U presidente Erdogan: "U prughjettu di l'autostrada di Sarajevo Belgrade stabiliscerà a pace"

U presidente Erdogan hà da stabilisce a pace in u prughjettu di l'autostrada di Sarajevo Belgrad
U presidente Erdogan "U Prughjettu di l'autostrada di Sarajevo Belgrade stabiliscerà a pace"

In u so discorsu à u Forum d'Affari di Bosnia-Erzegovina-Turchia, à quale hà assistitu in Bosnia-Erzegovina, u presidente Erdoğan hà dettu: "Seremu unu, seremu grandi, saremu vivi, seremu fratelli è partiremu. dicendu "Tuttu hè per a Bosnia è Herzegovina". Perchè, cum'è sapete, ci sò persone in ogni locu chì facenu u so megliu per dividisce. Ùn ci vole micca dà una chance ". Hà utilizatu e so espressioni

U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà dichjaratu chì u voluminu cummerciale trà Bosnia-Erzegovina è Turchia hà righjuntu 8 milioni di dollari in 15 mesi di questu annu, cun un incrementu di 627 per centu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente. target di voluminu, chì avemu avvicinatu assai quist'annu ". disse.

Nutendu chì quist'annu anu realizatu u 30 anniversariu di u stabilimentu di relazioni diplomatiche in Bosnia-Erzegovina, induve ci sò ligami storici, culturali è umanitarii, u presidente Erdoğan hà dettu chì e relazioni ecunomiche è cummerciale custituiscenu un pilastru impurtante di e relazioni bilaterali chì sò eccellenti in u paese. tutti i campi.

Dichjarà chì e relazioni ecunomiche è cummirciali ùn solu rinfurzà i ligami trà i paesi, ma ancu ponenu e basi per a stabilità è a pace, soprattuttu in questa regione, u presidente Erdoğan hà dettu chì DEIK è DEIK Bosnia-Erzegovina, chì rializeghjanu cù successu attività cummerciale è diplomazia in questa direzzione. è sforzate di purtà u spiritu imprenditoriale di Turchia à l'esteru, Felicitazioni à u Cunsigliu cummerciale.

Sottulineendu chì a Republica di Turchia attribuisce sempre una impurtanza speciale à e relazioni cù a Bosnia-Erzegovina, u presidente Erdoğan hà cuntinuatu cusì:

"A nostra pulitica di Bosnia-Erzegovina hè sempre stata sincera, obiettiva, abbracciante è unificante. In questa geugrafia, induve e diverse gruppi etnici è religiosi anu da campà inseme, e divisioni etniche è religiose ùn daranu micca risultati altru ch'è u dulore è e lacrime. Videmu chjaramente chì i cunflitti è e tensioni ùn anu benefiziu à alcuna parte, cù l'avvenimenti chì si sò in diverse parti di u mondu. Evità i discorsi divisivi in ​​u prucessu chì porta à l'elezzioni hè impurtante per a pace è a stabilità di a Bosnia-Erzegovina, è ancu per a so ecunumia è a pace interna. Enfatimu chjaramente è inequivocamente chì sustenemu a sovranità, l'integrità territoriale è a stabilità pulitica di a Bosnia-Erzegovina ".

"Semu cuntenti di u livellu crescente di u nostru cummerciu è investimenti"

Rimarchendu ch'elli anu tenutu cunsultazioni assai produttive è revelatori stamane cù i so omologhi di Bosnia-Erzegovina, u presidente Erdoğan hà dichjaratu u seguente in quantu à e discussioni:

"Di sicuru, avemu ancu discututu e relazioni ecunomiche è cummerciale trà i dui paesi durante e nostre riunioni. Di sicuru, simu cuntenti di u livellu crescente di u nostru cummerciu è investimenti. Tuttavia, sapemu ancu chì ci hè un putenziale per u sviluppu di u nostru cummerciu, datu i rapporti stretti trà i dui paesi. Avemu ancu discututu ciò chì si pò fà per accelerà a custruzzione di a sezione Bosnia-Erzegovina di u Prughjettu di l'Autostrada Sarajevo-Belgradu, a prima fase di quale avemu stallatu in 2019. Sapete, vedemu questu cum'è un prughjettu di pace chì cunnetta micca solu i paesi, ma ancu e persone cù una visione di un futuru prusperu.

