A spiaggia di Büyükçekmece cumpeterà cù i so esempi in u mondu

A spiaggia di Buyukcekmece cumpeterà cù i so esempi in u mondu
A spiaggia di Büyükçekmece cumpeterà cù i so esempi in u mondu

A spiaggia di Büyükçekmece, chì hè stata fatta per cumpete cù l'esempii in u mondu da İBB, u presidente di CHP Kemal Kılıçdaroğlu è u presidente İBB. Ekrem İmamoğlu ufficialmente apertu à u publicu. Dichjarà chì ellu sà chì Istanbul hà assai prublemi, Kılıçdaroğlu hà dettu: "Ma avete un sindaco metropolitanu cum'è u sindaco di Ekrem. Hè ancu obsesionatu cù u verde. Vole ancu dà l'affittu di sta cità à u populu. Vole ancu travaglià in armunia cù tutti i merri ». İmamoğlu hà dettu: "Faremu di sta a più bella spiaggia micca solu Büyükçekmece o Beylikdüzü, Esenyurt, Çatalca, micca solu Istanbul, ma u mondu. Viderete, a faremu ", disse.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hà rinnuvatu cumplettamente l'infrastruttura è a superstruttura di a costa di Büyükçekmece. U distrittu hà guadagnatu una spiaggia è un cordone chì cumpete cù i so esempi in u mondu. spiaggia di Büyükçekmece, chì a so faccia hè cambiata; U presidente di CHP Kemal Kılıçdaroğlu, u vicepresidentu di u gruppu GNAT CHP Engin Altay, u vicepresidentu di CHP Seyit Torun, u presidente provinciale di CHP Istanbul Canan Kaftancıoğlu è u presidente IMM Ekrem İmamoğluDopu à a ceremonia, chì hè stata cun a participazione di . In a ceremonia, rispettivamente; U sindaco di Büyükçekmece Hasan Akgün, İmamoğlu è Kılıçdaroğlu anu fattu discorsi.

KILIÇDAROĞLU: "U PRESIDENTE EKREM VOLE DÀ A CITTA' AFFETTU À U POPULU"

À i citadini chì anu riempitu l'area, "Avete u piacè di campà in Istanbul. Avete ancu sperimentatu u privilegiu di esse da Istanbul. Dunque, davanti à voi tutti, mi felicita à i mo dui sindaci chì vi anu servitu di tuttu u core per u so serviziu à voi ", hà dettu Kılıçdaroğlu, "Avete in a cità più bella di u mondu. Vive in una cità antica chì era a capitale di trè grandi imperi. U mondu hà tanti prublemi quì. Sò chì sti prublemi ùn sò micca stati risolti per un bellu pezzu. Sò ancu assai bè chì certi spazii anu bramatu di verde è sò stati trasfurmati in fureste di cimentu. Ma esse sicuru di questu novu; Avete un Sindaco Metropolitanu cum'è Ekrem Mayor. Hè ancu obsesionatu cù u verde. Vole ancu dà l'affittu di sta cità à u populu. Vole ancu travaglià in armunia cù tutti i merri. Solu hà dettu: "Serveraghju tutti i Istanbuliti, indipendentemente da ch'elli sò partiti A o partiti B". "Abulisceraghju a discriminazione", disse. Ùn ci hè micca discriminazione in a nostra credenza o in u nostru libru. Amemu u nostru populu. Indipendentemente da a so identità, a so credenza, qualunque sia u stilu di vita chì aduttate, guardemu à e persone cum'è esseri umani è facemu a pulitica per risolve i prublemi di tutte e persone, tutti i 85 milioni di persone ", disse.

İMAMOĞLU: "Questu hè solu un prototipu"

Ricordendu chì anu fattu aperture in Arnavutköy è Silivri durante u ghjornu in u scopu di a maratona "150 Projects in 150 Days" è hà iniziatu servizii di supportu agriculu, İmamoğlu hà dettu:

