Alstom firma un cuntrattu cù KiwiRail per u sistema di cuntrollu di treni di Nova Zelanda

Alstom firma un cuntrattu cù KiwiRail per u sistema di cuntrollu di treni in Nova Zelanda
Alstom firma un cuntrattu cù KiwiRail per u sistema di cuntrollu di treni di Nova Zelanda

Alstom hà firmatu un cuntrattu cù KiwiRail per furnisce un novu Sistema di Gestione di Traffic (TMS) cumplettamente integratu per a crescente rete ferroviaria di Nova Zelanda.

U novu sistema Iconis, riccu di funzioni, migliurà significativamente a manera chì KiwiRail opera a so reta. A rimpiazzà a tecnulugia di u Centru di Controlu di Traffic esistente cù stu novu sistema di cuntrollu integratu di punta darà à KiwiRail una più grande capacità di cuntrollu è a capacità di risponde à e richieste crescenti, furnisce una sicurezza di rete più grande è flessibilità di una rete ferroviaria in espansione.

U sistema Iconis cumplettamente integratu pò esse operatu da Wellington o Auckland. U sistema ùn solu scuntrà l'aumentu anticipatu di u patronatu in e duie cità, ma ancu offre a capacità aumentata è l'affidabilità necessaria per risponde à a sfida di l'evoluzione di l'applicazione di linea di trasportu di l'industria di l'esportazione.

A tecnulugia di u Sistema di Gestione di Traffico Iconis pruvata serà apposta per integrà perfettamente cù e capacità unica di a rete ferroviaria di KiwiRail è l'infrastruttura esistente. Cum'è un sistema altamente flessibile, a tecnulugia hè stata applicata cù successu in più di 30 reti cumplessi di trasportu è trasportu in ambienti zero è brownfield in più di 160 paesi in u mondu.

Alstom hè piacè di associà cù Kiwi Rail per purtà un cambiamentu di passu in u modu chì Kiwi Rail opera e so rete. "A nostra tecnulugia innovativa, ma pruvata, furnisce à KiwiRail una più grande flessibilità operativa, efficienza è sicurezza mentre simplificà e so operazioni è a preparazione per u futuru", hà dettu Mark Coxon, Direttore Generale di Alstom per l'Australia è a Nova Zelanda. "Usemu l'uppurtunità di KiwiRail TCS cum'è u catalizzatore per espansione ulteriormente a nostra presenza in Nova Zelanda, hà dettu Coxon, u primu cuntrattu maiò chì Alstom hà assicuratu in Nova Zelanda". disse.

A messa in cumissioni di u novu sistema hà da esse realizatu annantu à un periudu di 3 anni è serà divisu in 4 fasi diffirenti cù a prima cummissione in a Linea Pilot (Line Wairarapa); seguita da l'espansione geografica di u dispiegamentu in e 3 Regioni restanti (Isula di u Nordu Inferiore, Isula di u Nordu Superiore, Isula di u Sud).

Dopu a consegna successu di u sistema, Alstom furnisce à KiwiRail un supportu è un mantenimentu à longu andà, assicurendu chì u sistema hè ben supportatu per parechji anni à vene.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*