Mencionendu chì l'Accordu di Liberu Cummerciu, chì hè statu aghjurnatu per include servizii è appalti publichi, hè entratu in vigore l'1 d'Aostu di u 2021, ci hè statu un aumentu significativu in u voluminu di u cummerciu cù a Bosnia-Erzegovina, u presidente Erdoğan hà dettu:

"U nostru voluminu di cummerciale in i 8 mesi di questu annu hà aumentatu da 15 per centu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente è ammontava à 627 milioni di dollari. Speremu chì sta prestazione cuntinueghja in i mesi à vene, è à a fine di u 2022, aspittemu di superà u scopu di u voluminu di u cummerciu di 1 miliardi di dollari chì avemu avvicinatu l'annu passatu. E nostre cumpagnie anu investimenti significativi in ​​settori cum'è l'industria, l'infrastruttura, l'abitazione, e strutture turistiche, e centrali elettriche è a salute. L'investimentu tutale di e nostre cumpagnie, chì cuntribuiscenu à a produzzione, l'impieghi è u sviluppu di Bosnia-Erzegovina, hè vicinu à 300 milioni di dollari. Questa figura ùn include micca l'investimenti di mudernizazione è di migliurà di e facilità chì anu fattu dopu a so ghjunta è l'aiuti d'investimentu di l'istituzioni ufficiali. Quandu questi sò aghjuntu, a cifra tutale righjunghji 1 miliardi di dollari ".

U presidente Erdoğan hà dettu: "Seremu unu, seremu grandi, seremu vivi, seremu fratelli è cuminciaremu dicendu: "Tuttu hè per a Bosnia-Erzegovina". Perchè, cum'è sapete, ci sò persone in ogni locu chì facenu u so megliu per dividisce. Ùn ci vole micca dà una chance. I discendenti di a persona sàvia Aliye, ùn duvemu micca lascià chì succede ". disse.

U presidente Erdoğan hà dichjaratu chì Ziraat Bank, chì hà stabilitu una rete forte cù 32 filiali in u paese, i fabbrichi Şişecam Soda è Natron Hayat, chì sò trà e prime cumpagnie esportatrici in Bosnia-Erzegovina ogni annu, è parechje cumpagnie chjuche è mediane chì operanu. in parechji settori, sò situati trà i dui paesi.Ellu disse chì hà ghjucatu un rolu impurtante in a mossa di e rilazioni ecunomiche avanti.

Esprimendu chì e cumpagnie chì operanu in u campu di u cuntrattu in Bosnia-Erzegovina anu implementatu prughjetti per un valore di 1 miliardi di dollari finu à a data, u presidente Erdoğan hà dettu:

"Ricertamenti, l'interessu di e nostre imprese di cunsulenza tecnicu in Bosnia-Erzegovina hè aumentatu. Pensemu chì serà benefiziu di fucalizza nantu à l'agricultura è u turismu per u periodu chì vene. L'aumentu di u voluminu di sti prughjetti, chì vedemu cum'è simbuli di una pulitica win-win-based, incuraghjerà ancu i circles cummerciale turchi. In questa riunione, induve ci sò circa 200 persone d'affari da avà, vi dumandu in particulare da voi, cum'è presidente, chì i nostri imprenditori in Bosnia-Erzegovina, sia da Turchia sia da Bosnia-Erzegovina, anu da investisce in investimenti. Sì sti terri sò i vostri, s'è no simu invitati nantu à sti terri, facemu investimenti quì è cresce a Bosnia-Erzegovina inseme. Semu ancu cuscenti di alcune di e sfide affrontate da i nostri imprenditori chì investenu è stabiliscenu cumpagnie in Bosnia-Erzegovina. Spartemu sti difficultà cù i nostri interlocutori à ogni occasione, è discutemu cumu pudemu risolve i prublemi in u quadru di a bona vuluntà mutuale. Beneficiemu ancu di meccanismi d'altu livellu cum'è u Cumitatu di Cummerciu Tripartitu è ​​a Cummissione Ecunomica Mixta per assicurà chì u forte legame trà u nostru paese si riflette in e nostre relazioni cummerciale à u più altu livellu in Bosnia-Erzegovina.

