Dettagli di età per a lege EYT! Tuttu hà cambiatu da u principiu

Dettagli di età per a lege EYT Tuttu hè cambiatu da u principiu
Dettagli di età per a lege EYT! Tuttu hà cambiatu da u principiu

L'enfasi di milioni di persone chì aspettanu EYT hè nantu à a lege per esse annunziata. L'esplicazioni in quantu à a ritirata, chì hè stata messu in l'età longa aspettata, venenu da Vedat Bilgin, Ministru di u travagliu è di a Sicurezza Soziale.

U Ministru Bilgin hà dettu: "Apremu un schedariu è trattà cù i prublemi chì sò davanti à u nostru ministeru. Unu d'elli hè u prublema di u persunale cuntrattuale chì travaglia in u settore publicu, chì cuncerna circa 516 1 persone. Avemu da finisce u nostru schedariu O, avemu finitu u travagliu tecnicu è hè in u stadiu di decisione. In più di questu, ci hè u prublema di i travagliadori tempuranee, avemu da risolve stu prublema. Ci sò ancu travagliadori cuntrattu. Circa 95 milione di travagliadori subcontratti sò stati resi permanenti. U numaru di persone chì restanu da queste era XNUMX mila à quellu tempu, u numeru pò esse cambiatu oghje. Hanu un prublema di staffing, avemu travagliatu nantu à questu ", disse.

Bilgin hà sparte l'infurmazioni seguenti nantu à i studii nantu à EYT:

"Ci hè u prublema di EYT, chì hè l'età di ritirata, chì pensamu à presentà à u parlamentu in dicembre, nantu à quale u travagliu hè sempre in corso, ma avemu ghjuntu à un certu stadiu. Aghju spartutu cù u publicu chì sta quistione seria cumpletata è sottumessa à u Parlamentu in dicembre. Di sicuru, ci hè una riforma fatta in u 1999, u prublema di quelli chì cuminciaru à travaglià prima di quella riforma. Perchè ci sò 3 cundizioni in retirement, unu di elli hè u numeru di ghjorni, l'altru hè l'annu di travagliu è ci hè una cundizione d'età, trè di quali deve esse cumpletu. Sti cundizioni sò stati determinati dopu à a lege hè stata promulgata, è quelli chì sò stati chjappi cù l'esigenza di età in u periodu prima chì a lege hè stata promulgata si esprimenu stu prublema. Facemu stu prublema pronta per a vuluntà di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia in dicembre ".

In riferimentu à u prublema di u salariu minimu, Bilgin hà dettu: "Avemu fattu u salariu minimu più altu in a storia di a Repubblica di Turchia à a fine di l'annu passatu è hà cuminciatu à esse implementatu da u principiu di l'annu. Avemu fattu un aumentu di 50 per centu, è dopu avemu fattu un aghjustamentu in lugliu. Avemu ottinutu un aumentu di più di 80 per centu aritmetica, è un aumentu di circa 95 per centu cumulativamente. Ci hè una inflazione alta, i so effetti sò corrosivi è riduce l'effettu di u salariu minimu. Pigliendu questi in contu, rideterminaremu u salariu minimu à a fine di l'annu, tenendu in contu l'inflazione è à un livellu chì prutege i travagliadori di a sucità. Nimu ùn deve preoccupari di questu. A caratteristica principale di u statu turcu hè chì hè un statu suciale. Hè u statu chì piglia misure protettive contr'à i travagliadori di u statu di benessere ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*