Cina piglia u 30 per centu di a terra di u paese in a "Linia Rossa"

U percentu di farina di e terre di a Cina piglia a "linea rossa"
Cina piglia u 30 per centu di a terra di u paese in a "Linia Rossa"

U guvernu cinese hà annunziatu chì u 30 per centu di u territoriu di u paese hè in u scopu di a "linea rossa di prutezzione ecologica". Questa linea rossa hè un scopu aduttatu da e Nazioni Unite è ùn hè statu accettatu ufficialmente da a Cina, ma hè un scopu chì stu paese hà digià ottinutu.

U Vice-Ministru di Risorse Naziunale Naziunale Zhuang Shaoqin hà dichjaratu chì u rinnuvamentu di i parchi naziunali è l'ecosistemi preziosi hà purtatu l'area prutetta tutale di più di u 30 per centu di u territoriu di a Cina. Questa tarifa hè in realtà in piena cunfurmità cù a raccomandazione di e Nazioni Unite per prutege u 2030 per centu di e terre è i mari di u nostru pianeta per u 30.

A Cina, chì hà digià ottenutu u scopu cunsigliatu da e Nazioni Unite, ùn hà micca accettatu ufficialmente u scopu in quistione. U scopu serà discutitu durante discussioni nantu à u novu pactu glubale per a biodiversità in Montreal in dicembre di questu annu.

A Cina hà introduttu u so prugramma "linea rossa" per a prima volta in u 2011 per finisce u prucessu di sviluppu irrazionale di decennii. In cunfurmità cù stu prugramma, certi edifizii, attelle è centrali idroelettriche in tuttu u paese sò stati demoliti è misure sò state pigliate contr'à l'agricultori chì sparghjenu illegale e so attività in terreni prutetti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*