Cibersicurezza Ferroviaria: L'altru Latu di a Digitalizazione

Cyber ​​​​Security Ferroviaria L'altra faccia di a digitalizazione
Cyber ​​​​Security Ferroviaria L'altru Latu di a Digitalizazione

L'impurtanza di una strategia di cibersicurezza efficace in l'industria ferroviaria digitale d'oghje ùn pò esse sopravvalutata per gestisce un sistema di mobilità sicura è sustenibile.

Cume e rete ferroviaria si digitalizanu, l'esposizione à u risicu aumenta, rinforzendu a necessità di una strategia robusta per assicurà l'infurmazioni, l'infrastruttura è i vagoni. Questu hè bisognu di un livellu di cibersigurtà chì hè in cunfurmità cù i normi di sicurità è adattatu da i fabricatori è l'operatori cù un approcciu cumpletu per i sistemi novi è legati.

Ci hè trè usi principali di a digitalizazione in ferrovia, ognunu cù i so risichi di cibersigurtà unichi.

  • Prima, I sistemi di cummandu è cuntrollu sò in prima linea di a digitalizazione è hè cuncepitu per regulà a signalazione è assicurà a sicurità.
  • Fighjendu nantu à maximizà l'efficienza è mantene l'aderenza di u timeline trafficu è operazioni ferroviarie più è più sensori, software, attivu di cumunicazione elettronica è dispusitivi cunnessi chì necessitanu cunnessione sicura è prutezzione di dati diventa dipendente.
  • Infine, cù sistemi largamente centralizzati Ci sò applicazioni di u passageru chì si basanu nantu à l'interazzione sicura.

a digitalizazione, Mentre furnisce un vastu scopu di benefici in tutte e trè di queste operazioni core, e so interdependenze sò critichi per assicurà operazioni fluide. Nisuna filiera di l'affari ùn pò operà indipindente è a so strategia cibernetica ùn pò micca operà in isolamentu.

l'automatizazione, Hè un esempiu evidenti di una operazione sempre più digitalizzata chì hè assai dipendente da u software, cù implicazioni significative per a cibersigurtà.

E soluzioni innovative di signalazione di Alstom aiutanu à rivoluzionari e cumunicazioni ferroviarie riducendu l'uggetti di strada è furnisce più intelligenza è funziunalità à ogni trenu. L'equipaggiu di pista hè avà "più intelligente" è più tecnologicu avanzatu.

L'ingaghjamentu à bordu di u "cervellu" operativu di un trenu significa chì u software spessu precede l'hardware, creendu centinaie, è in alcune rete, millaie di processori di dati à bordu chì devenu operare in modu sicuru è sicuru. A centralizazione di l'operazioni di dati à bordu significa menu dipendenza da l'infrastruttura di linea, rendendu a tecnulugia più faciule è più economica da mantene. Aiuta ancu à ottimisà l'operazioni di u trenu aumentendu a velocità di cumunicazione cù altri treni è centri di cuntrollu, furnisce una capacità di linea aumentata è volumi di passageri o merci allargati.

A digitalizazione apre ancu a strada per un mantenimentu più predittivu, chì permette à u software identificà l'equipaggiu difettu o malfunzionante prima di fallu. Questu reduce a necessità di u travagliu di mantenimentu, chì permettenu u persunale di mantenimentu per esse ridistribuitu in altre aree di operazione chì necessitanu persunale.

Ma tutte queste innovazioni anu bisognu di travaglià cù strategie di cibersecurità chì prutegge i dati, u software, a cunnessione è u hardware chì li processa è gestisce. A più digitalizazione significa più cumpunenti digitale è interconnessioni trà i sistemi, purtendu cun elli più spazii di esposizione potenziale. In corta, a "superficie d'attaccu" hè più grande è potenzalmentu più esposta.

Cyber ​​​​security dentro è fora

Alstom crede fermamente chì a cibersecurità deve esse piazzata à u centru di a cultura di eccellenza di una cumpagnia di ferrovia. Questu include micca solu u sviluppu di l'expertise in cibersicurezza, ma ancu l'allineamentu di e squadre di cibersicurezza è operazioni ferroviarie. A furmazione è u sviluppu di una cultura di cibersecurità chì rispetta i normi è i regulamenti di l'industria crea un terrenu solidu è cumunu.

Affronta l'interu ciclu di vita di cibersicurezza, internamente è esternamente, rispondendu à i più alti standard di l'industria per a sicurità di l'infurmazioni, ISO 27001, u standard internaziunale di cibersicurezza per i sistemi di cuntrollu industriale, IEC 62443 è certi standard ferroviari, oltre à esse assai implicati in l'identificazione è l'implementazione. prucessi. avemu pigliatu Standard: TS50701.

Gestisce i risichi per i sistemi novi è legacy

I disinni per tutti i novi prughjetti Alstom priorizanu a cibersigurtà à fiancu à l'ingegneria tradiziunale è e cunsiderazioni di sicurità. Tuttu u sviluppu di i prudutti d'Alstom hè realizatu nantu à una basa di "securità per cuncepimentu", partendu da una analisi di risichi cumpleta è un quadru architetturale chì si focalizeghja assai nantu à l'integrazione di a cibersigurtà.

Tutti i sistemi sviluppati, incaricati è mantinuti da a cumpagnia sò dotati di prutezzione definita per prutege l'operazioni contr'à e minacce cibernetiche. Questu include l'implementazione di sistemi cù caratteristiche di cuncepimentu chì dannu à l'operatori a flessibilità di fà cambiamenti relativamente faciuli è efficaci di costu à i bisogni di sicurezza futuri. L'operatori ferroviari anu da trattà cù una cumminazione di sistemi novi è vechji. Hè vitale chì questi assi sò inclusi in una strategia cumpleta di cibersecurità per minimizzà u risicu sia avà sia in u futuru.

I sfidi ùn sò micca insignificanti: un poveru disignu chì ùn pruteghja micca da e minacce cibernetiche in evoluzione pò compromette a sicurità è a risposta operativa di e rete intere. Per quessa, a necessità di cunsiderà a cibersecurità in u primu ghjornu in u sviluppu di ogni novu prughjettu hè assai chjaru. E minacce cibernetiche sò in constante evoluzione, è cusì duveranu e strategie di coping.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*