"Finemu u ghjornu in Büyükçekmece, inseme cù u nostru presidente Hasan Akgün, in a mo bella casa. Quì, l'arrangementu di a spiaggia di Büyükçekmece era assai bellu. Hasan Akgün hà descrittu cum'è a Pietra Manda in Baba Cape, vale à dì, Gürpınar Point, ma purteremu stu travagliu à Güzelce, a costa di Kumburgaz, è d'altra parte à Yakuplu. Facemu questu a più bella spiaggia di micca solu Büyükçekmece o Beylikdüzü, Esenyurt, Çatalca, Istanbul, ma ancu u mondu. Viderete, a faremu. A passeggiata di Büyükçekmece-Beylikdüzü serà una zona assai bella induve tutti ùn ponu micca abbastanza di vede è di campà. Questu hè solu u prototipu di questu trattu di più di dui chilometri. Hè solu un prototipu cù a so spiaggia publica, zona verde, camini di caminari, camini di bicicletta, piste di treni. Questu hè un veru spaziu di salute è felicità. Hè una zona induve u mare, l'aria aperta è u verde pò esse godutu à u massimu. Avemu fattu assai travagliu in nome di Büyükçekmece. U nostru presidente li hà risoltu. Queste sò tutte e cose chì facemu perchè hè a nostra rispunsabilità. cun Hasan Akgun Ekrem İmamoğlu micca perchè sò amici, Ekrem İmamoğluÙn perchè Hasan Akgün hè un membru di u Partitu Populare Republicanu, nè perchè hè un sindaco di l'Alleanza Nazione. Avemu fattu questu per rializà stu duvere è perchè hè u serviziu chì u nostru populu merita. Dicu chì à a fine di u nostru duvere, offremu tutti à u nostru populu ugualmente à u puntu di l'investimentu per capita in ogni distrittu di Istanbul. Daremu u megliu esempiu di ugualità ".

COSA SUCCEDU IN BÜYÜKÇEKMECE?

Per chì i residenti di Istanbul possanu prufittà di a spiaggia ininterrottamente è passanu tempu di qualità, sò state furnite parechje strutture cumprese spazii verdi, biciclette è piste di treni, parcheghju, parcu di bicicletta è una stazione di ricarica per disabili, in più di a spiaggia publica. nantu à una superficie tutale di 98 mila metri quadrati. A causa di l'inadeguatezza di a linea di l'acqua residuale esistente in a spiaggia di Büyükçekmece Albatros, l'inundazioni era accadutu in a regione. Ci era un flussu di acqua di mare à a linea di cullezzione è a pianta di trattamentu ùn pò micca esse usata in modu efficiente. Ci era ancu un flussu d'acqua residuale in u Mari di Marmara. L'IMM hà ancu rinnuvatu l'infrastruttura in u scopu di u travagliu di l'Arrangement Coastal Büyükçekmece per prevene u risicu di inundazioni è finisce a contaminazione ambientale. 3 mila 610 metri d'acqua residuale è 2 mila 720 metri di canali d'acqua di pioggia sò stati fabbricati da İSKİ.

U CURSU DI L'ACQUA Trà U LAGO È U MARE ùn hè micca firmatu

À a junzione di u Lavu Büyükçekmece è u Mari di Marmara, chì hè unu di i lochi più critichi di l'opere, i travaglii di u canali sò ancu cuminciati. A causa di u diametru insufficiente di u cullettore di l'acqua residuale esistente è a perdita di a vita ecunomica di u cullettore, l'intrusione di l'acqua di mare in a linea di l'acqua residua hè stata sperimentata è l'equipaggiu di a pianta di trattamentu hè stata dannata in cunseguenza. In u traversu di u lavu Büyükçekmece, un prughjettu difficiule chì ùn hè micca fattu per parechji anni, a fabricazione necessaria hè stata fatta da İSKİ è una suluzione permanente hè stata trovata cù una traversata marittima di 64 metri. I travaglii sò stati finiti in 2 tappe. Duranti a pruduzzione, u flussu di l'acqua trà u Mari di Marmara è u Lavu Büyükçekmece ùn hè statu interrottu è nisuna vita viventi hè stata dannata. Cù a fine di l'opere, l'ingressu di l'acqua residuale in u Mari di Marmara hè statu impeditu.

RISPOSTA À D100

I prublemi causati da a strada D100 (E5), una di l'arterie principali di trasportu più impurtanti di Istanbul, in Büyükçekmece sò ancu risolti in u scopu di l'opere. Siccomu ùn ci era micca un separatore trà a strada principale è a strada laterale in a regione finu à pocu tempu, quandu i veiculi di trasportu publicu si fermavanu, u trafficu E80 cù una vitezza media di 5 chilometri à l'ora hè statu bluccatu, è ci sò stati accidenti per via di veiculi in uscita senza cuntrollu. . Inoltre, postu chì ùn ci era micca una barriera di separazione fisica trà i pedoni è i veiculi chì viaghjanu nantu à a strada principale E5, l'accidenti in a forma di chjappà i pedoni eranu in quistione. Cù l'arrangiamentu di a strada laterale fatta, u trafficu nantu à a strada principale E5 hè statu simplificatu. Per d 'altra banda, una strada pedonale ininterrotta hè stata cumpletata per i pedoni chì i punti di trasportu publicu sò stati determinati nantu à a strada laterale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*