanti chì toccanu e persone in tutti i campi di a vita, in nome di u sviluppu suciale è di a ghjustizia", ​​disse. Sottulineendu chì ùn dà micca priorità à i lochi induve ricevenu più voti in investimenti maiò cum'è u metro è altri prughjetti, İmamoğlu hà dettu: "Ùn avemu mai statu simili à l'amministrazione precedente in questu sensu, è ùn seremu mai simili. 'A pulitica hè tuttu. Ùn avemu mai statu, è ùn seremu mai, schiavi di a mentalità di "qualcosa si pò fà per u partitu è ​​u votu". Per noi, 16 milioni di Istanbuliti sò unu è uguali. Hanu i stessi diritti è dignità. Ùn si vede mancu un’ombra di discriminazione o di partisanità in ognunu di i centu cinquanta prughjetti. Quessi sò prughjetti chì risolveranu i prublemi di i nostri citadini da tutti i campi di a vita, spargugliati in tutti i quattru anguli di Istanbul. Ognunu hè statu sceltu currettamente. "Questi sò prughjetti preparati esaminendu a struttura demografica è l'età di e persone è di e persone chì vivenu in quelli quartieri", disse.

Ùn ci hè micca "Nè" in u centru

Centru Culturale Çengelköy, chì a custruzzione principia in u 2017, hè stata custruita nantu à una superficie di 4.000 metri quadrati. U centru, cù una superficie di custruzzione tutale di 13 mila 800 metri quadrati, custa 20 milioni 830 mila lira + IVA. In u Centru Culturale; Centru di cumunicazione integrata, Uffici esecutivi, Call Center, Classi, Foyer Area, Educazione per i zitelli è Sala di ghjocu, Biblioteca, Pocket Cinema, Case di quartiere, Centru di Cunsigliu Psicologicu è Sale di Terapia, Nursery (8 aule), Workshop and Exhibition Areas, Conferenza è Reunione Sala Ci hè un Parcheghju Internu per 22 veiculi. In u bastimentu di serviziu di IMM; Neighbourhood House, Home Istanbul Children's Activity Center, İSADEM, Centru di Cunsigliu Psicologicu (PDM), Call Center di a Direzzione di Relazioni Pùbliche è a Direzzione di l'Orchestre furnisceranu servizii.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*