Great Izmir Fire 1922 Esposizione fotografica aperta

Aperta a Gran Mostra di Foto di u focu di Izmir
Great Izmir Fire 1922 Esposizione fotografica aperta

A mostra di fotografia "Great Izmir Fire 100", preparata in u scopu di l'avvenimenti di u 1922 anniversariu di a liberazione di Izmir, hè stata aperta in a Galeria d'Arte di Izmir. A mostra, chì hè custituita da 60 ritratti chì riflettenu i danni è u dulore causatu da u focu chì hà scoppiatu dopu à a fine di l'occupazione è durò ghjorni, pò esse vistu finu à u 2 d'ottobre.

Urganizata cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana di Izmir, a mostra fotografica "Great Izmir Fire 1922" in a Galeria d'Arte di Izmir hè stata aperta cù una cerimonia à a quale hà assistitu u Vice Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir, Mustafa Özuslu. A mostra include quasi 60 documenti storichi in l'Archiviu è u Museu di a cità Ahmet Piriştina (APİKAM).

Memoria urbana cancellata in questa mostra

U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Mustafa Özuslu, hà datu infurmazioni nantu à e fotografie in a mostra in u so discorsu à a ceremonia d'apertura di a mostra, chì hè stata creata in u quadru di u 100 anniversariu di a liberazione di İzmir. Dichjarà chì a distruzzione causata da u grande focu è a memoria sguassata di a cità si sò riflesse in i frames fotografici di u periodu, Özuslu hà dettu chì İzmir hè stata ristabilita cù grandi sforzi dopu à stu disastru. Özuslu hà dettu: "Cum'è a municipalità metropolitana di İzmir, cuntinuemu à travaglià cù tutta a nostra forza è determinazione per fà sta bella cità ancu più bella è degna di a ghjente di İzmir chì vive in ella".

Resterà aperta finu à u 2 d'ottobre

U focu, partitu in Basmane u 13 di sittembre di u 1922, cresce cù a forza di u ventu chì soffia da a terra à u mare, è cuntinueghja sin’à u 18 di sittembre di u 1922. U focu İzmir, chì hà ancu causatu una grande perdita di vita, hà causatu una distruzzione significativa in a regione induve si trovanu avà Çankaya, Kültürpark, Kahramanlar, Passport è Alsancak. A mostra, chì resta aperta finu à u 2 d'ottobre, include ritratti di İzmir fatti prima, durante è dopu à u focu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*