Alstom pruducia VLocity DMU Train per Victoria, Australia

Alstom pruducia VLocity DMU Train per u Statu di Victoria in Australia
Alstom pruducia VLocity DMU Train per Victoria, Australia

U Dipartimentu di i Trasporti (DoT) in Victoria hà esercitatu una opzione sottu à un cuntrattu esistente per acquistà 12 treni regiunale di VLocity Diesel Engine Units (DMU) supplementari (36 vagoni) per a rete ferroviaria regiunale di u Statu.

I 12 novi treni VLocity seranu consegnati dopu un investimentu di $ 2022 milioni da u Guvernu Victorianu cum'è parte di u Budget statale vittorianu 23/250.

I 12 VLocity DMU facenu parte di a terza opzione per i treni da esse urdinati sottu u cuntrattu di pruduzzione è furnimentu di vagone esistenti attribuitu da u Statu in 2018. I 12 novi treni di scarta larga seranu custituiti da trè vagoni ognunu, cù un totale di 36 vagoni novi per un operatore V/Line per aiutà à sustene servizii supplementari è più affidabili per a rete ferroviaria regiunale di Victoria. I novi treni correranu nantu à e linee Shepparton è Warrnambool chì servenu queste cumunità regiunale.

Dapoi u 2001, Alstom hà ricevutu ordini per un totale di 118 treni regionali VLocity standard è larga. Attualmente 99 treni sò in serviziu è 19 seranu sempre pruduciuti. I treni cuncepiti localmente seranu fabbricati è testati in l'impianto di fabricazione di vagoni di Alstom in Dandenong, Victoria, cù circa 65% di u cuntenutu lucale - ​​furnendu un impulsu pusitivu à a catena di fornitura di vagoni di u statu, l'impieghi è u sviluppu di e cumpetenze.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*