Precauzioni da piglià contr'à l'allergii di u vaghjimu in i zitelli

Precauzioni da piglià contr'à l'allergii di u vaghjimu in i zitelli
Precauzioni da piglià contr'à l'allergii di u vaghjimu in i zitelli

Acıbadem Maslak Hospital Salute è Malattie di i zitelli, Specialista in allergii pediatrici Prof. Dr. Gülbin Bingöl spiegò 7 precautions efficace chì deve esse pigliatu in i zitelli contru l'allergii, chì aumentanu in u vaghjimu, è hà fattu avvirtimenti è suggerimenti nantu à u sughjettu.

U prufessore duttore hà dettu chì e malatie allergii in i zitelli aumentanu cum'è u clima cumencia à rinfriscà in u vaghjimu. Dr. Bingöl hà dichjaratu chì i reclami allergii ponu esse cunfunditi cù infizzioni di e vie respiratorie superiore, chì ponu purtà à un ritardu in u diagnosticu è u trattamentu.

Prof. Dr. Bingöl hà dichjaratu chì certi pollini, cum'è erbaccia è erba catarrale, chì sò generalmente spargugliati cù u ventu è purtati per chilometri di distanza è sò densamente presenti in l'aria, aumentanu e lagnanze allergii è aghjunghjenu: "Se u zitellu hà un corpu allergicu, i lagnanze allergii. sò attivati ​​quand'ellu inalate questi grani di polline, chì sò troppu chjuchi per esse vistu à l'occhiu nudu, attraversu l'aria." "Provoca parechje lagnanze cum'è u nasu chì cola, a congestione nasale, i starnuti, a tosse è u rossu di l'ochji". disse.

Attenti à i risichi in a scola

U prufessore hà dichjaratu chì ci hè un aumentu di l'infizzioni di e vie respiratorie superiori cum'è u clima si rinfriscà in u vaghjimu, i scoli aperti è u tempu passatu in casa aumenta, è l'infizzioni ponu esse facilmente trasmessi. Dr. Bingöl hà dettu chì l'infizzioni ponu ancu innescà sintomi allergii.

Prof. Dr. Bingöl hà dettu: "L'infizzioni di e vie respiratorie superiori, chì sò assai cumuni per via di a trasmissione faciule di virus in ambienti chjusi, sò più severi in i zitelli cù allergii. Lagnanze cum'è starnuti, nasu chì cola, congestioni nasali, prurito in i passaghji nasali, rossi è l'ochji acquosi, una tosse secca chì ùn migliora micca è aumenta di notte, sibilanti in u pettu è mancanza di respiru riducenu a qualità di vita di u zitellu. influenza negativamente u rendiment di a scola, purtendu à a perdita di ghjorni à a scola ". hà dettu.

U diagnosticu è u trattamentu ùn deve esse ritardatu

U prufessore hà enfatizatu chì e malatie allergii sò diventate sempri più cumuni in l'ultimi anni è chì i genitori anu da cunsultà un duttore u più prestu pussibule in casu di sintomi allergii in i so figlioli. Dr. Bingöl hà dettu chì u diagnosticu currettu è u trattamentu di a malatia hè di grande impurtanza sia in u cuntrollu è à allevà a malatia di u zitellu è in a prevenzione di l'usu di medicazione inutile.

Prof. Dr. Indicà chì u 80 per centu di a tosse allergique in i zitelli sò l'asma allergique, Bingöl hà dettu: "U diagnosticu precoce è u trattamentu di l'allergii ghjucanu un rolu criticu in a prevenzione di e malatie assai più periculose cum'è l'asma cronica è a COPD chì si sviluppanu in u futuru, è danni permanenti. chì pò accade in e vie aeree ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*