"L'Oratorio di Pergame: Lacrime di l'altare" face a so prima mundiale u 20 di settembre

L'oratorio di Pergamon Tears of the Altare face a so prima mundiale in settembre
"L'Oratorio di Pergame Tears of the Altare" face a so prima mundiale u 20 di settembre

Cuntinuendu i so sforzi per portà l'Altare di Zeus in a so patria, Bergama, a Municipalità Metropolitana di Izmir accelerà i so passi per mobilizà l'opinione publica mundiale. L'Oratoriu di Pergamu "Lacrime di l'Altare", cumpostu in riferimentu à l'Altare di Zeus, averà a so prima mundiale à u Teatru Anticu di Bergama Asklepion u 20 di sittembri.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà dettu chì a dumanda di rinvià l'Altare di Zeus puderia esse soddisfatta quandu u patrimoniu arradicatu di Bergama hè spiegatu à u mondu sanu. Tunç Soyerhà fattu un passu impurtante per attivà u putere universale di l'arti. Opera di Statu, cumposta da u cumpusitore è u direttore d'orchestra Tolga Taviş, ispirata da duie puesie scritte in inglese da u 1869st Term Izmir Deputy è ex Ministru di a Cultura Suat Çağlayan, riferenu à l'Altare di Zeus, chì hè statu cuntrabandatu à l'esteru da l'Antica Città di Pergamon durante scavi illegali. trà u 1878 è u 21. L'Oratoriu Bergama "Le lacrime di l'altare", chì u librettu hè statu scrittu da Gülümden Alev Kahraman, dramaturgu di a Direzzione Generale di Ballet è Ballet, averà a so prima mundiale u 20 di sittembri à 19.30. U travagliu serà prisentatu cù a narrazione di u famosu attore Hakan Gerçek, accumpagnatu da l'Orchestra Symphony Ahmed Adnan Saygun è u Coru. Cum'è solisti, Eylem Demirhan Duru (Soprano), Ferda Yetişer (Mezzo Soprano), Erdem Erdoğan (Tenor) è Engin Suna (Bass) saliranu in scena. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir assisterà à u cuncertu chì si terrà in Bergama Asklepion Ancient Theatre. Tunç Soyer assisterà ancu.

U travagliu, per quale Izmir Metropolitan Municipality pussede tutti i diritti cum'è u so propiu prughjettu, pò esse realizatu in tuttu u mondu grazia à a so forma polifonica. A durata di u travagliu hè di 55 minuti.

Ci hè una navetta per Bergama

Per quelli chì volenu guardà l'Oratorio di Bergama, a municipalità metropolitana di Izmir eliminerà 16.00 veiculi navetta cù una capacità di 46 persone davanti à u Centru Culturale Sabancı à 4. Ùn ci sarà micca riservazione per i veiculi navetta.

In mostra in u museu di Pergamon (Bergama).

Pergamon Zeus Altar o Zeus Altar, chì era inclusu in a lista di u Patrimoniu Culturale Mundiale in u 2014, hè statu custruitu in aC da a dinastia Attalos chì guvernava u Regnu Pergamon. Hè statu custruitu in u 2u seculu. L'affreschi nantu à u revestimentu di marmura fora è in l'internu sò cunsiderate trà l'opere più impurtanti in a storia di l'arti. I ruvine di sta magnifica struttura sò stati purtati in Germania in l'anni 1870. Oghje, hè exhibitu in u Museu di Pergamon in Berlinu. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer U 25 di ferraghju 2021, una riunione ben assistita hè stata tenuta à u Centru Culturale di Bergama per determinà a strada per portà l'Altare di Zeus in a so patria, Bergama.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*