U prublema di fognaria di Foça Bağarası risolta

U prublema di Foca Bagarasi risolve
U prublema di fognaria di Foça Bağarası risolta

A Direzzione Generale İZSU di a Municipalità Metropolitana di Izmir risolve u prublema di fognatura di Foça Bağarası, chì dura dapoi parechji anni, cun un investimentu di 170 milioni di lire. Cù u prugettu di 30-chilomitri di acque di scarico è di 5-chilomitri di l'acqua di piovana, tutte l'acqua di l'acqua domestica di a regione seranu cunnessi à a pianta di trattamentu di Gerenköy.

A Direzzione Generale İZSU face un altru investimentu maiò in Foça. In cunfurmità cù e dumande da a regione, u travagliu nantu à a custruzzione di l'infrastruttura di fognatura è a migliione di i corsi hè iniziatu. U prughjettu di a linea di acque di 30 chilometri è di 5 chilometri di acque di piovana chì serve à a regione hè stata pianificata per inizià a produzzione. Cù stu prughjettu, tutte l'acqua residuale domestica di Bağarası serà cunnessa à u sistema di fognatura, risolvendu cusì u prublema di fognatura chì dura dapoi parechji anni. L'acqua residuale, chì serà cullata per e linee di fognatura è ghjunghje à a pianta di trattamentu di l'acqua di Gerenköy, serà trattata in a stallazione è eliminata senza dannu a natura.

U Direttore Generale İZSU Ali Hıdır Köseoğlu, u Vice Direttore Generale Gürkan Erdoğan è i burocrati accumpagnati anu esaminatu u prugettu in Foça. Köseoğlu si riunì cù i capi di i quartieri Foça Bağarası, Yeni Bağarası, Hacıveli, Kazım Dirik è Kocamehmetler è ascoltò e dumande.

Investimentu di 2019 milioni di lire da 294

A Direzzione Generale İZSU hà investitu 2019 milioni di lire in Foça, una di e regioni turistiche impurtanti di Izmir, dapoi u 294.
Grazie à u travagliu intensivu realizatu da a Direzzione Generale İZSU in u distrittu, Foça hà una nova pianta di trattamentu di l'acqua residuale chì travaglia cù metudi biologichi avanzati. Stabbilita nantu à una superficie di 21 mila metri quadrati in u locu di Gerenköy, a Facilità di Trattamentu Biologicu Avanzatu di l'Acque Reflue di Gerenköy purifica 2 metri cubi di acque reflue domestiche per ghjornu.

A Direzzione Generale İZSU, chì hà realizatu un studiu cumpletu nantu à e linee di trasmissione di l'acqua potabile è e rete d'acqua chì sò vechji è causanu perdite, rinnuvà e linee d'acqua potabile di Foça di 40 anni per prevene malfunzionamenti è perdite d'acqua in u distrittu. A ghjente di Foça hà guadagnatu acqua sana è ininterrotta da a nova linea di 100 chilometri.

Inoltre, un novu cisterna d'acqua cù una capacità di ogni ghjornu di 5 mila metri cubi hà cuminciatu à serve à i Foça.

A Direzzione Generale İZSU, chì hà fattu un altru investimentu maiò per risponde à i bisogni d'acqua potabile sana di Foça senza interruzzione, stabilisce una pianta di trattamentu d'acqua potabile cù una capacità di 30 mila metri cubi per risponde à i bisogni d'acqua potabile di Foça è Yenifoça in u territoriu u scopu di stu investimentu. A fabricazione di a stallazione, chì hè in custruzzione cù un investimentu di 136 milioni di lire, hè per esse cumpletata.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*