Una nova era in i carte di trasportu di a cità di Gaziantep

New Era in Gaziantep City Transportation Cards
Una nova era in i carte di trasportu di a cità di Gaziantep

U sindaco di a municipalità metropolitana di Gaziantep, Fatma Şahin, hà dettu chì in a prima volta in Turchia, tutte e caratteristiche di a Carta Gaziantep usata in u trasportu publicu urbanu seranu trasferite à carte di debitu o di creditu senza cuntattu, è a necessità di portà una carta separata per u trasportu è di rinfurzà u saldo. finirà.

In u scopu di u prughjettu "Smart City Gaziantep", a municipalità metropolitana di Gaziantep hà intrapresu un altru studiu chì alleviarà i citadini di a cità di Gazi in u trasportu urbanu è esse un pioniere in Turchia. U primu passu hè statu fattu in u prugettu in quale e caratteristiche di a carta Gaziantep utilizata in u trasportu pò esse integrate in carte di debitu o di creditu.

VAI À CENTRI DI CARTA SI DIVENTA STORIA !

In a prima fase di u prugettu, chì farà chì a Gaziantep Card ùn sia più una carta fisica è utilizzabile in tuttu u sistema bancariu, quelli chì anu digià a Gaziantep Card puderanu integrà in u sistema inserendu e so informazioni in herkart.gaziantepkart.com .tr. In a seconda fase di u prugettu, chì hè prevista per esse cumpletata prima di l'annu novu, e persone chì anu da utilizà a Gaziantep Card per a prima volta seranu offerti l'uppurtunità di cunvertisce e so carte di creditu o debitu in Gaziantep Card in linea, invece di andà centri di carte è uttene una carta.

Cù sta trasfurmazioni di a Municipalità Metropolitana in u trasportu, una nova finestra hè stata aperta in i sistemi di pagamentu elettronicu in u trasportu publicu, chì hà iniziatu cù Akbil in u 1995, è grazia à a 2ª fase di u prugettu, u prucessu di i citadini andendu à u riempimentu. puntu è dumandà una visa annuale per a so carta finisce. Per d 'altra banda, u risparmiu serà ottenutu da l'alti costi causati da i distributori automatici di riempimentu di carte posti in diversi punti di a cità è i tariffi di carta pagati da i citadini.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Gaziantep, Fatma Şahin, in u so discorsu annantu à u prugettu, hà dettu chì anu introduttu una innuvazione, chì serà una prima in Gaziantep Card, induve anu ottenutu assai primi in u so campu, per i citadini di a cità di Gazi.

ŞAHİN: POTETE AVERE CARTE GAZİANTEP ONLINE CUN PROCESSU ASSOLUTAMENTE CORTO

Spieghendu i novi dettagli di a Carta Gaziantep, chì hè diventata una marca, cù u prugettu implementatu, u presidente Fatma Şahin hà dettu:

"Finu à avà, i nostri citadini chì anu diritti di passaghju gratuiti è scontati nantu à a Carta Gaziantep, chì hà parechji tipi, cum'è studienti, maestri, 60 anni è più di 65 anni, anu da vene à i centri di trasfurmazioni di carte per uttene e carte. definitu da questi diritti. Ma avà, à questu puntu, ogni citadinu chì hà una carta di debitu o di creditu senza cuntattu, sia un studiente o più di 65 anni, ùn averà più bisognu di vene à u centru di trasfurmazioni di carte per piglià a carta chì vulete. "A funzione di a Carta Gaziantep pò esse acquistata cù una transazzione assai corta per via di a carta di debitu o di creditu senza cuntattu in u situ web herkart.gaziantepkart.com.tr".

ŞAHİN: "A SECONDA LEGGE DI U PROGETTU SERA COMMISSIONATA PRIMA DI NATALE"

Dichjarà chì cù a fine di u prugettu, a necessità di vene à i centri di trasfurmazione di carte serà eliminata, u sindaco Şahin hà dettu: "Tutti i citadini cù carte persunalizate puderanu ancu prufittà di opportunità di trasferimentu. U più impurtante, ùn ci sarà più bisognu di riempimentu di carta da u dealer. In a prima fase di u prugettu, avemu da principià cù l'utilizatori chì sò attualmente studienti, prufessori, 60 anni è più di 65 anni è chì anu a Gaziantep Card. In a seconda fase di u prugettu, tutti, cumpresi i nostri primi utilizatori di carta, puderanu prufittà di sta carta senza cumprà una carta separata. Cuminciamu a prima fase in settembre. A seconda fase serà messu in opera prima di l'annu novu. Vuliu informàvi di stu bonu sviluppu durante stu periodu quandu e scole sò aperte. "Cum'è Gaziantep, continueremu à scopre un novu terrenu in u trasportu intelligente".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*