İzmir serà un esempiu di Parigi à Cittaslow Metropol

Cittaslow serà un esempiu à Izmir Paris in a metropole
Associazione Internaziunale di Cittaslow

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, à a delegazione di l'Associazione Internaziunale Cittaslow in u scopu di u prughjettu "Cittaslow Metropol". Karşıyaka Hà parlatu nantu à i travaglii di "Calm Neighborhood" chì anu realizatu in u Distrittu Demirköprü in situ. In a dichjarazione di stampa fatta dopu à a tour, Pierre Beaudran, Vicepresidente di l'Associazione Cittaslow Internaziunale, hà dichjaratu chì dopu à a cità pilotu di Izmir, Parigi puderia riceve u titulu di "Cittaslow Metropol". Tunç SoyerHè prupostu di travaglià cun. U presidente Soyer hà dettu: "Vogliu chì Izmir guidà parechje metropole di u mondu cum'è Parigi è Busan".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerU travagliu cuntinueghja in İzmir, chì hè stata dichjarata cità pilotu per u titulu di u primu Cittaslow Metropol in u mondu cù l'iniziativa di . Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, chì hè stata scelta cum'è regione pilotu per u prughjettu "Calm Neighborhood" in u scopu di u prughjettu principale "Calm Metropol", à u presidente di l'Associazione Internaziunale Cittaslow Mauro Migliorini, u secretariu generale Pier Giorgio Oliveti è i membri di u cumitatu, chì eranu in Izmir sia per a Fiera Anatoliana di Terra Madre sia per a riunione di u Cunsigliu Presidenziale di Cittaslow. Karşıyaka Spiegò l'opere in Demirköprü Neighborhood in u locu. Karşıyaka Una cunferenza di stampa hè stata fatta dopu a tour tecnicu cù a participazione di u sindaco Cemil Tugay.

"A reta di e cità induve a ricerca di a bontà incarna"

U presidente in cunferenza di stampa Tunç Soyer, definitu u muvimentu Cittaslow cù e parolle "A reta di e cità in quale a ricerca di a bontà incarna". U presidente Soyer hà dettu: "U muvimentu Cittaslow hà dui scopi principali. Unu hè a natura è l'armunia cù l'altri. L'altru hè di prutege a nostra storia è u nostru avvene. Per quessa, hè forse una di e piattaforme più impurtanti induve sta ricerca di u bonu è di a bella hè incarnata. Questa hè una rivoluzione lenta. Una rivoluzione chì cammina cù intimidazioni è ùn hà altru preoccupazione chè u benessiri di u populu. Quandu eru u merre di Seferihisar, aghju cuminciatu à seguità stu sognu. Dopu avè riunitu Seferihisar cù a reta di Cittaslow, aghju pensatu: "Mi dumandu cumu possu applicà questu in e grande cità". È avemu cuminciatu à travaglià ". disse.

"Avemu principiatu l'applicazione di bilanciu participativu"

Dichjarà chì u prugettu hè iniziatu in dui quartieri per avà, è chì pensanu di allargallu à 15, u sindaco Tunç Soyer"Ùn si tratta micca solu di guadagnà più spaziu verde. Il s'agit d'un modèle qui permet aux habitants du quartier de s'ambrasser, d'avoir leur mot à dire dans l'administration du quartier et de participer à l'administration du quartier. Avemu avà principiatu l'implementazione di u bilanciu participativu. Stu quartieru avarà un budgetu. Induve passà quellu budgetu, cumu si spende, decideranu inseme. Cittaslow significa veramente demucrazia avanzata. Significa creà a terra per una felicità più diffusa. Significa chì i zitelli, e mamme è i babbi portanu una vita più tranquilla cù l'altri. Sò assai fieru di avè imbarcatu in stu viaghju. In fatti, questu hè solu u principiu. Vogliu chì Izmir guidà Parigi, Busan in Corea, è parechje metropoli di u mondu. Avemu da sparte stu orgogliu inseme.

"Vogliu chì u successu continuu"

U Vicepresidente di l'Unione Internaziunale di Cittaslow, Jacek Kostka, hà dichjaratu ch'ellu hà trovu İzmir assai bella è hà dettu: "U travagliu nantu à u prugettu Cittaslow hè maravigliu. Hè estremamente impurtante per truvà i bisogni di tutti i citadini, da u gruppu di redditu più bassu à u gruppu di redditu più altu, per fà ricerche è fà ciò chì hè necessariu. Quì vedemu questu fattu. A cità hè fatta di persone. A ghjente forma ancu a basa di u muvimentu Cittaslow. Vogliu chì u successu continuu ".

