Victory Road Caravan hè in Kemalpaşa cum'è 100 anni fà

Vittoria Road Caravan Kemalpasada Cum'è Annu fà
Victory Road Caravan hè in Kemalpaşa cum'è 100 anni fà

U convou di a Strada di a Vittoria, urganizatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir in u scopu di e celebrazioni di u 100u anniversariu di a liberazione di a cità, hà ghjuntu à Kemalpaşa Hamzababa à a fine di u 16u ghjornu. U cunvou, chì hà seguitu i passi di l'antenati chì anu battutu per l'indipendenza un seculu fà, passu à passu da Kocatepe, Tunç Soyer Hà accoltu u ghjornu di liberazione di Kemalpaşa cun eccitazione. U sindaco Soyer hà dettu: "Avemu accoltu tutti quelli chì anu participatu à a marcia cun orgogliu è entusiasmu in Izmir dumane".

U cunvogliu di a Vittoria è a Commemorazione March da Kocatepe à Izmir, urganizatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir in u scopu di u 100 anniversariu di a liberazione di a cità, hà ghjuntu à Kemalpaşa u ghjornu di a liberazione. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir in u centenariu di a Grande Offensiva Tunç SoyerIn a marcia chì hà iniziatu accendendu una torcia in Afyon Dereçine, i participanti anu passatu per i lochi induve sò stati impurtanti punti di svolta di a Guerra di l'Indipendenza, cum'è Banaz, Uşak, Eşme, Ulubey, Kula, Salihli, Alaşehir, Ahmetli, Turgutlu, per 16 ghjorni, è ghjuntu à Kemalpaşa Hamzababa. U presidente di u convoi Tunç Soyer è a so moglia Neptün Soyer, u sindaco di Kemalpaşa Rıdvan Karakayalı è a so moglia Lütfiye Karakayalı, u subsegretariu generale di a municipalità metropolitana di Izmir, Ertuğrul Tugay, a ghjente di u paese, i capi è parechji citadini.

L'eroi di a marchja storica sò stati accolti cun entusiasmu

U gruppu, chì caminava a strada storica cumplettamente voluntariamente, hè statu accoltu cun grande entusiasmu in Hamzababa. Una squadra di ballu folklore hà realizatu un spettaculu di zeybek in a piazza di u paese à l'occasione di u ghjornu di fundazione di Kemalpaşa, l'8 di settembre. U sindaco Soyer hà felicitatu u gruppu è li hà mandatu da Hamzababa à Bağyurdu cun applausi. U sindaco Soyer hà firmatu ancu a t-shirt di i 13 persone di i pompieri di a municipalità metropolitana di Izmir chì partianu da Afyon è marchjanu versu Izmir.

"Vi riceveremu in Izmir cun orgogliu è entusiasmu"

U Sindaco hà felicitatu u cunvogliu chì si preparava à compie u passu à passu è a squadra di a Municipalità Metropolitana di Izmir chì era cun elli in tutta a caminata. Tunç Soyer, "A marcia storica hè ghjunta à a fine. Celebrà 100 anni ùn hè micca pussibule per tutti. Semu assai furtunati per questu mutivu. Semu entusiasti di celebrà u 100 anniversariu di a nostra indipendenza è a fundazione cù una marcia cusì significativa. Oghje avemu principiatu à compie l'ultima pista in Kemalpaşa Hamzababa. Hè statu un viaghju estremamente eccitante, estremamente stancu, ma ancu fieru. A Strada di a Vittoria serà cumpletata longu u percorsu chì i nostri antenati passavanu 100 anni fà. "Accoltaremu tutti quelli chì anu participatu à a marcia cun orgogliu è entusiasmu in Izmir dumani", disse.

U cunvogliu di a strada di a Vittoria darà a bandiera turca chì hà purtatu u 9 di settembre à u sindaco Soyer.

Dopu à a cerimonia di benvenuta in a piazza di u paese di Bagyurdu, u gruppu di marchja di a Strada di a Vittoria visitarà a Casa di Kemalpaşa Ata è participà à a Parola di Pace è Izmir da 100 anni à l'eternità. U prugramma cuntinueghja cù u Izmir Mukhtars Musical da a Liberazione à a Democrazia. A notte serà culurita cù u cuncertu di u ghjornu di l'Indipendenza di Kemalpaşa, induve Onur Akın pigliarà a scena. U gruppu visitarà ancu a Casa Ancestrale di Belkahve. In u 9 anniversariu di a liberazione di Izmir u 100 di sittembri, a bandiera turca chì u cunvogliu hà purtatu longu a linea hè stata presentata à u presidente. Tunç Soyerli trasmetterà à.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*