In a Custruzzione di u Metro Buca, l'arburi sò mossi è pigliati sottu prutezzione

L'arbureti nantu à a Strada di u Metro Buca sò Sposti è Pigliati sottu Prutezzione
L'arburi nantu à a Strada di u Metro Buca sò Sposti è Pigliati Sutta Proteczione

A Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà iniziatu i travaglii di custruzzione di u Metro Buca, hà prutettu l'arburi in u Parcu Muammer Yaşar Bostancı è u Parcu Selale, induve serà realizatu l'escavazione di u tunnel. Qualchidunu di l'arbureti sradicati seranu piantati in i zoni verdi in a cità, è alcuni seranu piantati in i so vechji posti quandu a custruzzione hè finita.

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà prutettu l'arburi in u situ di custruzzione in modu chì i scavi di u tunnel chì furnisceranu a cunnessione Üçyol - Şirinyer in u Metro Buca, u più grande investimentu in a storia di a cità, ponu esse iniziati è a Stazione Generale Asım Gündüz pò esse custruita.

I squadre di u Dipartimentu di Parchi è Giardini di a Municipalità Metropolitana di Izmir anu cuminciatu à caccià l'arburi in u Parcu Muammer Yaşar Bostancı è u Parcu Selale, induve a stazione serà situata, prima di i travaglii di custruzzione. L'arbureti chì sò stati eliminati cù l'equipaggiu è e tecniche speciali seranu curati è prutetti in i vivai di a Municipalità Metropolitana di Izmir. Arcuni di l'arbureti eliminati seranu utilizati in spazii verdi in tutta a cità. L'altra parte serà piantata in i so vechji posti quandu a custruzzione hè finita. In più di questi arburi, novi saplings seranu piantati in a zona di a stazione è più spaziu verde serà creatu.

L'arburi riceveranu spazii verdi in u vaghjimu

Suat Öztürk, Capu di a Branca di Afforestazione di u Dipartimentu di Parchi è Giardini, hà dettu: "U nostru presidente di bronzu hà una sensibilità speciale in quantu à a prutezzione di l'arburi, u verde è tutti i beni naturali. In cunfurmità cù l'istruzzioni di u nostru presidente, avemu principiatu u prucessu di rimuzione di l'arburu in u Parcu di a Cascata, induve i travaglii di u nostru Metro Buca cumincianu. Prutegeremu i nostri arburi quì trasferenduli in i nostri vivai senza dannà. In u vaghjimu, a purteremu in i spazii verdi è a pianta. Mentre facemu tutti sti prucessi, facemu u nostru travagliu cun grande cura. Dopu chì u metro travaglia quì, inverdiremu sta zona assai megliu chè prima è a mette à a disposizione di i nostri citadini ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*