"Credu chì furnisce ogni tipu di cunvenzione à l'investituri turchi"

Dichjarà chì anu trovu benefiziu di tene a Quarta Reunione Termine di u Cumitatu di Cummerciu Trilaterale Turchia-Serbia-Bosnia-Herzegovina quist'annu, u presidente Erdoğan hà nutatu chì crede chì u Guvernu di Bosnia-Erzegovina è u mondu cummerciale furnisce ogni tipu di cunvenzione. à l'investitori turchi chì agiscenu cun un approcciu win-win.

Vulendu chì e riunioni è i cuntatti stabiliti in questa riunione daranu risultati riesciuti, u presidente Erdoğan hà dettu:

"Avemu stabilitu e basi per sta autostrada, in particulare trà Belgradu è Sarajevo, per inizià è finisce u più prestu pussibule, ma sfurtunatamenti quellu ghjornu hè statu fermu oghje. Avà si dice chì u prestitu hè statu assicuratu. Hè statu mintuatu chì ci era un prublema cù Ziraat Bank. Dicu ancu à u Direttore Generale di Ziraat Bank, l'aghju vistu avà. Aghju datu l'istruzzioni necessarii è Ziraat Bank hà da piglià u passu di sta cumpagnia di u cuntrattu è principià u so travagliu dandu u sustegnu necessariu in questu sensu. Perchè ùn avemu micca tempu da perde. Vulemu chì sti passi sò fatti prima di l'elezzione chì si feranu u 2019 d'ottobre. Chì a Bosnia-Erzegovina hà una strada cusì impurtante. Vogliu sottolineare una volta di più chì simu è seremu cù a Bosnia è Erzegovina in quasi tutti i campi ".

U presidente Erdoğan hà dichjaratu chì u so desideriu hè di migliurà l'ambienti di stabilità in u paese, chì più investitori si sò vuluntarii per fà affari quì, chì u cummerciu aumenterà, è chì a Bosnia-Erzegovina avarà una bona pusizione in u cummerciu mundiale.

"Ùn duvemu micca dà li una chance"

Enfatizendu chì hà una dumanda da l'affari, u presidente Erdoğan hà dettu:

"Seremu unu, seremu grandi, seremu vivi, seremu fratelli è cuminciaremu dicendu "Tuttu hè per a Bosnia-Erzegovina". Perchè, cum'è sapete, ci sò persone in ogni locu chì facenu u so megliu per dividisce. Ùn ci vole micca dà una chance. I discendenti di a persona sàvia Aliye, ùn deve micca lascià chì questu succede. Tutti, tutti inseme, avemu da fà stu passu cù un sforzu è cuntinuà a nostra strada. Concludendu e mo parolle cù questi pinsamenti, aghju una volta di felicità quelli chì anu cuntribuitu à l'urganizazione di u Forum Business Turkey-Bosnia è Herzegovina. Vogliu ringrazià ognunu di voi individualmente per a vostra participazione, amore, entusiasmu è cunversazione. Vi salutu cun amore è rispettu. Stammi bene."

U presidente Erdoğan, u presidente di u Cunsigliu Presidenziale di Bosnia-Erzegovina, Şefik Caferovic, u membru bosniacu di u Cunsigliu presidenziale di l'Assemblea di u Populu di Bosnia-Erzegovina Bakir Izetbegovic, a delegazione turca è i rapprisentanti di l'affari anu assistitu à u Forum Business di Bosnia-Erzegovina-Turchia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*