Ankara Etlik City Hospital hè apertu

Urgenza di l'Hospital di Ankara Etlik City
Ankara Etlik City Hospital hè apertu

U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà assistitu à a cerimonia di apertura di l'Hospital di Ankara Etlik City. Dopu l'apertura, u presidente Erdoğan è u Ministru di a Salute Dr. Fahrettin Koca hà visitatu l'uspidale.

In u so discorsu à l'apertura di l'Hospital di Etlik City, u presidente Erdoğan hà felicitatu u Ministeru di a Salute, l'imprese di l'imprenditori, tutti da i travagliadori à l'ingegneri, chì anu cuntribuitu à l'acquistu di u secondu hospitalu di a cità in Ankara.

Esprimendu chì vedenu l'Hospital di Etlik City cum'è unu di i simboli di rivoluzioni di salute cù i so 8 ospedali separati è unità dotate di l'ultime tecnulugia, Erdoğan hà dettu: "Cù una capacità di letti di più di 691 mila, 4 di i quali sò unità di cure intensive, mille policliniche, 125 sale operatorie, laboratori, centri di ricerca, è hà dettu chì questu ospedale gigante cù una superficie di più di 1 milioni 145 mila metri quadrati hè quasi cum'è una cità di salute.

Erdoğan hà dichjaratu ch'elli anu risoltu i so prublemi in gran parte cù a Riforma Bianca, chì anu implementatu cù i pacchetti chì anu annunziatu unu dopu à l'altru da marzu, è chì sò sempre cù u persunale di salute, chì e so aspettative anu scontru.

"Aghju seguitu personalmente ogni tappa di l'ospedali di a cità"

"Aghju seguitu personalmente ogni tappa di l'ospedali di a cità chì aghju vistu cum'è u mo sognu", disse Erdoğan, aghjustendu: "Com'è ogni sognu di a nostra nazione, sò assai felice è fieru di presentà u 20u travagliu di stu sognu cumunu in serviziu. oghje. Aumenteremu stu numeru à 13 cù 2 ospedali di cità ancora in custruzzione è 35 ospedali di cità in a fase di prughjettu ".

In u so discorsu, u presidente Erdoğan hà dettu chì a Turchia hà lasciatu l'epidemia di Kovid-19 in un paese chì furnisce u più altu livellu di assistenza sanitaria, grazia à a so infrastruttura sanitaria larga è forte esistente è à l'ospitali di a cità chì anu messu in opera rapidamente.

U presidente Erdoğan hà enfatizatu chì crede chì ogni travagliu è serviziu purtatu in Turchia custituiscenu una tappa impurtante in a custruzzione di una Turchia grande è putente.

U Ministru Koca hà parlatu à l'apertura di Ankara Etlik City Hospital

Dichjarà chì l'Ankara Etlik City Hospital hè custituitu da 8 ospedali riuniti in un unicu campus, Koca hà dettu: "Ankara Etlik City Hospital hà un totale di 1000 policliniche, 125 sale operatorie, è una capacità di 4 mila 50 letti. Ognunu di sti numeri hè una fonte di orgogliu per a nostra nazione. Ankara riceve u so secondu più grande cumplessu spitali ", disse.

A custruzzione di 13 ospedali di a cità cuntinueghja

Nutendu chì l'Ospedale di a cità di Etlik hè u 20u ospedale di a cità per esse messu in serviziu, Koca hà dichjaratu chì a custruzzione di 13 ospedali di a cità cuntinueghja.

U Ministru Koca hà dettu: "Avemu osservatu inseme cumu l'uspitali, chì si dicenu "ùn pudete micca fà, ùn pudete micca uperà, ùn pudete micca ottene efficienza", sò custruiti, operati è ceduti. Se sognu, pudemu principià. Pudemu fà megliu se avemu principiatu. I pruprietarii di e frasi chì cumincianu cù "Ùn pudete micca" ùn anu mancu pacienza per i nostri citadini per sognu ". hà fattu a so valutazione.

"U prossimu passu in a Riforma Bianca hè in a scienza è a tecnulugia di a salute"

Enfatizendu chì cù i sforzi di "Riforma Bianca" iniziati in a salute, u megliu hè pruvatu à fà per i travagliadori di salute è passi impurtanti sò stati fatti per facilità u serviziu ricevutu da i citadini, Koca hà dettu:

"Avà, simu à u serviziu di i nostri citadini una volta di più mettendu in usu un ospedale di a cità più. U prossimu passu in a Riforma Bianca serà a nostra avanzata in a scienza è a tecnulugia di a salute. Per quessa, a nostra infrastruttura "Hifzissihha", chì avemu stabilitu a fundazione, è i nostri sforzi in u campu di a salute per una Turchia autosufficiente stanu maturendu è si preparanu à dà fruttu cù ogni ghjornu chì passa ".

"I nostri ospedali di a cità seranu basi di furmazione è ricerca di salute"

"I nostri prossimi passi fucalizza nantu à a maturazione di a qualità scientifica è a quantità di i nostri ospedali di a cità", hà dettu u Ministru Koca, aghjustendu: "Ognunu di i nostri ospedali di a cità serà una basa di ricerca in educazione è salute ricunnisciuta à l'internaziunale, è ancu furnisce servizii di salute à i nostri ospedali. citadini".

U vicepresidentu Fuat Oktay, u presidente di a Corte Suprema Mehmet Akarca, u Ministru di a Salute Fahrettin Koca, u Ministru di a Ghjustizia Bekir Bozdağ, u Ministru di a Ghjuventù è di u Sport Mehmet Muharrem Kasapoğlu, u Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, parechji funzionari è citadini anu assistitu à a ceremonia di apertura. .

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*