U Novu Edificiu Terminal di l'Aeroportu Ercan diventerà Operativu in Novembre

U Novu Edificiu di a Terminal di l'Aeroportu Ercan diventerà operativu in Novembre
U Novu Edificiu di Terminal di l'Aeroportu Ercan diventerà Operativu in Novembre

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà fattu una seria di cuntatti in a Republica Turca di Cipru di u Nordu. Karaismailoğlu, chì hà fattu ispezioni in u novu terminal in costruzione di l'Aeroportu Ercan, hà scontru cù u presidente di a TRNC Ersin Tatar è u ministru di i travaglii publichi è i trasporti di a TRNC Erhan Arıklı.

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà visitatu prima a nova terminal di l'Aeroportu Ercan, chì hè in custruzzione, in parte di i so cuntatti cù a Republica Turca di Cipru di u Nordu (TRNC). Karaismailoğlu, chì hà fattu investigazioni, hà tenutu dopu una riunione cù a delegazione TRNC.

NEW TERMINAL BUILDING OPERARA IN NOVEMBRE

Facendu una dichjarazione dopu à a riunione, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu tenutu una riunione impurtante per mette u nostru aeroportu in piena operazione prima di nuvembre, inseme cù i so edifici. Dopu stu tempu, hè chjaru ciò chì tutti farà, è avemu da seguità. Avemu esaminatu u novu aeroportu è visitatu a pista. Infatti, un terminal aeroportuale assai bellu hè statu custruitu, adattatu à a TRNC. Spergu chì un aeroportu degnu di a TRNC, cù una pista induve tutti l'aviò ponu atterri, serà operativu da nuvembre. Un prughjettu chì tutti i citadini di a TRNC ponu esse fieri hè emersu. Ci sò travaglii assai fini lasciati, è seranu finiti in questu periodu (a cumpagnia di l'imprenditore chì hà ricevutu l'urdinamentu necessariu). Hè per quessa chì avemu determinatu quale faria ciò chì in circa 2 mesi, è avemu arregistratu. Li seguiremu. Ci era costi supplementari è aumenti di u travagliu chì a cumpagnia di u cuntrattu vulia. In u risultatu, compieremu tuttu ciò chì deve esse fattu per eliminà e carenze di questu aeroportu in 2 mesi ".

Enfatizendu chì i travaglii nantu à alcune autostrade in a TRNC cuntinueghjanu è chì saranu aperti da nuvembre, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì i sviluppi di a TRNC in u turismu aumenteranu cù a sparizione di l'effetti di u prucessu epidemicu. Karaismailoğlu hà nutatu chì continuanu à sustene a TRNC è chì i prublemi seranu superati cù a cooperazione.

Avemu cunsultatu per cuntinuà l'investimenti in TRNC

Karaismailoğlu, chì hà scontru cù u presidente di a TRNC Ersin Tatar dopu i so esaminazioni, hà dichjaratu ch'elli anu tenutu cunsultazioni durante a visita per cuntinuà l'investimenti in a TRNC è per agisce rapidamente nantu à sta questione. Karaismailoğlu hà dettu: "Un aeroportu cumpletu, adattatu à a TRNC, pare chì hè statu finitu. Hè 99 per centu finitu ma ùn pò micca esse apertu perchè 1 per centu ùn hè micca finitu. In u risultatu di i nostri cuntatti oghje, compiemu tutte e carenze in i prossimi 2 mesi è purteremu stu aeroportu à u stadiu induve serve ".

U NEW BUILDING TERMINAL hè un GIANT BUILDING ADATTU PER TRNC

U Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà ancu visitatu u Ministru di i Travaglii è i Trasporti di a TRNC, Erhan Arıklı. Dichjarà chì i prublemi cù u novu terminal di l'Aeroportu Ercan in a TRNC sò stati risolti da oghje, Karaismailoğlu hà enfatizatu chì hè una struttura gigantesca chì si adatta à a TRNC. Karaismailoğlu hà rimarcatu chì anu fattu travaglii impurtanti in u campu di l'autostrade in a TRNC è hà nutatu chì apriranu alcune strade inseme cù l'aeroportu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*