Cina diventa u primu in u mondu in capacità di produzzione di elettricità

Cina diventa u primu in u mondu in capacità di produzzione di elettricità
Cina diventa u primu in u mondu in capacità di produzzione di elettricità

In a dichjarazione fatta da a Cummissione Naziunale di Sviluppu è Riforma di a Cina, hè statu dichjaratu chì a Cina hè attualmente u primu postu in u mondu in quantu à a produzzione di energia è chì e strutture energetiche in u paese sò sviluppate rapidamente.

In a dichjarazione, hè statu informatu chì a capacità di generazione di energia di e centrali in Cina, chì hà u più grande sistema di generazione d'electricità in u mondu, hà righjuntu 2,47 miliardi di kilowatts, è u tassu d'autosufficienza in energia hè stata stabile sopra u 80 per centu. per un bellu pezzu.

Sicondu l'ultimi dati, a capacità di a generazione di l'electricità rinnuvevule di a Cina hà superatu 1,1 miliardi di kilowatt. Per d 'altra banda, hè statu dichjaratu chì a Cina hè u primu postu in u mondu in quantu à a capacità di produzzione di l'electricità cù energie cum'è idroelettrica, eolica, fotovoltaica, biomassa è nucleare.

E strutture energetiche in e zone rurali di a Cina sò state sviluppate rapidamente. In l'ultimi 10 anni, hè statu nutatu chì u guvernu cinese hà attribuitu 430 billion yuan (circa 67 billion 398 million dollars) à u rinnuvamentu di a reta di l'electricità in i zoni rurali, aumentendu u ritmu di generazione d'electricità in i zoni rurali à 99.8 per centu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*