U travagliu di pulizia cumpleta in Bostanlı Stream

U travagliu di pulizia cumpleta in Bostanli Creek
U travagliu di pulizia cumpleta in Bostanlı Stream

A Direzzione Generale di İZSU di a Municipalità Metropolitana di İzmir realiza un travagliu cumpletu di pulizia in Bostanlı Stream. Duranti i travaglii destinati à prevene a furmazione di inundazioni è odori, sò stati eliminati tunnellate di rifiuti, chì i citadini ghjittavanu in i letti di u torrente invece di basura o contenitori di riciclà, è poi trasportati à u mare cù e piova.

A Direzzione Generale di İZSU, chì hà iniziatu una operazione di pulizia è di migliuramentu in i letti di i corsi per un Golfu più pulitu è ​​​​un ambiente sustenibile, hè ancu realizatu un grande travagliu di pulizia in u Stream Bostanlı, chì hè unu di i più grandi corsi di a cità.

In u scopu di i travaglii in Bostanlı Creek, e squadre İZSU anu pruduciutu circa 2 mila metri cubi di rifiuti utilizendu metudi meccanichi è idraulichi in a parte bassa induve u flussu scontra u mare. Durante a pulizia, hè stata trovata una grande quantità di rifiuti fatti da l'omu cum'è imballaggi in plastica, vestiti è pneumatici di l'automobile, è ancu materiali naturali trasportati da e piogge da u bacinu di u flussu chì si estende da a muntagna Yamanlar à a costa di Bostanlı.

Chjama à i citadini

Selçuk Dündar, direttore generale di a succursale di a Direzzione Generale di İZSU, Selçuk Dündar, hà dichjaratu chì i travaglii di pulizia sò stati realizati in cundizioni difficili per via di e difficultà per ghjunghje à a parte bassa di u fiumu Bostanlı trà a strada Cemal Gürsel è a terrazza di vista da i veiculi marittimi. Ricordendu chì una grande quantità di rifiuti domestici hè sguassatu da l'insenatura è a costa di u Golfu, Dündar hà dettu: "Sfurtunatamente, i materiali chì devenu esse gettati in i cestini di basura o di riciclaggio o raccolti per metudi speciali sò gettati in i corsi. Da quì ghjunghje à u mare. Aspittemu a sensibilità necessaria da i nostri citadini per un golfu pulitu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*