Apertura culurita di u Festival di Gastronomia di Bursa

Apertura culurita per u Festival di Gastronomia di Bursa
Apertura culurita di u Festival di Gastronomia di Bursa

I sapori registrati di Bursa, a cità induve hè nata a cucina di u palazzu ottomanu, sò stati presentati à u Festival di Gastronomia, urganizatu da a Municipalità Metropolitana cù u tema di "Sapori Sedosi". In u scopu di u festivale, chì hà iniziatu cù una caminata in cortu culurita, Merinos Park si trasformò in una cucina gigante, è l'invitati anu avutu l'uppurtunità di tastà i sapori unichi di a cucina di Bursa.

U Festival di Gastronomia di Bursa, preparatu cù un cuntenutu riccu per revelà a cultura gastronomica di Bursa, hà iniziatu cù u corteghju in Cumhuriyet Street. In più di u sindaco metropolitanu Alinur Aktaş, u deputatu di Bursa Hakan Çavuşoğlu, i sindaci di u distrittu, i presidenti è i rapprisentanti di l'associazioni gastronomiche anu assistitu à u corteghju, culuritu cù un mini cuncertu da a squadra mehter è un spettaculu di scudo di spada. Dopu à u corteghju, chì finiscinu in a Piazza di a Vittoria, l'apertura ufficiale di u festivale hè stata in u Parcu Merinos, chì si trasformò in una cucina gigante. A cinta d'apertura di a festa; U guvernatore di Bursa Yakup Canbolat, u sindaco metropolitanu Alinur Aktaş, i deputati di Bursa Emine Yavuz Gözgeç, Ahmet Kılıç, Osman Mesten, Refik Özen è Atilla Ödünç, l'ambasciadore di Moldova à Ankara Dmitri Croitor, i sindaci di u distrittu, u presidente provinciale di u Partitu AK Davut Gürkan, direttore provinciale di u turismu, Dr. . Kamil Özer, Direttore di l'Educazione Naziunale Serkan Gür, u Capu di Pulizzia Tacettin Aslan è u Direttore Provinciale di l'Agricultura è a Foresteria Hamit Aygül tagliate inseme. I membri di u protocolu anu visitatu i stands stallati in l'area di u festivale induve i sapori proprietarii di Bursa sò stati esposti.

tavula di u celu

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, in u so discorsu à l'apertura di u festival, hà ricurdatu chì in tutta a storia, i viaghjatori è i gourmets anu chjamatu a tavola Bursa "tavola celeste". Esprimendu chì ci hè un gustu di travagliu, gustu, arte è terre fertili nantu à a tavula di Bursa, u presidente Aktaş hà dettu: "A nostra Bursa hè una di e cità più impurtanti di u nostru paese in quantu à a cultura culinaria in più di tutte e so caratteristiche. A stella di Bursa brillava soprattuttu durante u periodu di l'Imperu Ottumanu. Oghje, mantene sempre a so influenza. L'interazzione di e terre di l'Asia Centrale è di l'Anatolia cù a cultura blended si face chjaramente in a cucina. A cucina di Bursa, chì hà una tradizione assai ricca in termini di ingredienti è ricette, hà una larga gamma di platti da l'oliu d'aliva à i piatti di carne, da u pesciu à i dolci. Piglia a so ispirazione da e tradizioni di centinaie d'anni fà ", disse.

I sapori privati

Ricordendu chì Bursa hà assai prudutti marcati geograficamente in diverse categurie, u sindaco Aktaş hà dettu: "Cantık, cevizli Delizie turca, caramelle di castagne, Bursa Kebab, polpette di carne cù pita, Bursa figa negra, halvah di latte, pita cù tahini, succo d'uva, pesca di Bursa, oliva Gemlik, pera deveci, carciofo Hasanağa, cipolla Karacabey, dessert Kemalpaşa, sottaceti Gedelek, meatballneg. è İznik Müşküle Grape hè trà i prudutti cù indicazione geografica. In particulare Bursa kebab, polpette İnegöl, dessert Kemalpaşa, polpette di carne pita, tandoori d'agnello, cevizli Delizia turca, pane pita cù tahini, künkü, dessert da Baghdad è caramelle di castagna sò trà i sapori assuciati à Bursa. In breve, u clima è a geugrafia sò adattati per l'agricultura in Bursa hà permessu di cultivà ogni tipu di verdura è frutti. Questu hè unu di i mutivi principali per l'arricchimentu di a cultura culinaria di Bursa. Basatu nantu à tutti issi fatti, avemu urganizatu stu festival, chì hè unu di i prughjetti chì avemu travagliatu dapoi un bellu pezzu. In più di accelerà u turismu gastronomicu di a nostra Bursa, u nostru festival forse ci ricurdarà i valori chì parechji di noi ùn ricurdate micca. U nostru scopu cù u festival, chì avemu purtatu à a vita cun un cuntenutu riccu, hè sia di revelà a cultura gastronomica di Bursa sia di cuntribuisce à a rinascita di u nostru turismu. Perchè a gastronomia significa turisimu, cultura è cummerciu. Credu chì u nostru festival serà una opportunità assai impurtante per u sviluppu di Bursa in u campu di a gastronomia cù u sustegnu di accademichi, chefs, capi d'opinioni è persone di tuttu u nostru paese.