Offerta di cooperazione à u presidente Soyer

Pierre Beaudran, Vicepresidente di l'Unione Internaziunale di Cittaslow, hà iniziatu u so discorsu sprimendu chì li piacia assai İzmir. Pierre Beaudran hà dettu: "Hè assai difficiule di realizà u prughjettu Cittaslow in una metropole. Vogliu ringrazià u nostru merre per avè dimustratu sta vuluntà. U ringraziu per sparte e so suluzioni cun noi. Hè dinò un esempiu per noi chì hà sappiutu realizà bè stu prughjettu. Vogliu chì questi prughjetti di Cittaslow Metropol si sparghjenu in altri paesi. Aghju una dumanda persunale da ellu. Travagliemu inseme per fà di Parigi una seconda Metropolis Cittaslow ».

"Un bonu principiu per Demirköprü"

Pier Giorgio Oliveti, Segretariu Generale di l'Unione Internaziunale Cittaslow, hà dettu: "Hè un ghjornu assai impurtante micca solu per voi, ma ancu per noi. Ùn hè micca u ghjornu chì u prugettu finisci. Hè veramente un principiu. Un bonu principiu per Demirköprü. Semu fieri di questu. Stu prughjettu hè un prughjettu assai impurtante micca solu per voi, ma ancu per a reta di Cittaslow, per u nostru pianeta, per tutti noi. Cittaslow significa un cambiamentu lento, una rivoluzione lenta. Ancu s'ellu ùn attrae micca l'attenzione à u primu sguardu, pare cum'è una pruposta di suluzione contr'à e crisi chì sperimu ogni ghjornu in a nostra vita di ogni ghjornu. Semu in un locu tranquillu avà. Hà una filusufìa, ma una grande parte di questu hè azzione. Si tratta di mette in pratica sta filusufìa. Aspittemu a continuazione. Aghju accoltu a famiglia Cittaslow ".

Per custruisce ambienti vivibili induve l'individuu di destinazione hè in prima linea

Le président de l'Union Internationale de Cittaslow, Mauro Migliorini, a déclaré qu'il y avait des personnes qui parlaient turc, anglais, italien et coréen durant les travaux à Izmir, et cela reflète la richesse de Cittaslow. Mauro Migliorini hà dettu: "Stu puntu deve esse cunsideratu sopratuttu cum'è a colonna traspurtadore di u muvimentu Cittaslow. Avemu principiatu stu muvimentu dui anni fà. U nostru scopu hè di trasfiriri e nostre sperienze cum'è amministratori è sindaci di picculi cità à e metropole. Ciò ch'è no circhemu di fà hè di colma u distaccu trà i nostri duveri amministrativi è l'aspittà di i citadini. Cumunicà direttamente cun elli perchè u citadinu, l'individuu hè u pilastru di u muvimentu Cittaslow. U nostru scopu principale hè di custruisce ambienti vivibili induve l'individuu hè in prima linea ".

"Semu felici è sperendu per u futuru"

Karşıyaka U sindaco Cemil Tugay hà ancu dichjaratu chì Cittaslow hè un muvimentu orientatu à e persone chì hà u scopu di fà a ghjente vive in un ambiente più sanu è hà dettu: "Hè statu un muvimentu chì hè statu pruvatu à esse realizatu in cità chjuche. Ma dui anni fà, u nostru stimatu Sindaco Metropolitanu Tunç SoyerHè statu dettu chì un travagliu simile puderia esse fattu cù e grande cità sottu a dirigenza intellettuale di . U travagliu principiatu. Semu felici chì unu di l'esempii piloti di stu studiu hè statu fattu in Demirköprü. A ghjente di Demirköprü cunnosce u vechju statu di stu locu. Vede u cambiamentu chì succede. Questa zona hè più una zona publica. Prima avia un trafficu pesante, ma avà hè diventatu un centru per risponde à i bisogni suciali di a ghjente. Sapemu chì viveremu più sanu in e cità induve campemu. Semu felici è sperendu per u futuru. Felicitate u nostru presidente per avè iniziatu stu travagliu è hà guidatu a strada internaziunale. Avemu un sindaco metropolitanu chì si adatta assai bè à İzmir ".

"Avemu vistu a ghjente chì porta una vita tranquilla quì"

Dehyun Sohn, Vicepresidente di Cittaslow International Union, hà ancu sparte e so impressioni dopu e so visite in u scopu di u prugettu. "Cittaslow hè un cuncettu chì normalment si applica à e cità chjuche, ma quì vedemu l'applicazione di a metropole. Questu hè un puntu assai impurtante. Hè un compitu estremamente difficiule, ma hè un prucessu chì pò purtà à una grande trasfurmazioni ". Dichjarà chì sò stati sorpresi da a presenza di camini di bicicletta è di caminari à u mare, Sohn hà dettu: "Avemu vistu chì hè pussibule di guidà una vita tranquilla in u centru di a cità. Vulemu mette questu in pratica in Busan, Corea, pigliendu İzmir cum'è un esempiu.

U sindaco Soyer hà parlatu ieri di u travagliu in Konak Pazaryeri, l'altru quartieru pilotu di u prughjettu "Calm Neighborhood".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*