Periculu crescente dopu a piscina è u mare: colesteatoma

Periculu crescente dopu a piscina è u mare colesteatoma
Periculu crescente dopu a piscina è u mare colesteatoma

Assoc. Specialist in Malattie di l'orechja, u nasu è a gola. Dr. Yavuz Selim Yıldırım hà dichjaratu chì a più periculosa di tutte l'infizzioni di l'orechja hè u colesteatoma. Ellu disse chì dopu à l'infizzioni di l'orechja, l'epiteliu di u timpanu cuntinueghja à cultivà è funnu e strutture circundanti, è ponu esse prublemi di salute gravi. Cumu accade un colesteatoma? Cumu hè trattatu u colesteatoma? Chì succede se u colesteatoma ùn hè micca trattatu? Chì duverebbe esse fattu per prevene u colesteatoma?

Cumu accade un colesteatoma?

A forma più cumuna di l'occurrence hè u colapsu di u timpanu cum'è u risultatu di l'inflamazioni di u timpanu è / o di l'orella media, è u funnu di l'ossiculi chì cuntinueghjanu à crescenu in l'internu, è si manifesta cù una scarica di l'orella malodora.

Cum'è u tubu di Eustachiu chì cunnetta l'orechja media à u nasu ùn funziona micca bè, a pressione negativa si trova in l'orechja media, u timpanu colapsà per via di sta pressione, è una inflammazione cronica di l'orechja media si trova per via di l'infezzione in i lochi colapsati dopu à a piscina. mare. U colesteatoma hè a fine inevitabbile se l'infizzioni chì si trovanu in questi collapses cù pocketing ùn sò micca trattati soprattuttu.

U colesteatoma, ancu s'ellu raru, pò esse da a nascita. Tali cundizzioni ponu esse rilevati è trattati in screenings di salute o se u zitellu si lamenta di perdita di l'audizione.

L'infizzioni frequenti di l'orella media è l'infizzioni recurrenti di l'orechja deve esse seguitu da un specialista. Cholesteatoma pò esse spessu ricunnisciutu da un specialista ENT espertu durante l'esame. Questa infezzjoni devastanti è devastanti pò distrughje tuttu in i tessuti circundante.

Cumu hè trattatu u colesteatoma?

Assoc. Dr. Yavuz Selim Yıldırım, L'unicu trattamentu per u colesteatoma hè a cirurgia, deve esse operatu immediatamente appena u diagnosticu hè fattu. In particulare, hà enfatizatu chì u colesteatoma ùn pò micca esse trattatu cù droghe, radiazioni è quimioterapia.

U diagnosticu hè fatta da un otorinolaringolu espertu, a patologia ùn hè micca necessariu per fà u diagnosticu, ma a tomografia di l'orechja di sezione fina deve esse realizata. Da u seguitu di colesteatoma, pò esse seguitu s'ellu hè rinnuvatu cù Diffusion MR, chì hè una tecnica speciale di MRI. Trattamentu Pò esse pulita cumplettamente da l'internu di l'arechja cù metudi endoscòpichi, ma s'ellu si sparghje à e cellule daretu à l'arechja, una incisione hè fatta daretu à l'arechja è hè pulita cumplettamente sottu un esame microscòpicu.

U diagnosticu precoce è u trattamentu precoce hè assai impurtante.

Chì succede se u colesteatoma ùn hè micca trattatu?

  • U colesteatoma si cumporta cum'è un tumore, dannu tutte e strutture chì scontra, funde l'osse chì furnisce l'audizione cum'è l'incudine di martellate è stirrup, causendu a perdita di l'audizione,
  • Perdita di equilibriu per disturbà e strutture di l'organi di l'equilibriu,
  • Paralisi faciale avvolgendu u nervu faciale,
  • Arrivà à i meningi è pruvucannu inflammazioni di i meningi (meningitis)
  • occlusione di vena cerebrale, ascesso cerebrale,
  • Pò causà perdita permanente di udizione è di equilibriu.

Questi risichi ponu esse dannendu qualsiasi tissutu vicinu à induve cresce u colesteatoma.

Chì duverebbe esse fattu per prevene u colesteatoma?

Assoc. Dr. Yavuz Selim Yıldırım hà dichjaratu ciò chì deve esse cunsideratu cum'è seguitu;

  • E persone cun infizzioni di l'orechja recurrente deve esse seguitu da un specialista.
  • L'emissione di l'orecchie malodoranti di longa durata deve esse seguita seriamente.
  • I scarichi di l'arechje chì cuntinueghjanu dopu à a piscina è u mare ùn deve esse trascuratu.
  • Quelli chì anu un timpanu perforatu deve esse sottu u cuntrollu espertu.
  • A scarica di l'orechja ùn deve esse trascurata è deve esse trattata.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*