Mall Gastronomicu

U guvernatore di Bursa Yakup Canbolat hà dettu ancu chì Bursa hà purtatu diverse culture inseme cù migrazioni, cambiamenti di pupulazione cum'è u scambiu di pupulazione in ogni periodu di a storia. U guvernatore Canbolat hà nutatu chì quelli chì anu fattu Bursa a so patria da i Balcani, l'Asia Centrale è l'Anatolia anu arricchitu u so patrimoniu culturale spartendu a so cucina è i gusti diffirenti à a stessa tavola. Nutendu chì Kayhan Bazaar, induve pudete truvà tutti i sapori, da e polpette à i buttreghi di cantik, pò esse cunsideratu u primu di i Centri Commerciali Gastronomichi, Canbolat hà dettu: "Di sicuru, averemu l'uppurtunità di vede e cucine prominenti di e repubbliche turche membri TURKSOY. cù Bursa in u scopu di u festival. Spergu chì cù stu festival, i prudutti unichi à Bursa seranu ricunnisciuti sia naziunale sia internaziunale. Cusì, a ricchezza culinaria di Bursa serà u putere di attrazione per u turismu. Vogliu chì u festival porta à e bellezze per a nostra cità ", disse.

grande putenza di cucina

Parlendu in nome di i diputati di Bursa chì anu assistitu à a ceremonia, Emine Yavuz Gözgeç hà dettu chì oghje a sfera d'influenza di a gastronomia hè in espansione gradualmente. Dichjarà chì a cucina hà cuminciatu à diventà una putenza impurtante ancu in e relazioni trà i paesi, Gözgeç hà dettu: "Forse a cucina hà un postu speciale in quantu à cunnosce l'altri è à u scambiu culturale trà i citadini di i paesi. Avà, quandu andemu in un paese, circhemu i sapori di quellu paese fora di i lochi per visità è vede. Mi dumandu induve sò i ristoranti etnici ? Ci dumandemu "Quali sapori scuntremu"? À u listessu tempu, a cucina hè diventata una forza chì permette à e persone di cumunicà cù l'altri. Hè per quessa chì crede chì u nostru paese hà una cultura assai ricca in quantu à u turismu in stu sensu. Vogliu chì a festa sia bona, è felicita à quelli chì anu cuntribuitu ".

Protokollu in cucina

Dopu à i discorsi di apertura, u sindaco metropolitanu Alinur Aktaş, i deputati di Bursa Refik Özen è Osman Mesten, u presidente provinciale di u Partitu AK Davut Gürkan è u vice-sindaco di a municipalità metropolitana Halide Serpil Şahin si mettenu un grembiule è ripigliò u bancu di cucina. Unu di i membri di u protocolu chì hà dimustratu e so cumpetenze in cucina, u presidente Aktaş hà fattu carciofi ripieni, u diputatu Refik Özen hà fattu kirte kebab, u diputatu Osman Mesten u trottu di u sposu è u presidente provinciale di u Partitu AK, Davut Gürkan, hà fattu polpette cù pita è Halide Serpil Şahin prugne arrostite. I membri di u prutucolu offrenu tandu i so pranzi à i citadini.

Festival cun cuntenutu riccu

Duranti u festivale, tappe gastro, discorsi di storie di gustu, cerimonii di premiazione è cuncerti seranu urganizati nantu à u palcuscenicu principale. Parechji cuncorsi per u publicu è i prufessiunali di l'industria seranu tenuti in a tenda di cumpetizione. I zitelli anu ancu un tempu piacevule cù i parchi di ghjocu, piste, diverse attività è cuncorsi determinati durante u festival. Parechji nomi famosi seranu cù i residenti di Bursa in tuttu u festival. Artist Buray, Chef Danilo Zanna, Chef Hazer Amani, Chef Arda Turkmen, Chef Omur Akkor, Chef Academic Esat Ozata, Sahrap Soysal, Şükran Kaymak è parechji altri nomi famosi participaranu à u festival.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*