Extreme Cup principia in Çorlu

Extreme Cup Begins Corluda
Extreme Cup principia in Çorlu

A prima corsa di l'Extreme Cup, urganizata in memoria di Edip Yaşar Kurtoğlu, Presidente di Thrace Offroad Club è Rappresentante Provinciale TOSFED Thrace, chì avemu persu l'annu passatu, si terrà nantu à a pista TRAKOFF in Çorlu Şahpaz trà 17-18 settembre 2022.

In l'urganizazione urganizata da Trakya Offroad Club cù a cuntribuzione di a Municipalità di Çorlu, e squadre parteranu à 12.30 in i dui ghjorni è pruvate à superà l'ostaculi nantu à a pista sfida. 14 veiculi è 28 atleti in duie categurie diverse cumpeteranu in a prima riunione in u novu ramu di u ramu offroad "estremu", chì hè basatu annantu à u principiu di superà ostaculi, porte è difficultà sta stagione in u nostru paese.

Eren Üçlertoprağı, presidente di TOSFED, Federazione Turca di Sport Automobile; "Continuemu à commemorate i nostri valori chì anu cuntribuitu à l'sport di l'automobile. Cum'è avemu prumessu l'annu passatu, organizzeremu a nostra nova serie, l'Extreme Cup, in memoria di Edip Yaşar Kurtoğlu, chì hè mortu l'annu passatu è hè un nome populari cum'è presidente di u club, rappresentante provinciale è atleta. Cummemurà u nostru stimatu presidente una volta di più cun rispettu è misericordia ". hà fattu a dichjarazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*