Bursa si prepara per ospitarà i 23e ghjorni di l'opera TÜRKSOY

Bursa si prepara à accoglie i ghjorni di l'opera TURKSOY
Bursa si prepara per ospitarà i 23e ghjorni di l'opera TÜRKSOY

A Municipalità Metropolitana di Bursa, chì hà realizatu diverse attività in ligna cù stu tema, si prepara à accoglie a 23e TURKSOY Opera Days per via chì Bursa hè stata scelta cum'è Capitale Culturale di u Munnu Turcu.

U countdown hè principiatu per a 23a edizione di i TURKSOY Opera Days, chì si tenite ogni annu in cuuperazione cù u Ministeru di a Cultura è u Turismu di a Republica di Turchia, TURKSOY è a Direzzione Generale di l'Opera è u Ballet di Statu. A serie di cuncerti, chì principiarà in Bursa, a Capitale Culturale di u Munnu Turcu, cuntinuerà dopu in Izmir è in a Republica Turca di Cipru di u Nordu. U cuncertu si terrà in Atatürk Congress and Culture Center Osmangazi Hall u ghjovi 15 settembre, cù l'urganizazione di u Ministeru di a Cultura è u Turismu, a Municipalità Metropolitana di Bursa è TÜRKSOY, accumpagnata da l'Orchestra Sinfonica Regionale di Bursa, affiliata à u Ministeru di a Cultura. è Turismu, Direzzione Generale di Belle Arti.

Damla Burcu Kılıç Sayın, un artista di l'Opera è u Ballet Statale di İzmir, pigliarà a scena per rapprisintà a Republica di Turchia à i TURKSOY Opera Days. In cuncerti, oltre a Turchia, Fatima Jafarzade-Ayyub Gulıev da l'Azerbaigian, Uralhan Seilbekova-Shynggys Rassylkhan da u Kazakistan, Lulia Babich-Elgiz Beishenbaev- Atakhan Aıbek Uulu da Kirghizistan, Malıka De Normatova da Macedonia di u Nordu è Uzbekistan Djajov. farà. L'artisti di l'opera di i paesi di u mondu turcu presentanu esempi di classici mundiali è arie d'opera naziunali di i so paesi, accumpagnati da l'Orchestra Sinfonica Regionale di Bursa.

U 2022rd TURKSOY Opera Days serà dedicatu à Amirov, postu chì u 23 hè statu dichjaratu da u Cunsigliu Permanente di TURKSOY cum'è l'annu di commemorazione di u famosu cumpusitore azerbaijan Fikret Amirov. U cuncertu, chì accuminciarà à 15:20 u ghjovi 00 di settembre in Atatürk Congress and Culture Center Osmangazi Hall, serà apertu à u publicu è gratuitu.

À l'avvenimentu, una mostra di fotografia custituita da l'opere artistiche di Fikret Amirov è e fotografie da u so archiviu privatu serà ancu presentata à l'attenzione di l'amatori d'arte. A serie di cuncerti, chì continuerà in Izmir è in a Republica Turca di Cipru di u Nordu dopu à Bursa, finisce u 22 di settembre di u 2022.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*