Emirates hà trattatu più di 10 milioni di passageri questu veranu

Emirates trasporta più di milioni di passeggeri questu veranu
Emirates hà trattatu più di 10 milioni di passageri questu veranu

Emirates, a più grande compagnia aerea internaziunale di u mondu, hà purtatu più di 130 milioni di passageri in circa 35.000 10 voli à XNUMX destinazioni stu veranu.

Anticipendu u forte aumentu di a dumanda di viaghju, Emirates hà travagliatu strettamente cù i so cumpagni di l'aeroportu per operare i so servizii in u calendariu, minimizzà l'interruzioni di viaghju è trasportà i so passageri in vacanze pianificate è viaghji per vede l'amichi è a famiglia in u mondu in tuttu l'estiu.

A compagnia aerea hà ancu aumentatu i so servizii per risponde à a dumanda di i passageri durante stu periodu impegnatu, rilancià i servizii di ogni ghjornu à Londra Stansted è offre voli à 33 cità in destinazioni di viaghju populari in Europa, Asia è Mediu Oriente, è ancu destinazioni di vacanze preferite cum'è Seychelles, Maldive, Messicu è Miami. In ghjugnu, Emirates hà aghjustatu Tel Aviv à a so reta di rotte globale, è in lugliu hà lanciatu un terzu serviziu di ghjornu à Londra Gatwick per serve i passageri affettati da riduzioni di capacità à Heathrow.

In terra, Emirates hà riapertura è operatu 25 di e so marca Emirates Lounges, cumprese 32 Lounge Privati, in aeroporti chjave in a so reta per offre à i membri di u prugramma di fidelizazione è i passageri premium un spaziu còmode per rilassate è rinfrescà durante i so viaghji. Emirates hà ancu riintrodutu u so serviziu di trasferimentu aeroportuali gratuitu cù Chauffeured per i passageri di First è Business Class in quasi tutte e cità in quale opera.

Durante i mesi estivi: Più di 3,8 milioni di passageri in tutta a reta anu verificatu in linea via emirates.com è l'App Emirates;

Più di 500.000 3 passageri anu utilizatu i 22 chioschi di check-in self-service è 38 banchi di bagaglii in Dubai Terminal XNUMX;

Più di 11.000 XNUMX passageri chì partenu da Dubai anu benefiziu di i servizii di check-in in casa, un serviziu offertu gratuitamente à i passageri di First Class, è andavanu direttamente à a sezione di cuntrollu di passaportu senza entre in a fila di check-in à l'aeroportu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*