Entusiastu Benvenutu à u Campionu Mondiale di Wrestling Rıza Kayaalp

Campionu di lotta mundiale Riza Kayaalpe Benvenutu entusiastu
Entusiastu Benvenutu à u Campionu Mondiale di Wrestling Rıza Kayaalp

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà tenutu una cerimonia di benvenuta à l'Aeroportu Esenboğa per l'Atleta ASKİ Sports Club Rıza Kayaalp. Kayaalp, chì hè diventatu campionu per a 5a volta in u Campionatu Mundiale di Wrestling è vultò in a capitale cù una medaglia d'oru, hè statu accoltu in l'aeroportu da a so famiglia, l'amici di l'atleti è i burocrati ABB cun grande entusiasmu.

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja i so sforzi per fà a capitale a capitale di sport è atleti.
ASKİ Sports Club Athlete Rıza Kayaalp, chì hà scrittu u so nome in a storia in lettere d'oru à u Campionatu Mondiale di Wrestling tenutu in Serbia, hè statu accoltu cun grande entusiasmu da a so famiglia, l'amici di l'atleti è i burocrati ABB in l'aeroportu di Ankara Esenboğa.

RIZA KAYAALP FATTU A STORIA DI LOTTA TURCA

A lotta naziunale Rıza Kayaalp, chì hà vintu a medaglia d'oru cum'è campione per a 5a volta in u Campionatu Mundiale di Wrestling, hà tornatu à Ankara. U campione di lotta hè statu accoltu in l'aeroportu di Ankara Esenboğa, accumpagnatu da bandiere turche, fiori è una banda di giannizzeri. A ghjente di a capitale hà dimustratu un grande interessu in Rıza Kayaalp, i dirigenti di l'ASKİ Sports Club è l'atleti, chì anu fattu un tour di cità cù un autobus apertu cù u convoi di a polizia.
L'atleta naziunale Rıza Kayaalp hà dettu chì era felice di purtà un tali campionatu in Turchia è hà dettu:

"Sò assai felice d'avè purtatu un tali successu à u mo paese. Di sicuru, aghju sta funzione; Aghju vintu tutti i mo campionati in ASKİ Sports Club. Aghju vintu in nome di a Municipalità Metropolitana di Ankara. Aghju avutu solu una istituzione è aghju sempre travagliatu quì. Grazie à elli, ci anu furnitu sti opportunità è avemu pruvatu à rimbursà li in u megliu modu pussibule. Oghje, avemu tornatu da u campiunatu mundiale in u listessu modu, dopu avè ricevutu a ricumpensa di i nostri sforzi è i sforzi datu à noi. Vogliu ringrazià u nostru sindaco Mansur Yavaş per furnisce questi servizii. Grazie à l'opportunità furnite, purtemu sti successi à u nostru paese. Sò un atleta devotu. "U mo scopu più grande hè di rimbursà u valore spesu è datu à noi", disse.

"KAYAALP hè a fiertà di TURCHIA È ABB"

Dichjarà chì Rıza Kayaalp hè l'orgogliu di a Turchia è di Ankara, u Direttore Generale Diputatu EGO Zafer Tekbudak hà dettu: "Avemu un ghjornu assai felice oghje. Avemu un atleta chì hè un campionu mundiale. A fiertà di Turchia è ABB. Mentre u nostru sindaco, u sgiò Mansur Yavaş, travaglia ghjornu è notte, ùn trascura i club sportivi è li furnisce ogni tipu di sustegnu. U ringraziemu. U nostru fratellu Rıza hè un atleta chì ci rende fieri. Hè un grande onore per noi di avè un tali atleta chì hà vintu parechji campiunati. "Felicitallu di tuttu u core è li auguru successu continuu", disse.

U lottatore naziunale Rıza Kayaalp, cumpetendu in a categuria di 130 chilò in stile greco-romanu, hà vintu a medaglia d'oru scunfiggendu u so avversariu in u Campionatu Mondiale di Lutta Senior tenutu in Belgrad, a capitale di Serbia. L'atleta di successu, chì hè diventatu u campionu mundiale per a 5a volta, hà ancu fattu a storia cum'è u primu lottatore turcu à vince u campiunatu. Kerami Kayaalp, u babbu di u campione di lotta, chì hè ghjuntu à l'aeroportu per scuntrà u so figliolu è hà dettu chì era assai entusiasmu, hà dettu: "Sò assai entusiasmu è assai felice. I mo ghjinochje s'inchinavanu è ùn aghju micca pussutu stà per via di eccitazione. Semu fieri ch'ellu hà fattu a nostra bandiera in Serbia è hà cantatu u nostru Innu Naziunale. Avemu furmatu un wrestler chì hè bonu per u nostru paese è Turchia. Tutti l'amanu è l'abbraccianu ", disse a mamma Sevgi Kayaalp, aghjustendu: "Semu assai felici. U mo figliolu hè a benedizzione di Diu. Anu assai campiunati, ci restanu solu l'Olimpiadi è vulemu chì vincenu ancu quellu. Amu u mo figliolu lotta. Sò felice è fieru di u mo figliolu. Mi entusiasmu assai mentre fighjulendu i cuncorsi. Ci hà fattu cantà u nostru innu naziunale quì è agite a nostra bandiera.Sò assai felice chì Diu m'hà datu Rıza è l'aghju datu à u mondu. "Ora hè ancu u zitellu di u mondu", disse.

L'atleti ASKİ Sports Club Ali Cengiz è Selçuk Can, chì eranu in a listessa squadra, vincìu a medaglia di bronzu è diventenu u 3u in u mondu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*